هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: جشن چهارم با مرغ سرخ شده, مرغ Fajitas و بیشتر

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در حالی که بسیاری از آنها همچنان به بایگانی اطلاعات مسیر. این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

DIY چهارم جولای کوره بسته در Fajitas برو

در حال حاضر از طریق چهار شنبه, جولای 8

5404 کربی

این takeout fajitas نقطه ارائه شده است DIY چهارم جولای کوره بسته با تمام مواد تشکیل دهنده را به امضای آن fajitas در خانه. هر سفارش ($100) همراه با دو کیلو آنگوس راسته فلپ استیک یک پوند میگو و یک پوند از امضای آن گراز سوسیس, همه آماده به پرتاب در کوره; به علاوه رفتن چاشنی, چیپس و adriano, guacamole, برنج, لوبیا, pico de gallo, پنیر, خامه ترش, آرد ذرت یک لیتری از Fajitas برو به مارگاریتا آگاو مخلوط کنید و یک کپی از "سریال Griller: Grillmaster اسرار برای شعله پخته کمال"یک کتاب آشپزی است که در آن برجسته بود همراه با سایر کوره کارشناسی ارشد در سراسر امریکا است. DIY چهارم جولای کوره بسته در دسترس است برای تحویل و یا وانت از طریق جولای 8.

جمعه از طریق پنج شنبه, 11 صبح تا 8 بعد از ظهر

100 Westheimer

به تازگی بازگشایی برای امن اجتماعی و فاصله شام خوردن در خدمات (و هنوز هم ارائه takeout) در نوار آبجو و آشپزخانه خواهد شد با ارائه یک جولای 4th, takeout ویژه تمام آخر هفته طولانی. نمره یک porchetta ساندویچ با خردل شیرین remoulade سالاد کلم و گوجه فرنگی در Breadman آرد ذرت challah مستی با سیب زمینی سرخ کرده به 13 دلار در دسترس-با سفارش آنلاین.

مرغ سرخ شده ویژه (ناهار خوردن در و To-Go) در حداکثر شراب شیرجه

شنبه, 11 صبح تا 11 شب; یکشنبه, 11 صبح تا 10 شب; دوشنبه 3 تا 9 بعد از ظهر

4720 واشنگتن 214 فرویو

حداکثر شراب شیرجه خواهد شد, جشن ملی مرغ سرخ شده در طول روز و آینده چهارم جولای تعطیلات با ارائه ویژه در سطل سرخ شده با مرغ و بطری شامپاین از شنبه, جولای 4 به جمعه, جولای 6. در دسترس برای هر دو ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات دریافت هشت قطعه هالاپینیو-دوغ مزه دار شده مرغ سرخ شده و دو طرف برای $45 (یا $90 با Moet & Chandon شامپاین و 199 دلار با تناسبات). سمت گزینه های شامل حداکثر n پنیر, پوره سیب زمینی, کلم برگ, سبزی و تگزاس نان تست و chipotle عسل یا سس تند و فاقد گلوتن مرغ سرخ شده همه در دسترس هستند در صورت درخواست. Ave. تماس 713-880-8737 (واشنگتن) و یا 713-528-9200 (مونترو) به جای به به سفارشات.

دوشنبه-پنج شنبه, 11 صبح تا 8 بعد از ظهر;

10500 غرب Bellfort, 9603 برادوی

ارائه خلاق غذای روح در آن دو مکان, this family-run, سیاه متعلق به کافه شده هوستون اصلی برای دو دهه بوده است. را پر کنید تا در نقطه سنت از خفه oxtails و ترکیه گردن به گربه ماهی سرخ شده و مرغ کاری, به علاوه طرف مثل قندی yams, بامیه و گوجه فرنگی کاخون ذرت و کلم برگ سبز. شام خوردن در آنلاین سفارش بایگانی اطلاعات برای هر دو پرلند و Bellfort مکان و یا تحویل از طریق DoorDash, UberEats و GrubHub.

چهارم جولای پیک نیک در (ماشین) پارک در وزن و اندازه گیری


شنبه, 5 تا 11 بعد از ظهر

2808 کارولین

W+M است راه اندازی جشن و اجتماعی فاصله گرفته جداول و راه اندازی در سراسر پارکینگ خود را برای ژوئیه 4 در (ماشین) پارک. وجود خواهد داشت از کوره در فضای باز در خدمت همه آمریکایی مندی از همبرگر, سوسیس و مرغ سرخ شده به رستوران امضا استفاده کرد. نوشیدنی منجمد ماشین آلات خواهد بود پمپاژ قرمز و سفید و آبی کوکتل و مهمان می تواند مانع نمایی از مرکز شهر آتش بازی. کسانی ناهارخوری در خانه نیز می تواند امتیاز ویژه به حزب بروید بسته با مرغ سرخ شده, ذرت, سالاد کلم و تازه و پخته قرص نان. رزرو و برو سفارشات در 713-654-1970.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب