در خانه غذا پخته شده است و سالم می گوید: Sanjeev Kapoor

منndian خانه-آشپزی دیدم به نوبه خود از یک برگ جدید که سرآشپزها مشهور مانند Sanjeev Kapoor ایجاد lip-smacking,

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

منndian خانه-آشپزی دیدم به نوبه خود از یک برگ جدید که سرآشپزها مشهور مانند Sanjeev Kapoor ایجاد lip-smacking, دستور العمل در یک فرمت منحصر به فرد از پخت و پز نشان می دهد تلویزیون. با اقامت در خانه سفارشات تزریق انرژی جدید به این کشور خانه و آشپزخانه, جشن آشپز و Padma شری گیرنده احساس خوشحال از دیدن مردم و طبخ در خانه.

"صفحه اصلی-پخت و پز سالم پخت و پز. حتی زمانی که مردم طبخ به اصطلاح هله هوله, من توصیه پخت و پز را در خانه خواهد بود که بسیار سالم. هر کسی که است که معمولا در پخت و پز در خانه – مادران و همسران – می خواهد به مطمئن شوید که عنصر سلامت وجود دارد. اگر ما به خودمان سالم و خانگی-پخت و پز راه رفتن است و من خوشحالم که مردم در حال پخت و پز در خانه" Kapoor, 56 گفت IANSlife از طریق تلفن.

Follow us on Instagram برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی از ما!!

کاپور چهره ITC Nimwash سبزیجات و میوه شستشو و پخت و پز نشان می دهد علاقه مندان به پاک کردن میکروب ها و سموم کردن میوه ها و سبزیجات به عنوان هر گونه دستور العمل گام اول است. "ما آنچه که ما می خوریم. این چیزی است که ما شروع به درک به عنوان یک مستقیم علت و معلولی رابطه است. در حال حاضر ما هم به تأمل و عمل به آن. سطحی از هر چیز و همه چیز ما مصرف شد – که نزولی است و یک آغاز شده است," او گفت:.

صحبت کردن در مورد در حال انجام Covid-19 گیر او یادداشت "دو چیز متمایز" است که رخ داده است در طول این زمان.

recipes
آشپزی هند متخصص Sanjeev Kapoor. IANS

"هر کس به خانه پس از خانه پخت و پز نمایی رشد کرده و خورده – سرویس صنعت – آمار است و رفته – نه فقط در هند بلکه در سراسر جهان. به طور مشابه آنچه ما خوردن زودتر ما بیشتر مراقب باشید با آن است. ما می خواهیم به مطمئن شوید که در مورد کیفیت مواد تشکیل دهنده. بهداشت میباشد. آنچه ما برای اعطا جهان نشسته است و توجه به آن است. ما به دنبال در bettering ما برای خود ما خودشان نه برای جهان است. ما در حال تنفس مناسب پخت و پز و خوردن حق."

این culinarian که در میان برجسته ترین چهره از غذاهای هندی, مشترک, چه, زندگی در مستند مانند نگاه برای او.

همچنین بخوانید: همه چیز در مورد پدیده یائسگی

"با وجود چند تسهیلات در حال حاضر در بمبئی ما گرفته اند تماس بگیرید مگر اینکه مطلقا ضروری ما نمی خواهد بیرون بروید. در تمام این سال من تنها شده است دو بار. مدیریت که مشکل من نیست که زمان زیادی را برای تماشای فیلم و وب سری. تمام خانواده من است و آنها به طور طبیعی انتظار من به طبخ که من لذت بردن از آن افزایش یافته است قطعا. مواد غذایی محتوا است که مصرف بیشتر در سراسر سیستم عامل. در سراسر رسانه های اجتماعی ما سیستم عامل آن است که تمام زمان بالا با تعامل بودن با 250 درصد این Khana Khazana' ستاره به اشتراک گذاشته.

کاپور نیز به اشتراک گذاشته است که در اوایل مستند او تصمیم گرفت ابتکار عمل را به خوراک پزشکان و کارکنان بیمارستان ها در بمبئی و فراتر از آن. "ما از نزدیک کار کرده نسبت به آن است. من نیز درگیر با آکشی Patra بنیاد و در خدمت بیش از 70 میلیون وعده غذا در مستند" او به این نتیجه رسیدند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن