هوستون بزرگ اپرا لغو 5 محصولات و نمی تواند به عقب تا مارس سال 2021

با استناد به COVID-19 گیر هوستون بزرگ اپرا به تازگی اعلام کرده است لغو پنج محصولات مختلف و نخواهد بود پشت در W

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

با استناد به COVID-19 گیر هوستون بزرگ اپرا به تازگی اعلام کرده است لغو پنج محصولات مختلف و نخواهد بود پشت در Wortham مرکز, مرحله, تا مارس سال 2021. علاوه بر آن کاهش نیروی کار و اجرای حقوق و دستمزد کاهش است.

لغو اجراهای شامل کارمن (23 اکتبر–نوامبر 13), ورتا (30 اکتبر–نوامبر اخگر 15), برتر جهان از روز برفی (10 دسامبر–دسامبر 20), Parsifal (22 ژانویه–فوریه. 7, 2021) و سیندرلا (29 ژانویه–فوریه 15, 2021).

HGO قصد دارد به عقب برای HGO برای اولین بار از Mazzoli و Vavrek را شکستن امواج (16 آوریل–1 مه 2021) و راجرز و هامراشتاین دوم صدای موسیقی (30 آوریل–مارس 15, 2021). شکستن امواج در اصل برنامه ریزی شده برای پنج اجراهای; شده است که به چهار کاهش می یابد.

انتشار HGO توضیح داد:

مانند بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی, HGO است منفی نهفته مالی در طول همه گیر داشتن لغو آن بهار مجموعه و عمده رویدادهای مالی در اوایل این سال است. برگزاری grand opera نیاز به صدها نفر از هنرمندان و خدمه و کارکنان برای هر عملکرد. اجتماعی فاصله یک کلید تاکتیک در مبارزه با گسترش COVID-19 باعث می شود ارائه grand opera مالی عملی در ماه های آینده. با پیش بینی از دست رفته درآمد حاصل از تولید نیست یک فصل کامل هوستون بزرگ اپرا بنابراین مجبور به ایجاد دلخراش تصمیم به کاهش نیروی کار خود را از 27 درصد—برای اولین بار در تاریخ این سازمان است. کارکنان باقی مانده در HGO از جمله کارمندان ارشد را 15 درصد کاهش پرداخت و یا باید خود را ساعت کاهش می یابد به یک سطح کافی برای این زمان برنامه نویسی, آغاز ژوئیه 1 و در ادامه از طریق فوریه 2021. رهبری ارشد خود را کاهش حقوق خود آغاز شده است که در تاریخ 1 ژوئن. این ترکیب از پس انداز را کاهش می دهد FY21 هزینه از $30,730,707 به $20,658,665 و حفاظت از آینده مالی برای HGO.

در نامه ای به HGO خانواده, مدیر عامل Perryn زالو به نام تصمیم "ویرانگر" و اضافه کرد:

"سال از آماده سازی رفته اند به برنامه ریزی و توسعه HGO است 2020-21 فصل است. ما صرف سالها با دقت برنامه ریزی کارنامه است که ترکیبی از روحانی, سفر روح-تکان دهنده محصولات و محبوب کلاسیک به ارمغان آورد به مخاطبان در راه های جدید است. صدها نفر از مردم از جامعه هوستون و از سراسر جهان گرد هم می آیند به جشن صدای انسان و آوردن grand opera به شهر ما. این به این معنی است که صدها نفر از ما خوانندگان و نوازندگان و هنرمندان و تکنسین ها و کارکنان اداری و اعضای تحت تاثیر خواهد با این کار نخواهد بود. سال کار سخت و همکاری شده اند را در خود نگه دارد همانطور که ما حرکت به واقعیت فعلی ما."

در طول زمان خاموش HGO ادامه خواهد داد به ارائه bi-monthly محتوای ویدئو. این برنامه یک پروژه های رسانه ای در مورد روز برفی است که بر اساس برنده جایزه کتاب کودکان توسط عزرا جک کیتس.

HGO تشکیل دو گروه با هدف حمایت از این شرکت در طول این زمان و همچنین به بررسی بهترین و امن محیط کار یک بار شرکت رزومه اجرای برنامه.

هنری و مدیر موسیقی پاتریک تابستان نیز وزن در:

"بسیاری از مردم بستگی دارد HGO برای معیشت خود و این بود که تصمیم گیری آسان به را است. ما خدا را شکر به یک هیئت مدیره قوی و حامی پایه کمک خواهد کرد که ما از این طریق دریافت کنید فصل آینده باقی می ماند و مالی صدا. هنر در حال تحول و ارائه موثر و تجربه در حال حرکت است. در حال حاضر بیش از هر زمان هوستون نیازهای جامعه هنر به کمک آن فرایند و درمان و که از دست داده است بر ما. ما ادامه خواهد داد برای پیدا کردن راه هایی برای ارتباط با ما محبوب مخاطبان حتی اگر ما از لحاظ جسمی نمی تواند با هم باشد."

HGO کاربران و مشترکین که در حال حاضر بلیط برای 2020-21 فصل باید اشتراک خود را نقل مکان کرد به 2021-22 فصل به طور خودکار. در قدردانی از ادامه حمایت خود موجود بلیط به شکستن امواج و صدای موسیقی ساخته خواهد شد افتخاری. اطلاعات بیشتر و گزینه های اضافی را می توان در یافت HGO.org/coronaviru



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن