هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: ناهار خوردن و یا از

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر تمام شده و از جمعه, مه 1 all رستوران ها می توان

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر تمام شده و از جمعه, مه 1 all رستوران ها می توانید با بازگشایی مناسب اجتماعی فاصله اقدامات و 25 درصد اشغال محدودیت.
با برخی از رستوران ها شروع به باز کردن back up و برخی در ادامه به takeout مسیر ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

روز سه شنبه از طریق شنبه, 4 تا 10 بعد از ظهر

191 ارتفاع

ولع مصرف (مسئولانه فاصله) شب ؟ محبوب غذاهای دریایی نوار خود را باز ناهار خوری اتاق برای رزرو-تنها ارائه محدود 2 ساعت' خدمات پنجره در هر جدول (و پیوستن به 25 درصد اشغال مقررات و پس از COVID-19 مقررات ایمنی به عنوان تعیین شده توسط تگزاس انجمن رستوران). مهمانان می توانید ناهار خوردن از محدود منو های خام نوار حفظ و انتخاب به سادگی غذاهای کبابی در حالی که با استفاده از نوار کامل و فهرست شراب. رزرو در دسترس هستند روز سه شنبه از طریق شنبه از 4 به 10 p. m.

ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات خدمات Candente

دوشنبه از طریق جمعه, 4 تا 10 بعد از ظهر

4306 Yoakum

در علاوه بر این به بایگانی اطلاعات خدمات این Tex-Mex مشترک ارائه خواهد شد محدود منوها و خدمات محدود
ظرفیت برای ناهار خوردن در سرویس آغاز چهار شنبه, آوریل 1 در دسترس رزرو و تنها با محدود 90 دقیقه ای خدمات پنجره. حفاری به محدود منو شامل fajitas Tex Mex کلاسیک nachos در و adriano با نوار کامل خدمات از جمله منجمد و سنگ margaritas. ناهار خوردن در ساعت خواهد بود روز شنبه از طریق شنبه از 4 تا 10 بعد از ظهر ناهار خوردن در مهمانان می توانید انتظار افزایش مایع روش های اجتماعی فاصله و سلامت کارکنان غربالگری هر تغییر در هر TRA COVID-19 ایمنی راهنمایی.

ناهار خوردن یا دریافت منظقه Takeout در Coppa Osteria

روزانه 11 صبح تا 9 بعد از ظهر

5210 Morningside

برنج ایجاد کرد مورد علاقه خود را باز ناهار خوری اتاق زیر امن اجتماعی فاصله دستورالعمل از 11 صبح تا 9 بعد از ظهر روزانه در دسترس رزرو و تنها با ناهار خوری بار محدود به 90 دقیقه. تماس 713-522-3535 به رزرو و شما می توانید ناهار خوری بر روی اسپاگتی carbonara, scratchmade "carnissima" پیتزا کوفته آل forno, ادم تنومند و بدقواره میگو میگو درشت و tiramisu. Coppa زیر تمام توصیه های ایالت تگزاس و CDC برای اطمینان از امن و محیط تمیز برای کارکنان خود و مشتریان با کارکنان که نیاز به پوشیدن پوشش صورت و دستکش بهسازی ایستگاه های طول رستوران و ضد عفونی کننده بر روی هر میز و آن میز فاصله شش فوت از هم جدا. بایگانی اطلاعات خدمات نیز در دسترس برای تحویل و منظقه وانت با سفارش آنلاین و شامل پیتزا کیت روزانه وعده های غذایی خانواده, پیتزا و پاستا پانک را مرغ سرخ شده و بیشتر.

روزانه 4 تا 9 بعد از ظهر

2044 شرق T C دلقک (ارتفاع) 828 FM646 غرب (لیگ شهرستان)

هر دو مکان از این فن های مورد علاقه biergarten باز خواهد شد و عامل با محدود منو برای ناهار خوردن در خدمات مطابق با دولت دستور برای باز کردن در 25 درصد ظرفیت و نیاز به همه کارکنان به پوشیدن ماسک. علاوه بر آن امضا brats و schniztels آشپزخانه خود ادامه خواهد داد, معرفی جدید فوق العاده و خدمت جوشانده دردل خرچنگ و میگو پخته هر جمعه و شنبه. منظقه و گزینه های تحویل باز باقی می ماند و همچنین با سفارش آنلاین در دسترس است. توجه داشته باشید: پادشاه Biergarten در پرلند بسته خواهد شد تا پایان مارس به عنوان آن را دستخوش بازسازی گسترده.


روزانه 4 تا 8:30 p. m.

4444 Westheimer سوئیت C180

این دیوانه وار خوب مادرید-الهام hotspot تبدیل آن مشعل پشت در ارائه منظقه خدمات به رفتن می خورد در کنار خواهر استقرار و اسپانیایی, ناهارخوری زیبا, نقطه, BCN & طعم سنت است. در حال حاضر شما می توانید سر به MAD بیش در ریور اوکس منطقه به وانت ترکیبی از این دو با ارائه از جمله اسپانیایی Ibérico ژامبون با "پان باهم tomate", Segovian-سبک خوک empanadas, اسپانیایی cod سرخ, fideos لا cazuela (به اسپانیایی رشته فرنگی) و BCN را کبابی, فیله مینیون با مادر بزرگ سس. شما همچنین می توانید اضافه کردن بر روی آن محبوب Gin & تونیک های موجود در کیت فرم. سفارش آنلاین یا تماس 281-888-2770 (تلفن های باز در ظهر) برای منظقه وانت و یا تحویل از طریق DoorDash.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن