چگونه FGCU دانشجويان نوشتن در نامزدهای تغییر 2 Lee County انتخابات مقدماتی مسابقات

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:45 PM EDT Jun 22, 2020دو Lee County اولیه انتخابات بسته خواهد شد

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

دو Lee County اولیه انتخابات بسته خواهد شد به هر رای دهنده که نیست ثبت نام جمهوری خواه به دلیل سواحل خلیج فلوریدا دانشجویان دانشگاه زندگی می کنند که در خارج از شهرستان به آخرین لحظه متوجه آنها می خواهم به نوشتن در نامزدها در ماه نوامبر.

به عنوان دولت تحمیل مهلت تشکیل پرونده برای اجرا در Aug. 18 اولیه نزدیک چهار FGCU دانش آموزان — که ادعا می کنند محل اقامت در ساراسوتا پاینلاس Polk و Duval استان ها— در زمینه متوجه آنها می خواهم به نوشتن در نامزدها.

به این دلیل که نوشتن در آرا بازیگران در ماه نوامبر انتخابات عمومی رای دهندگان را انتخاب نامزد نهایی انتخابات. تحت قانون دولت اگر حتی اسمی رقابت در انتخابات مقدماتی حزب باز هستند تنها به رای دهندگان که در حال ثبت نام اعضای حزب.

داوطلبان لازم نیست برای زندگی در لی کانتی به دنبال انتخابات هیئت شهرستان کمیسیون. شهرستان منشور را فراهم می کند که هنگامی که آنها را به دفتر کمیسیون باید زندگی در این منطقه که از آنها انتخاب شدند. اما لزومی ندارد که کمیسیون زندگی می کنند که در منطقه زمانی که آنها را اجرا کنید. شهرستان کمیسیون انتخاب می شوند ،

دانش آموزانی که خودشان را نامزد توسط 12 ژوئن مهلت در ارتباط با FGCU کالج محافظه کاران باشگاه.

در این انتخابات به موفقیت لی ملک ارزیاب کن ویلکینسون only registered جمهوری خواهان می تواند بازیگران برگه های رای در مذاکرات اولیه به دلیل FGCU دانشجو Elaina Cosentino ساکن عقاب در ساراسوتا کانتی در حال اجرا است به عنوان یک نوشتن در.

Cosentino یک رهبر کالج محافظه کاران باشگاه گفت که او و دیگر FGCU دانش آموزان در زمینه به عنوان نوشتن نامزدها را به دلیل "لیبرال" می خواهید برای باز کردن در انتخابات به افرادی که نمی گرفتن امضا از رای دهندگان ثبت شده.

"این نوع از جنبش که خودم و چند دیگر FGCU کالج, حزب محافظه کار در حال انجام در حال اجرا برای چند موقعیت در لی کانتی" Cosentino گفت. "این نوع به یک مثال که شما فقط می تواند نوشتن در نامزد و لازم نیست برای آن را اجرا کنید و لیبرال ها می خواهند شما فقط قادر به نوشته و ثبت دادخواست و رفتن در اطراف شهرستان برای دریافت دادخواست از موکلین خود."

اموال ارزیاب انتخابات به نظر می رسد در حال تحول به یک all-the-تیله اولیه انتخابات مرحله نهایی مسابقات تا Cosentino ثبت به عنوان نامزد در مدت کوتاهی قبل از مهلت.

چگونه آن را نگاه کرد در سال 2016: رای گیری نهایی; ترین بسته مقدماتی

بیشتر: نوشتن در نامزد می گوید او هیچ اسپویلر

او تشکیل پرونده به پایان رسید, پیش بینی از یک توافق اولیه بین دولت سابق تشکر. مت کالدول, R-شمالی فورت مایرز و الوا تراکتور فروشنده Matt Miller, چندساله نامزد به صورت محلی ،

کالدول گفت که او هیچ مشکلی با قانون است که اجازه می دهد تا ثبت نام جمهوری خواهان به رای اولیه است. در حالی که تری میلر شریک زندگی خود در یک, سیاسی, مشاوره کسب و کار گفت که او برای دیدن نوشتن در نامزدها ظهور کالدول گفت: آن را به او روشن شد که FGCU دانش آموزان را وارد کنید مسابقه را به سر باز اولیه.

"من به آنها کمک کند اما من آگاه بود که آنها را به انجام این کار" کالدول گفت. "من فکر می کنم این حق من فکر می کنم که تنها جمهوری خواهان باید تصمیم بگیرید که نامزد جمهوری خواه است."

ارزیاب نامزد مت میلر است با احتیاط چون مشاور تری میلر است که درگیر در مبارزات برای سه نفر از چهار صندلی که برای نوشتن نامزدها پدید آمده است.

میلر گفت که او هیچ نقشی در نوشتن در مبارزات و بر خلاف کالدول گفت که او تنها آگاه شد از آخرین لحظه نوشتن نامزدها در حالی که نظارت بر براده در مهلت.

"من از تماشای برای دیدن اگر برخی از مخالفان ما بودند رفتن به فایل و واجد شرایط و دیدم اسم ظاهر به عنوان آنها آمد" میلر گفت.

دیگر مسابقه که در آن ظهور یک FGCU دانشجو به عنوان یک نامزد خواهد دید اولیه است منطقه 1 مسابقه موفق به جان منینگ که بازنشسته است از دفتر.

Sanibel شهردار کوین Ruane و Matlacha و کاج جزیره آتش منطقه, عضو هیئت مدیره, مایکل Dreikorn در جمهوریخواه اولیه رای گیری.

در حالی که شخصا طرفدار بسته مقدماتی تری میلر که در حال اجرا است Ruane کمپین گفت: بسته اولیه لطمه می زند و خود را نامزد.

"من معتقدم که حزب رای دهندگان باید در انتخاب کسی است که به نمایندگی از حزب خود در انتخابات عمومی" میلر گفت. "کوین (Ruane) است که در یک نقطه ضعف من فکر می کنم او می توانست برنده در ماه اوت (در اولیه) و با آن انجام می شود."

Ruane گفت که او انتظار برای برنده شدن صندلی در ماه اوت توافق اولیه است.

"هیچ چیز را به من شادتر از انجام می شود با این انتخابات" Ruane گفت. "از بد نامی نقطه نظر درگیر بودن در مسائل مربوط به آب برای 10 سال من فکر می کنم من به رسمیت شناختن نام بهتر از anybodies."

در آخرین لحظات تشکیل پرونده توسط FGCU دانشجو Kelsey Hotchkiss ساکن فلوریدا در Polk County, بسته که منطقه 1 اولیه به همه اما رای دهندگان جمهوری خواه.

Dreikorn موافق است که احزاب باید انتخاب خود را نامزد, اما او یک استثنا در مورد آخرین لحظه نوشتن نامزدها کشیدن چه Dreikorn اشاره به عنوان سیاسی shenanigans.

"من فکر می کنم آن را مناسب برای هر حزبی برای انتخاب نامزد خود را; اما اگر آن را به طور مصنوعی بسته توسط یک شبح نوشتن در, نامزد, که ناعادلانه است که به رای دهندگان در بزرگ" Dreikorn گفت. "هرگز در تاریخ به نوشتن در نامزد برنده در Lee County بنابراین به طور پیش فرض هر کس که برنده اصلی برنده نوامبر به طور کلی."

استادان مشاور دانشکده محافظه کاران است FGCU مدیریت اضطراری مدیر اموزش رودریگز از دولت تشکر. ری رودریگز در حال حاضر یک نامزد برای وزارت امور خارجه مجلس سنا.

اموزش رودریگز گفت که او نه درگیر برنامه ریزی برای نوشتن در نامزدهای و توصیف نقش خود به عنوان تسهیل سازمان دسترسی به امکانات دانشگاه و بر اساس همان به عنوان امتیازات داده شده و گروه های دیگر.

Cosentino در حال اجرا به عنوان یک نوشتن-در صورت اموال تقویم ذکر شده است در FGCU اسناد به عنوان اصلی تماس با ما برای دانشگاه کالج محافظه کاران باشگاه. مولی Hannigan از ویکی است که در حال اجرا در منطقه 3 و Kayley McHugh در حال اجرا در منطقه 5 ذکر شده به عنوان اعضای.

McHugh جکسون در شهرستان Duval را اجرا خواهد کرد به عنوان یک نوشتن در منطقه 5 کرسی در انتخابات نهایی که شامل جمهوری وقت فرانک مان و نامزد حزب دموکرات Juan Gonzalez. که اولیه در حال حاضر باز بود.

Hannigan می پیوندد وقت جمهوری خواه ری Sandelli و اولیه چلنجر نیک Batos را به عنوان نامزد در در منطقه 3 شهرستان کمیسر مسابقه.

منطقه 3 کمیسیون مسابقه شامل یک نامزد حزب دموکرات تاد Truax از بونیتا اسپرینگز. Truax روبرو خواهد شد Batos یا Sandelli در ماه نوامبر. که اولیه در حال حاضر باز بود.

رای دهندگان که جمهوری خواهان باید تا روز دوشنبه 20 ژوئیه به تغییر وابستگی حزب به انتخابات اولیه حزب جمهوری خواه. ثبت نام می تواند تغییر پس از انتخابات اما دوباره ثبت نام ارائه نشده است در انتخابات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب