هوستون تئاتر بازیگران به اشتراک گذاری داستان از نژاد پرستی پشت صحنه

تئاتر در حال آزادانه فکر سازمان هایی که مایل به استقبال از فضاهای که در آن مردم از همه نژادها می توانید با شرک

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

تئاتر در حال آزادانه فکر سازمان هایی که مایل به استقبال از فضاهای که در آن مردم از همه نژادها می توانید با شرکت در قدرت اجرای زنده.

تئاتر نیز فضاهای که در آن نژادپرستی اتفاق می افتد.

شوکه توسط این دوگانگی? شما نمی خواهد بود اگر شما یک بازیگر است. یا یک Latinx هنرمند. یا آسیایی. و یا هر مسابقه که نیست سفید عامل در این فضا. این یک حقیقت است که BIPOC (سیاه بومی و/یا مردم رنگ) هنرمندان تئاتر انجام داده اند در اطراف برای سال.

اما آنها تا به حال به اندازه کافی. به اندازه کافی از زمزمه این داستان برای هر یک از دیگر, اما هیچ کس دیگری. خسته از ترس به تماس از رویدادهای نژادپرستانه به خاطر ترس از مارک به عنوان سخت و یا عصبانی. تغذیه با نگرانی اگر آنها می تواند جایگزین و یا هرگز به استخدام دوباره اگر آنها روی پای خود بایستند.

در ژوئن 1, برادوی, مرحله, مدیر کودی Renard ریچارد منفجر موضوع در توییتر جزئیات تنها برخی از بسیاری از رویدادهای نژادپرستانه او تا به حال قرار داده تا با بیش از سال. همه چیز از گفته بودن به لبخند پشت صحنه به طوری که مردم می تواند او را برای داشتن موهای او را لمس کرد و سپس به تشبیه موهای ناحیه تناسلی.

مسائل پشت صحنه نژادپرستی نیز به تازگی در معرض شمالی از مرز زمانی که ده ها پس از ده ها تن از BIPOC بازیگران در زمان به توییتر برای به اشتراک گذاشتن #inthedressingroom تجربه های خود از نژادپرستی در کانادا تئاتر.

و در حال حاضر آن را به نوبه خود ما را به گوش دادن و یاد بگیرند. برای شنیدن خاطرات از بازیگران و اذعان شرم و صدمه زدن به آنها را تجربه کرده ام با توجه به تبعیض نژادی در تئاتر ما. و برای هر کس به در متوجه است که آنها نمی خواهد قرار داده تا با این کار در سکوت و دیگر هیچ.

بودن بیش از حد سیاه و سفید

آنا ماریا موریس بود در یک نمایش که در آن مدیر شرکت و مدیر هنری. "در حالی که ما در تمرین کردم توجه داشته باشید که من انجام شده بود, گرفتن, 'بیش از حد سیاه و سفید". و من گفتم: – ببخشید من ؟ و این مدیر گفت: – خیلی, محله یهودی نشین, جوراب ساق بلند. و من به اطراف اتاق در چند دیگر مردم سیاه در بیشتر سفید بازیگران مانند شما شنیدن آنچه که او گفت ؟ و هیچ کس گفت: هر چیزی پس من فقط در زمان ضرب و شتم. من بسیار آگاه است که چگونه من عمل کرده و در این لحظه می تواند بر آینده و بنابراین من ساخته شده را تغییر دهید."

موریس می گوید این حادثه او را مجبور به افتضاح انتخاب بین بودن و هنرمند بودن است و چون او خیلی جوان و جدید به هوستون حرفه ای صحنه او ترس به صحبت کردن.

"من کار کرده اند با این شرکت پس از آن. دعوت شده ام به استماع اما من فقط می گویند هیچ با تشکر از شما. تبدیل کردن کار سخت است اما من هرگز می خواهید برای قرار دادن خودم در این وضعیت هرگز دوباره. من یک هنرمند و من هرگز نمی خواهم به را انتخاب کنید بین کسانی که همه چیز دوباره و سازش صداقت من برای چک است."

عدم متعهد

زمانی که یک تئاتر در هوستون می خواستم برای رسیدن به یک سیاه و سفید برای مخاطبان جدید خود را, هیپ هاپ, موسیقی اما مسلما نمی دانم که چگونه به بازار و جامعه آنها آورده یوسف Palmore در برای کمک به.

در ابتدا او می گوید او احساس حمایت و اعتقاد آنها می خواستند برای رسیدن به جامعه درخواست او را به در آورد و آنها را در ارتباط با مخاطبین خود.

"اما آن را مانند به نظر می رسید در وسط آن آنها فقط بی قرار و خسته از انجام کار سخت و نمی خواهید به صرف هر گونه پول بیشتر. آنها فقط قطع منابع و پس از آن وجود نداشت ادامه داد: تلاش. من به آنها گفتم در شروع که من نمی خواهم به شما را در ارتباط با این مردم سیاه و سفید اگر شما ادامه ندهید به نوعی از ارتباط با آنها را پس از بازی. از آن ساخته شده من احساس می کنم که من خیانت جامعه من, چون من فکر می کردم کار به پل شکاف بین آنها و تئاتر است."

در میان بسیاری از مسائل Palmore تجربه کرده است و در مرحله او می گوید: یکی از خسته کننده ترین است که زمانی که تئاتر را در نهایت انتخاب یک سیاه بازی می کنند و اغلب استخدام نمی هر گونه سیاه و سفید تولید مردم است.

"بنابراین ما باید برای انجام کار بیشتر به دلیل خواسته ما توسط مدیر در مورد فراموش سیاه مردم در انجام این کار, و طراح صدا می پرسد چه موسیقی, مردم سیاه و سفید بود و ناگهان من این بازی را dramaturge, اما من در حال جبران آن است. من باید یک dramaturge هزینه برای پاسخ دادن به همه را سیاه و سوال در مورد این اسکریپت."

پیش فرض های کلیشه ای

مای لو به خاطر وضعیت در طول تمرین با یک مدیر که در زمان افتخار بزرگ در حال یک قهرمان برای به حاشیه رانده شده و اقلیت.

"این وضعیت برای این بود که آنها که با صرفه و مدیر فکر آن مناسب بود به من جهت به تصور من بود به یاد مادرم haggling برای ارزان ترین برش ماهی در یک بازار زمانی که من یک کودک بود. او با استفاده از این برای دریافت پاسخ از من به عنوان یک بازیگر به عنوان نوعی از یاد تروما.
و من به یاد داشته باشید balking و در حال حرکت بود اما پس نامناسب به دلیل صرفه نیست یک صفت است که به نمایش گذاشته شده توسط فقیر مهاجر ویتنامی پناه و آنها را به فرض این و سپس بهره برداری از آن بسیار عجیب و غریب.

در آن زمان خیلی از زندگی من شده است و مردم در هر گوشه گفتن آن شرم آور است که شما نمی توانید بازیگران چون شما هستید و بنابراین من فقط آن را در زمان تحت فشار قرار دادند و آن را به گوشه ای از ذهن من اما چند روز بعد آن را هنوز هم برایم ناراحت کننده بود و این مرا بسیار ناراحت کننده رفتن به تمرین چون واقعا گفتن در مورد آنچه که کارگردان از من فکر کردم. و چگونه آنها را ببینید من در خارج از محل کار من برای آنها فراهم می کند."

لو همچنین به یاد می آورد نشستن در یک اتاق که در آن یک کارگردان شکایت در مورد راه اندازی یک فصل که در آن وجود دارد نقش برای بازیگران از رنگ اما پس از آن این بازیگران را نشان نمی دهد تا به استماع بنابراین پس چگونه می تواند آنها را توجیه آینده فصل شامل بازیگران ،

"که به اشتباه" می گوید: لو. "برای برخی از سینماها به فکر می کنم که آنها به درب های باز و سقوط کوتاه در توسعه و پس از آن ما را سرزنش و راه رفتن این فرصت ها است."

صحبت کردن در مورد مسابقه با تنها سفید نفر در اتاق

Callina اندرسون انجام شد نشان می دهد در مورد نژاد سفید و سیاه و سفید. "اکثر بازیگران سفید بود و تنها تعداد انگشت شماری از ما بودند و یک بار در هفته تئاتر را یک بحث بازگشت و همه بازیگران خوش آمدید برای شرکت در اما فقط سفید بازیگران اعضای مورد نیاز برای حضور در.

من و لال هستم. صفرا به فکر می کنم که شما می توانید یک مکالمه در مورد مسابقه بدون مردم سیاه و سفید وجود دارد ؟ من و یکی دیگر از بازیگران عضو آن را یک نقطه در هر زمان آنها تا به حال یک بحث بازگشت ما نشان داد.
من واقعا معتقدم که آنها نمی دانند این مفاهیم. آنها می خواستند این بازیگر سرب وجود داشته باشد و دیگر اعضای بازیگران به دلایل مختلف. اما آنها درک نمی کنند که داشتن مردم از رنگ است که در مکالمه مشکل ساز شد."

و آن را تنها مسئله ای که در تولید. به عنوان کاربران ثبت به تئاتر آنها استقبال با مردان سیاه بر روی صحنه آواز خواندن در یک کوارتت.

"این احساس واقعی خنیاگر. من می خواستم به صحبت در مورد آن, اما کاری که من صحبت کرد و به او گفت: نمی دانم آنچه من صحبت کردن در مورد. من که نشان می دهد در تلاش بود به متنوع و بازی در مورد مسابقه اما این نبود راه است. من انتظار دارم مردم شاید به درک اما حداقل سوال و می گویند اجازه صحبت بیشتر به جای اینکه رد کرد."

هیچ شکسپیر برای شما

لوئیس Galindo داستان می گیرد قبل از او وارد مرحله در هوستون اما زخم و در نتیجه خشم چیزی است که او هنوز هم حمل با او.

تصمیم گیری او می خواست بیشتر با سنگ تیز کردن خود هنر و صنعت Galindo ثبت نام در سه سال هنرستان با شهرت بسیار عالی برای تبدیل کردن کلاسیک آموزش دیده بازیگران به خصوص بازیگران است که می تواند انجام دهد شکسپیر خود را حرفه ای و رویایی.

"به پایان آمده و ما در مورد به نمایش گذاشتن در نیویورک برای عوامل و مدیران. بنابراین برای کمک به ما آماده یکی از بهترین مصاحبه مدیران در نیویورک در آورده بود به مربی ما/تماس با ما بازخورد بدهد و من می خواستم برای انجام یک شکسپیر قطعه. او به من گفت: آیا شکسپیر یک قطعه شما به نظر نمی آید مانند شکسپیر بازیگر.

و من گفتم: چه تماشا معنا و او گفت: هیچ کس در حال رفتن به نگاه شما می خواهم که پس از انجام چیز دیگری است.

هنگامی که آن زن به من گفت این بود که اگر من دیگر a 33-year-old اما یک بچه دیگر به نام wetback با مدرسه بچه ها و بزرگسالان و احساس کاملا کمتر از و شرمنده شد و اینجا بود که برخی از دانه های خود نفرت کاشته شد. بنابراین زمانی که او گفت که به من این بود که اگر هر پیشرفت یا موفقیت من تا به حال به دست آورد در خود شایستگی و استعداد و شکیبایی ارائه شد بی معنی و بی اعتبار است. فلج کننده فکر می کردم که اگر من نمی توانستم موفقیت در چیزی است که من از خواب انجام می دهند (که من تا به حال شده است مطمئن باشید هر کسی می تواند انجام دهد به رغم نژاد و قومیت) من به جای مقصد به شکست. من عصبانی خجالت کودک که نمی تواند ایستاده راست."

برچسب سیاه و سفید نشان می دهد که پول بازنده است. و مو.

Hairy mature, بوش می گوید نژادپرستی او با تجربه در تئاتر آغاز برای او هنگامی که او در دانشگاه هوستون (2001-4).

"بدن دانش آموز ایجاد یک سازمان به نام صدای بی سابقه به دلیل وجود دارد هیچ BIPOC یا گی مردم در صحنه در مدرسه ما. که بود که در آن من یک مقدار زیادی از کار من – که من آموزش است.

از دانش آموزان می خواستم برای انجام کشمش در آفتاب در mainstage و دانشکده است که بسیاری از مردم که کار می کرد و هنوز هم کار در هوستون تئاتر و همچنین تبدیل آن را به خاطر آنها گفت: آن را نمی خواهد به فروش برساند.

بنابراین بی سابقه صدای آن را قرار داده و خط پیچیده در اطراف بلوک. فقط این پیام چه که می گویند به دانش آموزان خود را از رنگ ؟ این چیزی است که من از بودن به حاشیه رانده شده به عنوان من در حال آموزش به یک بازیگر."

که احساس بودن othered تحت تاثیر قرار بود بوش چندین بار در زندگی حرفه ای خود را حتی در هنگام کار با کسی که خار نقل به عنوان یک قهرمان برای او استعداد از راه بازگشت.

"من نشان می دهد که در آن من در حال بازی حرفه ای و من تا به حال من (که من هنوز هم) در dreadlocks و در یک لباس تمرین, او گفت: آنچه شما می خواهید برای انجام در مورد خود ، می کند که بیرون می آیند ؟

من گفتم: خود را به من بدهید ایده از آنچه شما می خواهم و پاسخ بود که موهای من حرفه ای نیست و من نیاز به آن را به نگاه حرفه ای است. بنابراین من قرار داده و آن را در یک updo و هر کس بود وای از آن به نظر می رسد آنقدر بزرگ است. پس از آن ممکن است برای موهای سیاه دیندار بود و به هیچ وجه متناسب با هر شخصیت. من هنوز هم مردم می گویند من نمی خواهم شما را به موی خود را تغییر دهید اما آن را به دوره پس از من است مانع به جای چه نوع کلاه گیس می تواند ما را در آن سرمایه گذاری. اگر یک مرد می تواند یک کلاه گیس است که باعث می شود او را نگاه مانند یک زن پس از آن من احساس می کنم مثل من می توانید هر مدل موهای شما می خواهید اگر شما سرمایه گذاری در آن است."

که تنها در خانه. و مو بیشتر.

Canice D'Meza تا به حال خود را در میدان جنگ در جنگهای بیش از مو به عنوان سیاه ترین بازیگران زن انجام دهد. در مورد تهدید به نقض قرارداد اگر او قطع موهای خود را به طوری که کلاه گیس او نیاز به پوشیدن مناسب خواهد بود و او درست است. همه از آن می تواند اجتناب شده است تا به حال تئاتر درک چگونه به کلاه گیس به صورت سیاه و سفید بازیگران, که مو رشد می کند متفاوت از خود را سفید castmates از زمان اولیه اتصالات به هفته بعد زمانی که آنها نیاز به آن را می پوشند برای تولید.

"آن را خصمانه و نژاد بر اساس. هیچ چیز وجود دارد من می توانم در مورد بافت موهای من. به جای پیدا کردن افرادی که می توانید انجام دهید من شما ساخته ام من تنها مشکل. که باعث می شود آن را در حال حاضر آسان به می گویند که من یک فرد مشکل به کار است."

D'Meza نیز تجربه دیگر نگران حوادث مانند نیاز به حرکت از آنچه در آن به معنی به سیاه و سفید بر روی صحنه برای مدیران.

"یکی از اولیه نشان می دهد در هوستون, من تنها, سیاه, شخصیت نشان می دهد. وجود دارد هیچ چیز در این اسکریپت که گفت: چگونه این زن باید صدا و احساس کردم دوست دارم صدای او را بیشتر در شهری خواهد بود ریاکارانه به من به دلیل آن خواهد بود مانند قرار دادن در لهجه. او را سیاه من سیاه هستم, بنابراین من در صحبت من به طور منظم اهنگ.

"اما من آگاه بود که آن را یک مسئله در تئاتر را داشته باشید. که آنها می خواستند او را به شهری تر و کلیشه ای در ذهن خود را. پس از یک روز طول تمرین آنها از من پرسید اگر من می تواند او را صدا ......بیشتر......و من منتظر برای دیدن اگر آنها می رویم به آن می گویند از آنجا که من می دانستم که آنها با داشتن مشکل در پایان جمله. و آنها شبیه به یکدیگر واقعا به سرعت و سپس به من نگاه کرد و گفت: هرگز از ذهن است.

"من فکر می کنم آن را گیج کننده برای بسیاری از ما – ما را در درک تفاوت های ظریف از آنچه آن را مانند به و ما از گروه های اجتماعی-اقتصادی و محله. بنابراین آن را دشوار است به حرکت زمانی که آنها تماس بگیرید برای یک بازیگر چه نوع سیاه آیا شما می خواهید ؟ ما باید به فکر کردن در مورد این است که در راهی که سفید بازیگران ندارد مگر اینکه به نقش برخی از خاص قومی تعیین."

حالا چه می شود ؟

خواسته ما همه از بازیگران چه مراحل آنها احساس می کنید نیاز به اثر تغییر دهید.

گفتن داستان خود را احساس می کنند کمک می کند را مسئله به نور. به عنوان Galindo می گوید: "در حال حاضر وجود دارد هیچ گرفتن خمیر دندان عقب در لوله – آن را بر روی میز است و ما همه به دنبال آن است."

در حالی که اکثر حوادث در هوستون تئاتر نیست آشکار نژادپرستی بلکه microaggressions (عادی روزانه indignities عمدی یا غیر عمدی که ارتباط خصمانه موهن یا منفی مخاطره اندازد slights) Palmore می گوید: تئاتر نیاز به درک و مایل به بحث در مورد چگونگی این رفتارها زخم.

"Microaggressions بدتر از آشکار نژادپرستی چون من نمی تواند با شما تماس در آن من می توانم آن را تصدیق آن بدتر به من. از آن بدتر چرا که شما در حال سازماندهی به جای فقط در حال آشکار در مورد کسی که شما واقعا هستند."

اما بدون شکست هر بازیگر ما صحبت کرد و معتقد است که باید وجود داشته باشد بیشتر BIPOC کار در هر موقعیت در تئاتر در هر دو علمی و تنظیمات حرفه ای. جهانی باور بودن که نه تنها این نوع از نژادی, ورود فقط و نماینده شهر هوستون اما نژادپرستانه لحظات آنها مواجه خواهد یا نه رخ داده است و یا می تواند مورد بحث قرار گرفته اند در یک تولیدی و حمایتی شیوه ای.

وجود دارد تنها خیلی از بازیگران هستند که با قرارداد کارگران و تئاتر کارکنان می تواند انجام دهد. وقتی که می آید به ساخت یک تئاتر متنوع امن فضا "تغییر کرده است را از بالا می آیند می گوید:" اندرسون. "من فقط در مورد انجام آموزش به مردم است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن