هوستون شهرداری دادگاه گسترش تعلیق منصفه از طریق اوت

هوستون شهرداری دادگاه نخواهد بود برگزاری منصفه هر زمان به زودی با تشکر از خطرات ناشی از ادامه و بدتر شدن بیمار

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

هوستون شهرداری دادگاه نخواهد بود برگزاری منصفه هر زمان به زودی با تشکر از خطرات ناشی از ادامه و بدتر شدن بیماری همه گیر کوروناویروس.

روز پنج شنبه صبح شهر هوستون اعلام کرد که دادگاه شهری بخش تصمیم به نگه داشتن همه منصفه معلق از طریق اوت 31 در حالی که همه غیر هیئت منصفه دادگاه شهری دادگاه رسیدگی را ادامه خواهد داد به عنوان معمول است. تصمیم گیری ساخته شده بود "به منظور تشویق و ایمنی و بهداشت عمومی و دادگاه کارکنان" با توجه به "شرایط در حال تغییر با توجه به COVID-19 همه گیر" دادگاه شهری بخش توضیح داد: در آزادی مطبوعات.

قبلا تعلیق شهرداری منصفه بوده است گسترش از طریق اوت 3 پشت در مارس 29. پنجشنبه فرمت آمد در پاشنه منظور از دادگاه عالی تگزاس در ژوئن 29, که دیکته شده است که دادگاه های محلی "باید یک هیئت منصفه اقدام از جمله داوران انتخاب و یا هیئت منصفه دادگاه قبل از سپتامبر 1 به جز به عنوان مجاز توسط این منظور است."

منطقه دفاع وکلای حمایت کرده اند محدود کردن فرد در دادگاه فعالیت های خارج از نگرانی برای ایمنی از متهمان حرفه ای ها قانونی و دادگاه کارکنان. در مارس 13, نامه ای به شهرستان هریس مقامات و مطبوعات نیل دیویس, رئیس جمهور, شهرستان هریس, جنایی وکیل استدلال کرد که با توجه به در دسترس بودن تکنولوژی ویدئو کنفرانس نیاز فیزیکی حضور در دادگاه در طول COVID-19 همه گیر "می تواند زندگی" از همه درگیر.

متهمان که با یک برنامه ریزی هیئت منصفه دادگاه بین در حال حاضر و 31 اوت را به بازدید از دادگاه شهری در فرد به reschedule قبل از سپتامبر 1 در 5 p. m. و هر Houstonian دریافت کرده است که یک هیئت منصفه احضار بین در حال حاضر و اوت 31 توسط قلاب.

شهرداری دادگاه بخش درخواست اعضای عمومی تجربه COVID-19 علائم به آمدن به دادگاه مگر اینکه به دریافت تایید از دکتر خود. محافظ صورت ماسک های مورد نیاز برای در تمام زمانها درون شهری دادگاه و هر کسی وارد دادگاه باید درجه حرارت خود را چک قبل از آنها اعطا ورود.

کامل اطلاعیه از شهرداری دادگاه بخش را می توان در دادگاه شهری سایت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب