هوستون باله تصمیم به تعطیل کردن بقیه آن 2019-20 فصل

وجود خواهد داشت هیچ موکول تاریخ برای Romeo & Juliet این فصل برای هوستون باله.در واقع وجود دارد نمی خواهد ه

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

وجود خواهد داشت هیچ موکول تاریخ برای Romeo & Juliet این فصل برای هوستون باله.

در واقع وجود دارد نمی خواهد هر چیزی را برای بقیه فصل به امروز هوستون باله اعلام کرد که امروز با وجود زودتر امیدوار است که آن را قادر به خود را از سر coronavirus-مختل 2019-20 فصل که فقط قصد ندارم به اتفاق می افتد.

لغو بقیه فصل به معنی مخاطبان نخواهد بود دیدن مخلوط هرزه جعلی در هوستون برنامه (که شده است موکول به صورت مارس 21-31). Romeo & Juliet طراحی شده توسط هوستون باله مدیر هنری استانتون ولش بود که دیده شده است در ماه ژوئن 4-14.

از هوستون به دنیا نیز لغو شده اند به عنوان باله جامعه اجرای برنامه در Miller, هوای آزاد, تئاتر و سینتیا جنگل Mitchell غرفه و تور به اسپانیا است که برنامه ریزی شده بود برای تابستان امسال است.

در بیانیه منتشر شده توسط آزادی مطبوعات ولش گفت: "آن را با قلب سنگین است که ما را لغو بقیه فصل می گوید:" هوستون باله مدیر هنری استانتون ولش هستم. "ما جان سالم به در برد برابر شانس و ما دوباره. ما اختصاص داده شده به بازگشت قوی تر از همیشه و آوردن هنر باله عقب به شهر هوستون و جامعه ما است. ما با شما هستیم و نمی توانید صبر کنید برای دیدن شما در طرف دیگر از همه از این است."

به عنوان دیگر هنرهای نمایشی سازمان انجام داده اند باله درخواست دارندگان بلیط برای اهدای هزینه بلیط خود را به هوستون باله.

"هیئت امنا اعلام کرد در پایان ماه مارس است که هوستون باله کارکنان تمام وقت و رقصنده پرداخت خواهد شد باقی مانده از فصل اما غیر انتفاعی و نیاز حمایت از آن کاربران بیشتر از همیشه برای بازیابی از این ادامه بحران" در بیانیه مطبوعاتی گفت:.

در غیاب آن از Wortham مرکز باله است launced HB در خانه یک سری از فیلم های کوتاه بر روی آن IGTV و Facebook pages. فیلم به پشت صحنه نگاه رقصنده و همچنین رایگان باله کلاس برای همه مردم در خانه گیر کرده.

فصل مشترک و بلیط تک برای دارندگان هوستون باله 2020 اجرای برنامه های جعلی در هوستون, Romeo & Juliet و از هوستون به دنیا می توانید ببینید HoustonBallet.org تماس بگیرید و یا 713-227 - 2787 برای کسب اطلاعات بیشتر در مراحل بعدی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن