هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: عید بایگانی اطلاعات و درایو-از طریق Crawfish

با اجتماعات بزرگ ممنوع و کافه ها و رستوران ها نه به طور کامل عملیاتی در حال حاضر, ما در حال انجام همه چیز کمی

توسط ABDOOSNEWS در 23 فروردین 1399

با اجتماعات بزرگ ممنوع و کافه ها و رستوران ها نه به طور کامل عملیاتی در حال حاضر, ما در حال انجام همه چیز کمی متفاوت در این آخر هفته, پوشش پنج فوق العاده برای رفتن به گزینه های از رستوران ها در اطراف شهر (از جمله takeout برای عید پاک یکشنبه):

زنده Mariachi منظقه وانت و بازار کشاورزان بسته در Arnaldo ریچاردز' پیکس

روزانه با ماریاچی در روز جمعه و شنبه از 5:30 تا 8:30 p. m.

3601 کربی

شامل Tejas مندی از enchiladas و خانواده fajitas به مول شام و اورژانس adriano بسته Arnaldo ریچاردز' پیکس منظقه و تحویل takeout منوی روزانه ارائه شده است; و در روز جمعه و شنبه شب, کسانی که چیدن تا سفارشات خود را خواهد بود serenaded توسط زنده mariachi اواز یا موسیقی دو در حالی که آنها صبر کنید. علاوه بر این پیکس نیروهای با فروشندگان محلی و کشاورزان برای بسته بندی محصولات تازه در دسترس برای منظقه انتخاب کنید و تحویل. پیکس تولید شامل دو انتخاب میوه و سبزیجات گزینه اعم از تازه تمام میوه ها قبل از برش میوه ها و سبزیجات است. تماس 832-831-9940 و یا سفارش آنلاین.

روزانه از ظهر تا 9 بعد از ظهر

2815 جنوبی چوپان

دوریس کلان شهر کامل اسرائیل steakhouse منو در دسترس است برای منظقه وانت و علاوه بر آن مهمانان همچنین می توانید سفارش گوشت از قصاب, ضد, از جمله استخوان در ribeye ابجو و اغذیه فروشی و نیویورک ، رستوران نیز ایجاد شده سه وعده غذای بسته (به همراه نان و خدمات و کره) با یک شام برای دو نفر برای $125 و شام برای چهار برای $210. تماس های آینده به ترتیب در 713-485-0466.

روزانه (بسته سه شنبه در مونترو و محله چینی ها مکان)

1201 Westheimer, 9348 بللیر, 23119 استعماری پارک وی

اگر روغن کوفته از این فن های مورد علاقه سیچوان رستوران در حال حاضر در رادار خود اجازه دهید ما آنها را در وجود دارد. ملا در ادامه به خدمت آن منوی کامل از خانواده به سبک صفحات در دسترس برای غذای آماده و تحویل از هر سه مکان. این بدان معناست که شما می توانید با پر کردن در آن کوفته به علاوه mapo توفو, ارتباط جنسی, ریه برش (گوشت گاو پختند با ادویه جات ترشی جات) تند, آب ماهی آب پز. چینی بادمجان و دن دن رشته فرنگی. نیز وجود دارد برای رفتن آبجو و شراب با توصیه های ملا را sommelier در دسترس است. تماس برای وانت (تحویل در دسترس است از طریق حمایت و UberEats).

شنبه ظهر تا فروخته

2621 Westpark; 10201 کتی

هر دو گود شرکت غذاهای دریایی مکان خواهد بود خدمت پخته و چاشنی mudbugs همراه با ذرت و سیب زمینی با گزینه های از جمله 2.5 پوند برای $20 یا 10 پوند خانواده بسته برای 75$. قبل از دستور به شدت تشویق و باید قرار داده شده توسط جمعه, آوریل 10 در 5 p. m. وانت در چهار شنبه, مارس 11 بین ظهر و 1 p. m. و 4-5 بعد از ظهر رویه سرد آبجو و شراب را انتخاب کنید و یا سعی کنید یک مارگاریتا کیت با تکیلا ($40). رستوران امضا campechana اضافی نیز در دسترس خواهد بود برای اضافی $17.

یکشنبه عید پاک برای رفتن

یکشنبه

رستوران های محلی در حال ارائه همه چیز را از خانواده به سبک صبحانه کیت کامل با عید پاک تخم مرغ تزئینات کیت فانتزی چهار دوره وعده های غذایی برای منظقه وانت, به علاوه برخی از شایان ستایش تعطیلات شیرینی. ما را بررسی کنید 2020 هوستون عید پاک ناهار خوری راهنمای برای پیدا کردن جایی که به عید پاک می خورد به رفتن در هوستون.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن