هوستون اولین: تگزاس پیوند Kory کوین انتشار آلبوم جدید این Blueroom

هنر گفتن یک داستان بزرگ را از طریق آهنگ هدیه و صنایع دستی. برخی از ترانه سرایان تصور کنید که داستان های خود را

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399

هنر گفتن یک داستان بزرگ را از طریق آهنگ هدیه و صنایع دستی. برخی از ترانه سرایان تصور کنید که داستان های خود را از هوا نازک در حالی که دیگران انتخاب کنید تا قطعات خود را از طریق تجربیات زندگی بافی داستان با واقعیت است. در هر صورت خوب ترانه سرا مجذوب خود شنوندگان خود را نه تنها با ملودی بلکه داستان.

Kory کوین است بدیهی است که مطالعه کارشناسی ارشد در ترانه سرایان گرفته و یادداشت ها. او آلبوم جدید خود را Blueroom, با توجه به منتشر خواهد شد مارس 12 خود را از طریق وب سایت اشاره ای به ترانه سرایان که هموار راه را برای بسیاری از.

کوین مهاجرت به هوستون در پاییز گذشته از پورتلند که در آن او تا به حال شده است به طور پیوسته به دست آوردن زمین به عنوان یک موسیقیدان است. "فرصت فقط احساس راست می گوید:" کوین. "ما تا به حال شده است در اورگان. آن را زیبا وجود دارد و آن را بزرگ زندگی می کنند اما ما از نوع فقط در حال چرخش چرخ ما در باران و گل است."

کوین توضیح می دهد چگونه تگزاس و هوستون در خصوص ارائه شده شروع تازه است که او و همسرش به دنبال آن بودند. "ما نمی دانیم که آنچه ما را به گرفتن بودند تا ما را در اینجا پس از آن ما به اینجا رسیدیم و ما هم که از این محل است که احتمالا بهترین مخفی نگه داشته اگر نه در تگزاس از کشور است."

کوین بود اشاره کرد و در جهت کثیف اردک توسط دوستان و هموطنان نوازندگان و همچنین از خواندن هوستون مطبوعاتو سرعت رو در ارتباط با محلی گیتاریست و خواننده و ترانه سرا کن Gaines در دیرینه باز مایک دوشنبه شب در اردک.

"در هوستون آن را فقط به نظر می رسد که مردم واقعا حمایت از هر یک از دیگر, و من نمی گویم که در پورتلند آنها نه, من فکر می کنم این درست است که تگزاس مهمان نوازی. من هم احساس ترانه سرا چیز این است که بخشی از هوستون تاریخچه بنابراین این حس مردم احترام گذشته از طریق در حال حاضر و در حال حاضر در ترانه سرا شب بود."

کوین گذشته نشان می دهد قبل از COVID-19 تعطیل جهان بود که در تاریخی اندرسون عادلانه در قلب مونترو. او توضیح داد که چگونه این جمعیت خاموش بود و حلق آویز کردن هر کلمه اش یک تجربه او تا به حال تنها یک بار قبل از زمانی که برای باز کردن پادشاه Americana, Ramblin' جک الیوت در پورتلند.

Quinn with Ramblin' Jack Elliot when they shared the bill in Portland.

کوین با Ramblin' جک الیوت هنگام به اشتراک گذاشتن این لایحه در پورتلند.

عکس اما آلن

"شما را به پرداخت ادای احترام به همه کسانی که graced مرحله و یا حتی graced صندلی و آمد که در آن وجود دارد به گوش دادن به آن دسته از مردمی است. آن را بسیار نمادین از آنچه که من فکر می کنم نوشتن ترانه در هسته خود به معنی به فرد بازی این آهنگ به مخاطبان و به آهنگ های خود را."

کوین بوده و کاوش مشغول هوستون صحنه موسیقی و تصمیم به انتشار این Blueroom خود را به علامت تازه موسیقی شروع و در یک شهر جدید است. او تا به حال یک آلبوم انتشار نشان می دهد برنامه ریزی شده در کثیف اردک به عنوان به خوبی به عنوان یک تور در منطقه اورگان هم که لغو شد با توجه به همه گیر.

ضبط این Blueroom بود و یک دور در حال حاضر به کوین از دوستان خود و سازدهنی, بازیکن, بازگشت به خانه, دیوید Lipkin. Lipkin انباشته شده بود از طریق تجارت مقدار زیادی از ساعت ها در اتاق آبی Studios در پورتلند با مهندس صدا مایک Coykendall.

Coykendall خود یک موسیقی غنی تاریخچه پوشا سه دهه است. او ممکن است شناخته شده برای کار خود را با M. Ward, گروه او و او و Blitzen تله. کوین به طور کامل مورد اعتماد Coykendall به کمر در آلبوم و توصیف آن به عنوان نمادین اتصالات برای تغییر زندگی او در مورد تجربه است.

"در اینجا یک فرصت برای ضبط با یکی از بهترین اگر نه بهترین مهندسین و ظریف نوابغ از پورتلند صحنه موسیقی در 20 سال گذشته می گوید:" کوین. "او بزرگ, رزومه, اما علاوه بر این که او فقط صادقانه به زمین به انسان است. او 'گوش جادویی' به عنوان David آن قرار می دهد."

این Blueroom یک مجموعه زیبا از آهنگ ها با ریشه های قوی در سنتی و Americana موسیقی بلکه با یک عنصر از اصالت و لمس مدرن است. کوین ویژگی های شعله ور خود را در نواختن گیتار به سبک شور و شوق خود را برای جنگو راینهارت و پیمونت بلوز.

آلبوم کوتاه و گوش دادن با هفت آهنگ های بیشتر به آهنگ اصلی و دو متفکرانه انتخاب شده را پوشش می دهد از جمله زمان خوبی کلاسیک "Stealin".

کوین توضیح می دهد چگونه او و گروه او آمپول ثبت بسیاری از آهنگ ها تنها در دو طول می کشد توضیح طبیعی و به عقب گذاشته پرنیان که طنین انداز از این آلبوم است. کوین در حال حاضر منتشر شد دو تک آهنگ از این آلبوم به موقع پوشش "Oxycontin بلوز" نوشته شده توسط دوست خود جوی Carper و "محدود برای افتخار" یک آهنگ اصلی پرداخت ادای احترام به ramblers قبل از او.

صحبت کردن با Quinn, آن را نه تنها روشن او تا به مدت طولانی تحسین و آموخته شده از Americana کلاسیک است اما همچنین زندگی اش را پر از rambles ارائه دقیق تفاوت های ظریف در داستان های خود را و حقیقت را در صدای او.

"تنها یک دوره گردی" می گوید او حساب دست اول از در انتظار یک قطار در Saint Paul, Minnesota و پناه از سرما در 24 ساعت تنها کسی که شام میخورد به خواسته می شود به ترک. او و دیگران در کسی که شام میخورد بیشتر بی خانمان راه می رفت خارج.

کوین تصمیم گرفت به راه رفتن در اطراف محله های اطراف هنگامی که او توصیف دیدن دو جراحی چشمان آبی خیره تا از یک توده ای از پتو به نیستی. درست مثل دوره گردی در دیلن آهنگ از همین عنوان این مرد فوت کرده nameless و در خیابان. کوین می گوید او به نام مقامات و بازگشت به رستوران برای نوشتن این آهنگ بلافاصله.

"شما هرگز نمی دانید," او می گوید. "شما همیشه خیلی نزدیک به لبه بدون توجه به جایی که شما در زندگی هستند و فقط با قدردانی از لحظات و تلاش برای کمک به کسانی که در نیاز قبل از آنها ناپدید می شوند. من احساس می کنم که ما در این روز بیش از حد."

و اضافه میکند: "من واقعا امیدوارم که مردم قادر خواهد بود برای دیدن این به عنوان یک فرصت برای ارائه آنچه آنها می تواند به عنوان آنجا که آنها می توانید به عنوان اغلب به عنوان آنها می توانند. ما را به دیدن آنچه که طبیعت انسان در فروشگاه برای ما چون در زمان مثل این که چیزی را نشان می دهد."

  • این Blueroom در دسترس است از طریق Kory کوین وب سایت و Bandcamp و موجود برای جریان در مه 15. برای اطلاعات بیشتر koryquinn.com


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن