هتل بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا به عنوان coronavirus محدودیت سهولت

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:31 AM EDT مارس 14 سال 2020به بازگشایی یا عدم بازگشایی?این سوالی است

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399

به بازگشایی یا عدم بازگشایی?

این سوالی است که دارای وزن و در بسیاری از هتلداران ذهن در جنوب غربی فلوریدا.

در حالی که برخی از هتل ها و استراحتگاه در منطقه هرگز بسته درهای خود را در میان بیماری همه گیر کوروناویروس دیگران که بسته برای بیش از یک ماه شروع به بازگشایی به مهمانان — جلوتر از آنچه که معمولا یکی از شلوغ ترین تعطیلات آخر هفته.

گردشگری است که معمولا یک بلیط در جنوب غربی فلوریدا برای آخر هفته روز یادبود که در این سال می افتد ممکن است 23-25.

تعطیلات علائم غیر رسمی شروع تابستان, اما آن را نمی خواهد که همان رسم این سال با توجه به COVID-19.

چندین هتل در منطقه در حال بازگشایی برای بازدید کنندگان این هفته اما صاحبان و مدیران مطمئن نیستید که چه انتظار می رود با بسیاری از فلوریدا و آمریکایی ها — ترس از سفر و یا هنوز هم قادر به انجام این کار به دلیل از دولت های محلی و محدودیت های مسافرتی در دیگر نقاط کشور است.

در میان خواص بازگشایی در لی و ذغال سنگ استان ها این هفته ؟ ناپل Beach Hotel & Golf Club و در نزدیکی کاروانسرا در پنجم در مرکز شهر ناپل و در صورتی پوسته Resort & Marina و Lani کای جزیره رفت و آمد مکرر در فورت مایرز ساحل.

فیل McCabe, صاحب مسافرخانه در پنجمین بسته رفت و آمد مکرر خود را به طور داوطلبانه در اواخر ماه مارس از احتیاط — و از آنجا که مشتری تقاضا کاهش یافته است به "نزدیک به صفر" او گفت:.

در حالی که او را بازگشایی توچال جمعه این کسب و کار نمی تواند چیزی نزدیک به آنچه در آن بود در این زمان در سال گذشته است.

همانطور که برای آخر هفته روز یادبود McCabe گفت: او نظر خودش را خوش شانس اگر خود را اشغال بازدید 30%. معمولا در 100 ٪ و یا در نزدیکی آن است.

"تقاضا است و نه فقط وجود دارد" گفت: McCabe. "و من نمی بینم که تغییر تا زمانی که ما به نحوی دریافت بیش از ترس و آنها به طور کامل بازگشایی ایالت فلوریدا است."

به نقطه AAA را نمی خواهد موضوع را یک روز یادبود سفر پیش بینی برای اولین بار در 20 سال با توجه به عدم اطمینان ناشی از COVID-19.

گزارش های موردی نشان می دهد مردم کمتر خواهد شد و جاده نه فقط در فلوریدا, اما در سراسر کشور نسبت به سال گذشته برای تعطیلات.

"در سال گذشته 43 میلیون آمریکایی سفر برای آخر هفته روز یادبود – دوم-بالاترین سفر دوره ثبت شده از AAA شروع ردیابی تعطیلات سفر جلد در سال 2000 گفت:" پائولا Twidale ارشد معاون رئیس جمهور برای AAA سفر, در بیانیه ای. "اجتماعی فاصله دستورالعمل هنوز در عمل این تعطیلات آخر هفته را به مسافرت حجم است که به احتمال زیاد به یک رکورد کم است."

قبلی پوشش: اپراتورهای هتل دست و پنجه نرم کردن با ضرر و زیان مالی

بیشتر: در ارتفاع فصل باشگاه های کشور با جوامع ضربه با COVID-19 مالی خرید اینترنتی

رکورد کم اشغال

گزارش های اخیر توسط شرکت تحقیقات STR نمایش اشغال و در حدود 13 درصد در ذغال سنگ شهرستان — پایین 80 ٪ از یک سال پیش.

اشغال در لی شهرستان اجرا شده است کمی بالاتر در هفته های اخیر در بیش از 20% اما هنوز هم با بیش از 65 درصد که نسبت به همین زمان در سال گذشته است.

هتل ها و استراحتگاه بودند به عنوان طبقه بندی شده ضروری کسب و کار تحت دولت را امن تر-در-خانه سفارش صادر شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در مارس 29. بنابراین دولت با قوانین به آنها اجازه اقامت برای باز کردن کسب و کار از طریق بحران است.

اما ده ها تن از خواص هنوز بسته در منطقه ناپل به تنهایی furloughing یا تخمگذار کردن بسیاری از کارکنان خود را.

برخی از مدیران هتل ها در منطقه تفسیر فرماندار فرمان اجرایی به این معنی که آنها نمی تواند و یا نباید هر رزرو جدید, در حالی که دیگران مانند McCabe تعطیل به دلیل کسب و کار عملا از بین رفت یک شب پس از آن دیگر ساخته شده از نظر اقتصادی به نگه داشتن درب باز و یا آنها فکر آن را فقط کار درست را انجام دهید.

دیگران مجبور به توقف مصرف رزرو به دلیل قوی تر محلی سفارشات که محدود ملاقات در چنین گردشگری نقاط داغ به عنوان Fort Myers Beach, miami gardens.

ضمنا: این SWFL کسب و کار استفاده از همه گیر امداد وام به شناور باقی می ماند

و: چگونه است coronavirus موثر بر گردشگری و کسب و کار در SWFL?

شورای شهر در Sanibel و شورای شهر برای فورت مایرز, ساحل, هر دو به تازگی تصمیم به اجازه می دهد هتل ها و متل ها و timeshares به بازگشایی شروع این هفته است. کسانی که به دنبال تغییر حکومت فرماندار تصمیم به شروع کاهش در ایالت محدودیت به استثنای سخت ترین-آمار شهرستان میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان.

موثر تاریخ امکان رزرو به سر شد یک روز از هم جدا — 15 مه در فورت مایرز ساحل و مارس 16 در Sanibel.

رای به استراحت کسانی که محدودیت های محلی نیست درخواست برای اجاره تعطیلات ارائه شده از طریق خدمات مانند Airbnb و HomeAway چرا که یک ایالت ممنوعیت آنها باقی مانده است در اثر زمانی که شهر و شهرستان رهبران ساخته شده و تصمیمات خود را با عدم اطمینان بیش از زمانی که فرماندار ممکن است بلند که ممنوعیت.

در ابتدا محل سکونت تجاری در Sanibel تنها اجازه داده می شود برای باز کردن در 50 درصد ظرفیت با محدودیت های دیگر.

مصرف آن را آهسته

صورتی پوسته نظارت Boykin مدیریت شرکت ، را بازگشایی در روز جمعه, اولین روز ممکن است در فورت مایرز, ساحل, حتی اگر اشغال برای این آخر هفته تنها انتظار می رود در 40 درصد و یا شاید کمتر. آن را به کارکنان بازگشت به کار و به رفت و آمد مکرر در زمان کمی به شکل جدید "عادی" جلوتر از آینده تعطیلات آخر هفته که می تواند کمی شلوغ تر از آن یکی از اولین بازگشت در کسب و کار گفت: Robert Boykin مدیر عامل و رئیس.

تفریحگاه طبیعی جدید شامل موارد زیر اجتماعی جدید فاصله شیوه ها و بسیاری دیگر از دستورالعمل های ایمنی که شامل همه چیز از اجرای دقیق تر روش های تمیز کردن نیاز به همه کارکنان خود را به پوشیدن ماسک.

حتی اگر او می تواند پر رفت و آمد مکرر به ظرفیت برای تعطیلات آخر هفته Boykin گفت: او می خواهم به طوری که به زودی.

"ما باید برای به دست آوردن ما و ببینید که چگونه این می رود," او گفت:. "ما می رویم به یاد بگیرند که بسیاری در طول چند هفته آینده."

Sanibel Captiva استراحتگاه های ساحلی شروع خواهد شد استقبال از مهمان یک شبه به باد غرب مسافرخانه Beachview کلبه Castaways کلبه و Sanibel Captiva جزیره اجاره تعطیلات شنبه. رفت و آمد مکرر مدیریت شرکت بازگشایی شد 'توئین آبهای جزیره توچال & آبگرم در Captiva جزیره مارس 1, همزمان با فرماندار تصمیم به شروع بازگشایی اقتصاد دولتی است.

در ضمن دریاهای جنوب جزیره رفت و آمد مکرر در Captiva بسته باقی خواهد ماند تا آخر این ماه به دلیل آنچه که آن را توصیف به عنوان "حداقل تغییرات" در فاز یکی از فرماندار بازگشایی طرح با توجه به وب سایت خود را.

این اتفاق افتاده است: COVID-19 نگرانی مختل ساحل تعطیلات اجاره برای اجاره صاحبان

به زودی افتتاح

دیگر هتل ها و استراحتگاه نیست پرتاب سلاح های خود را به مهمانان فقط رتبهدهی نشده است, یا, اما برنامه ریزی برای رسیدن به بالا و در حال اجرا به زودی.

ریتز-کارلتون در ساحل رفت و آمد مکرر را تعیین کرده است بازگشایی تاریخ مارس 21, چند روز قبل از آینده تعطیلات آخر هفته در حالی که خود را خواهر گلف رفت و آمد مکرر نمی سرگیری عملیات تا ژوئیه 1.

تقاضا شده به شدت به این تصمیم و همچنین بلند کردن اجسام از محلی و دولتی محدودیت در همه چیز از سواحل به رستوران گفت: Jaime Moench فروش و مدیر بازاریابی برای ریتز-کارلتون تفریحی ناپل.

استراحتگاه باز خواهد شد در فاز اول با برخی از امکانات مانند آبگرم و مرکز تناسب اندام نه بازگشایی حق دور.

رفت و آمد مکرر ساحل در اسکله محبوب رستوران بامیه برزخ را دریافت شروع به سر باز دوشنبه پس دولت فاز یک دستورالعمل اجازه داده است که رستوران ها به بازگشایی در 25% ظرفیت در داخل صندلی و صندلی در فضای باز با استفاده از جداول نگهداری می شود 6 فوت از هم جدا شروع مارس 4 در بسیاری از دولت است.

با نگاه به آینده Moench گفت: اسکله رفت و آمد مکرر نمی توان مانند آن است که معمولا برای آخر هفته روز یادبود اما تقاضا به آرامی شروع به بازگشت به آن باز می شود تا به رزرو دوباره.

"ما در حال انتظار ما خواهد بود با حدود 50 درصد ظرفیت" او گفت:. "اما 50 درصد ظرفیت بیرون آمدن از بسته است" کاملا شلوغ است.'"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن