هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: جرعه تکیلا و سعی کنید یک "در خانه غذا مبارک"

با رستوران ها شروع به باز کردن back up و بسیاری از ادامه به takeout مسیر این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذار

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

با رستوران ها شروع به باز کردن back up و بسیاری از ادامه به takeout مسیر این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش ناهار خوردن در, takeout, تحویل و منظقه خدمات به علاوه boozy گزینه برای ملی تکیلا روز جمعه.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

جمعه, 11 صبح تا 10 شب

2704 جهت 1700 پست بلوط

ناهار خوردن در مشتریان می توانید لذت بردن از $1 Ninfaritas در تمام طول روز (به طور منظم $9) در هر دو انتهای شرق و شهر محل جمعه این افتخار ملی تکیلا روز. یک ساعت یک مبارک نیز در دسترس در هر دو محل و برای کسانی که جشن عشق خود را از تکیلا در خانه Ninfa را ارائه Ninfarita carafes برای $30 انبه-habanero/لاغر/تند رقم به 40 دلار و ناوبری مارگاریتا برای 50 دلار در هر پارچ. نیم گالن و گالن نیز در دسترس هستند.

ناهار خوردن و یا برای رفتن ملی تکیلا روز در هوگو

جمعه, 3 تا 9 بعد از ظهر

1600 Westheimer

کسانی که می توانید لذت بردن از ناهار خوری در نیمه خاموش هوگو معروف "بزرگترین مارگاریتا" و همچنین Hugorita و El Tesoro تک بشکه تکیلا پروازهای فوق العاده و یک "تکیلا & تکیلا-زوج کوکتل منو" ($65) شامل یک اسکواش شکوفه quesadilla مات و متحیر کردن bouche, انتخاب ظروف از ceviche و اردک carnitas به ترد fish tacos و flan de adriano برای دسر. منطقه ای مکزیکی امد و شد زیاد خواهد شد و همچنین پیشنهاد یک "تکیلا y Tacos کیت" takeout ویژه ($85, تغذیه دو) شامل چهار margaritas, guacamole, چیپس و سالسا, کوکتل میگو, انتخاب مرغ, دامن, استیک, carnitas یا میگو تازه, چیپس ذرت, مکزیکی, برنج, refried لوبیا و tres leches. تماس 713-524-7744.

ناهار خوردن و یا برای رفتن ملی تکیلا روز در Caracol

جمعه, 4 تا 9 بعد از ظهر

2200 پست بلوط

ساحلی مکزیکی رستوران دعوت ناهار خوردن در مهمانان به جرعه در تکیلا این جمعه ارائه نیمه خاموش "بزرگترین مارگاریتا" Caracol, ریتا, دبل رنچ آب و پالوما ویژه و El Tesoro تک بشکه تکیلا پرواز. این رستوران را نیز ارائه چند دوره تکیلا کوکتل منو ($65) با انتخاب اولیه از جمله ماهی تن tostadas گوشت خوک taquitos چوب بو خلیج فارس, صدف achiote مالیده و نیم مرغ چوب-کبابی butterflied ماهی بدون استخوان و مکزیک, دارچین و برنج کیک میوه. کسانی ناهارخوری در خانه می توانید سفارش تکیلا شام کیت برای دو نفر ($88) با چهار margaritas, guacamole, سالسا و چیپس میگو و هشت پا کوکتل انتخاب entrees از بیکن پیچیده میگو به چوب بو دنده خوک تازه housemade چیپس و برنج و لوبیا و هر دو flan de horchata و tres leches. تماس 713-662-9996.

ناهار خوردن-در-Go ملی و شراب و پنیر در Postino شراب کافه

جمعه-شنبه, 11 صبح تا نیمه شب جمعه, 11 صبح تا 10 شب (به همراه روز هفته ساعت)

805 اقیانوس آرام 642 ییل St

شنبه ملی است شراب و پنیر و buzzy شراب Postino یک انتخاب نقطه به جشن می گیرند. آمار ارتفاعات و یا مونترو محل برای گرفتن یک صندلی در پاسیو و افراط در یک یا دو شیشه (شراب $5 قبل از 5 بعد از ظهر هر روز) در کنار یکی از آن امضای پنیر تخته شامل یک صنعتگر پنیر سه نفر همه فن حریف آجیل درخت مربا و نان تست برای $15.50. Postino را takeout منو و همچنین ویژگی های جدید "مواد غذایی برای خدمه" منو برای کسانی که ترجیح می دهند به جشن در خانه. صنعتگر و پنیر هیئت مدیره است که در خدمت چهار تا شش نفر ($37) و زوج می تواند با یکی از "خوش شانس 7" شراب در چرخش صف برای $15 در هر بطری.


موجود شنبه-یکشنبه

2808 کارولین

در علاوه بر این به یک کامل takeout منو و ناهار خوردن در منوها Midtown نانوایی و رستوران ها و کافی است با هم قرار داده برخی از سرگرم کننده "مبارک وعده های غذایی در خانه" از جمله برگر جعبه (30 دلار) با دو چوب-چیز برگر کبابی, housemade تراشه ترشی و شیرینی; پیمانه نیم لیتری کوفته و سس ($18) با گزینه های برای اضافه کردن در تازه باگت یا gnocchi; شام برای دو نفر (35 دلار) شامل سالاد سزار fettucini یا gnocchi با کوفته و یک تکه از کیک هویج; همه فن حریف پخت فروشگاه جعبه (35 دلار) شامل ده ترشیجات شیرینی و دسته ای کوکتل برو. تماس 713-654-1970 به منظور منظقه وانت و یا تحویل به 77004, 77010 و 77006.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن