فیلم های ترسناک رو من از من COVID-19 افسردگی

"این یک تراژدی/این یک آهنگ غمگین/اما ما خواندن آن به هر حال."-"راهی به جهنم" از Hadestown اخلال گران برای بسی

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

"این یک تراژدی/این یک آهنگ غمگین/اما ما خواندن آن به هر حال."
-"راهی به جهنم" از Hadestown

اخلال گران برای بسیاری از Netflix فیلم های ترسناک پیش رو است.

من به یاد داشته باشید لحظه دقیق در طول شیوع کروناویروس وقتی که من را متوقف فکر کردن در مورد چگونه نا امید کننده این چیز تمام شده است. آن را به عنوان من تماشا Iván Massagué پیاده روی به عالم اموات تاریک همراه با ارواح پس از ارسال مرموز کودک به یک سرنوشت نامعلوم در دست یک قاتل, hypercapitalist رژیم است.

پایان Galder Gaztelu-Urrutia را به پلت فرم (2019) است نه صرفا سخن گفتن ، کل فیلم طول می کشد در یک جای عجیب و غریب عمودی زندان شدند تمام مواد غذایی برای زندانیان است که مرتب در یک دلپذیر جشن نزولی پلت فرم. کسانی که در بالا دریافت بهترین و کسانی که در پایین اغلب گرسنگی به مرگ اگر آنها نمی, نهایت خوردن hot. Massagué نقش Goreng یک آرمان مرد جوان که وارد زندان به طور داوطلبانه و به منظور جلوگیری از سیگار کشیدن در نهایت بخوانید دون کیشوت, و کسب درآمد رایگان درجه. پس از بسیاری از تراژدی آدم خواری, خشونت و تجاوز و شکنجه او در مرحله یک شورش که در آن او خواهد شد ارسال یک زندانی یک کودک در پایین به بالا به سرآشپزها و مدیران به عنوان یک پیام. او پشت سر باقی می ماند احتمالا به گرسنگی در تاریکی است.

چرا در نام همه سلامت عقل من سازمان دیده بان که در حال حاضر از همه بار ؟ آن را تا به چیزی برای انجام با ارسطو.

یونانیان باستان تا به حال برخی نظرات در تئاتر که یکی از آنها این بود که نمایشنامه وجود داشته است به طور خاص برای پاکسازی احساسات منفی است که ما احساس می کنید مانند نفرت و خشم. این چیزی بود که افلاطون فکر کردم اما خود ارسطو تا به حال یک رویکرد متفاوت است. او با استفاده از کلمه تطهیر به توصیف تجربه تماشای یک تراژدی و تطهیر نیز به معنی تصفیه. کاملا به معنای واقعی کلمه نقطه از تئاتر بود که به اجازه احساسات از طریق جریان شما مثل آب پاک شستشو دور لکه ها و میکروب ها است. الیور خار از فلسفه لوله گسترش این ایده در اخیر تصویری.

"این فقط غم و اندوه; این واقعیت است که آن را در درون یک داستان است که به آن ساختار و نوع احساس بسته شدن" او می گوید.

بسته شدن دقیقا همان چیزی است که خارج از روال شبانه فیلم های ترسناک. ترسناک خوب است همه چیز در مورد زنده ماندن هیولا شرایط حتی زمانی که بقا در سوال این است که تلخ و شیرین. برق وجود دارد به داستان است که آیا خجالتی نیست و دور از درد احشایی از شرایط و با این حال هنوز پایان با کسی که ایستاده است.

دو تا از مورد علاقه های شما از این دوره هر دو در Netflix در حال Yeon Sang-ho را با قطار به بوسان (2016) و Colm مک کارتی این دختر با همه هدیه (2016). هر دو فیلم های زامبی با آنچه که ما ممکن است تماس انتهای مربوط به سازگاری به الگوهای جدید. برای اولین بار صورت می گیرد بعد از 28 روز بعد از-سبک شیوع ویران کره جنوبی. آن را به پایان می رسد با یک دختر کوچک (Kim Su-یک) و یک بیوه (Jung Yu-mi) فقط به سختی قادر به رسیدن به یک پایگاه نظامی پس از تماشای عزیزان خود را قربانی خود را به آنها را ذخیره کنید. وجود این باور نکردنی زمان لحظه ای که در آن به نظر می رسد مانند آنها در حال رفتن به ضرب گلوله توسط نیروهای نظامی تا زمانی که دختر کوچک آغاز می شود قطره قطره آواز "سلام Oe" یک آهنگ از او آموخته است که برای او در حال حاضر مرده است ،

در دختر با همه هدیهبه پایان است و حتی بیشتر دگرگون است. عنوانی دختر (Sennia Nanua) مشتعل اسپور یک جهان بی پایان زامبی طاعون deducing که او و دیگر کودکان که سیستم ایمنی بدن به بدترین اثرات افزایش باید به عنوان رهبران جدید از زمین در حالی که سیستم های قدیمی می میرد ، او با عشق حفظ او را گرامی معلم (جما آرترتون) که درآمد حاصل به آموزش نسل جدیدی از تکامل کودکان از پشت و ایمنی از یک مهر و موم شده تحقیقات تریلر.

در هر سه این موارد مفهوم عادی است و آن ، دنیای جدید در حال شکل از خشونت حاملگی ، وجود خون به خون بسیار, اما, نیز وجود دارد چیزی است که هنوز هم زندگی.

در حال حاضر ما در حال تماشای یک طاعون است که کتاب مقدس در آن ویرانی. برآورد آمریکا مرگ به تنهایی محدوده در برخی موارد از 200,000 تا 1.7 میلیون دلار و در سراسر جهان اقتصاد به زمین را متوقف کند و یا به آتش کشیدند. هر کس در تاریکی نشسته و دعا برای از سرگیری همه چیز به عنوان آنها بودند — چیزی که ممکن است اتفاق می افتد. چیزهایی که فقط ممکن است متفاوت از هم اکنون در.

فیلم های ترسناک ما میآموزد که چگونه به مقابله با آن. در آنها برخی از مردم برخی از به نوبه خود بی رحمانه برخی از مرگ غم انگیز و هیولا برنده ناراحت کننده مقدار از زمان. آنچه من وقتی که من به تنهایی نشسته در تاریکی به دنبال حوادث مشابه یک حس است که عدم اطمینان و جنون است که ما در اخبار شده است عمیقا بر این باورند توسط فیلمسازان. آفت حریص گذاران نادانی preying بر هفته... همه از آن شده است پیش بینی در یک لژیون از راه.

وجود دارد شگفتی دلپذیر است. من گرفتار Vincenzo Natali را در علف های بلند (2019) بر اساس جو هیل و استفان کینگ داستان کوتاه به همین نام است. داستان اصلی کاملا تلخ پایان بدون امید. مردم فقط خورده مرموز چمن و آن قدرت نهفته. این فیلم اگر چه در سمت چپ یک تعداد کمی از مردم زنده است. آن اضافه شده قلب و حس خانواده بود که در حال حاضر در داستان کوتاه و شخصیت من به عشق رشد کرده بود در طول 90 دقیقه فرار از چمن اشک را به چشمان من. مطمئن شوید که هنوز وجود یک توده بزرگ از اجساد و honeytrap بسیار زیاد شرارت وجود دارد خارج وجود دارد, اما گاهی اوقات همه شما می توانید انجام دهید این است که صرفه جویی در زندگی چند در یک نقطه ثابت در زمان. بهتر است از صرفه جویی ،

تفاوت بین وحشت و دیگر نظری رمان قبول ضمنی از بدترین احتمالات. این اجازه می دهد تا ما اصل است که شیطان واقعا به ما (به VVitch) یا این که عدالت بی رحمانه به عنوان جرم و جنایت (شاخ) و یا که ما معماران گسترده و ستم طبقه حتی اگر ما نمی دانیم که آن را (Us). ترسناک است که یک نوع از سنگ پایین پروکسی که در آن شما به در نظر گرفتن بدترین حالت در یک زمین بازی از ذهن و درون امن ساختار روایت. شیار که می پوشد در مغز ما ایجاد مسیر برای ما به تامل در زندگی واقعی ترور در اطراف ما.

من در یک مکان تاریک تا زمانی که من شروع به خاموش کردن اخبار و عطف بر وحشت است که نمی تواند رسیدن به من به طور مستقیم. پاسخ به احساسات منفی نیست در انکار آنها, اما پذیرش جای خود را در طیف عاطفی. شما نمی کشتن ترس با جدا کردن صندلی آن به برخی از گوشه ای تاریک و یا تلاش برای شستن بیش از آن را با کمدی. شما پاک کردن آن از طریق بهترین کنترل شده و ایمن داستانی قساوت. پس از همه آنچه که در داستان ترسناک اما یک درس در چگونه به شجاع در برابر آن ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن