بالاترین قیمت جنوب غربی فلوریدا خانه فروش از سال 2020 رخ می دهد پس از ناپل عمارت به فروش می رساند برای تقریبا $20M

اندرو Wigdor ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 29, 2020یک عمارت در ناپل خریداری شد در

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

یک عمارت در ناپل خریداری شد در اواسط ماه ژوئن برای تقریبا 20 میلیون دلار آن را به بالاترین قیمت جنوب غربی فلوریدا خانه فروش از سال تا کنون, با توجه به اطلاعات در دسترس از جنوب غربی فلوریدا چندگانه مثال خدمات.

تکمیل شده در سال 2017, این 10,400 فوت مربع ملک در منحصر به فرد پورت رویال محله است که در سال 1777 کشتی بادبانی درایو و نشسته در حدود 1.5 هکتار است. آن را به فروش می رسد برای $19.8 میلیون دلار در ژوئن 18.

صفحه اصلی ذکر شده بود توسط William Raveis Real Estate agent Frank Sajtar. William Raveis دارای ردیف 1 نقطه در میان brokerages در سهم بازار و حجم فروش در سال 2019 و 2020 تا کنون در پورت رویال با توجه به انتشار اخبار مربوط به فروش می باشد.

بیشتر: بهترین خرید موسس بونیتا اسپرینگز عمارت به فروش می رساند برای تقریبا 5 میلیون دلار

خریداران و فروشندگان ملک هر دو آرزو به خصوصی باقی می ماند.

با پنج اتاق خواب و حمام کشتی بادبانی درایو صفحه اصلی ویژگی های 77-پا شیشه ای-کاشی کاری استخر, هوای آزاد, مادر firepit و عمق آب حوض.

مواد مورد استفاده در املاک و شامل سفید ایتالیایی-بلوط کف بامبو-veined سنگ آهک دریایی-درجه فولاد ضد زنگ و مصر خاکستری چکش سنگ طبیعی.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد Sajtar با اشاره به بودند "گسترده آب انداز" و اموال خصوصی ساحل شنی "است که بسیار نادر است," او گفت:.

قابل توجه فروش است شواهد بیشتری که ناپل لوکس در بازار نیست توقف با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه و موارد افزایش در فلوریدا.

این بخش از بازار را شکست یک رکورد در ماه مه که دیدم اکثر خانه ها در قیمت $1 میلیون و تحت قرارداد تا کنون در ماه مه.

"مردم در حال حرکت به پورت رویال" Sajtar گفت. "فلوریدا بسیار امن برای سرمایه گذاری خود را. ما یک وضعیت که در آن همه چیز می تواند در نوسان است اما ارزش اموال در پورت رویال واقعا نمی خواهد انجام این کار در همان راه آنها را در جاهای دیگر."

"پورت رویال آخرین به روزرسانی آمار و برای اولین بار به بازیابی هر زمان که هر چیزی اتفاق می افتد با قیمت مسکن" Sajtar اضافه شده است.

او نسبت به این ویژگی های منحصر به فرد این محله مانند آن که یک اسکله جامعه در جنوبی ترین نقطه از ناپل و خصوصی پورت رویال ،

"من فکر می کنم که همه امور به مردم است," او گفت:.

بیشتر: پنجم بالاترین قیمت, لیست, در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بازدید بازار برای $54 میلیون

Sajtar نیز یکی دیگر از پورت رویال صفحه اصلی ذکر شده برای $54 میلیون و آن را بالاترین پنجم قیمت خانه مثال در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه.

بین بسته و در انتظار معاملات پس از پایان ماه مارس Sajtar گفت: او انجام شده حدود 80 میلیون دلار فروش در پورت رویال حتی با بخش های زیادی از اقتصاد تعطیل در ماه آوریل است.

"این جای تعجب نیست که ما تا به حال یک خانه در این نقطه قیمت فروش" لورن Melo رئیس جمهور از منطقه ناپل Board of Realtors گفت: از $19.8 میلیون ملک. "آنچه ما دیده ایم این است که بازار ما شده است بسیار انعطاف پذیر در سراسر این (همه گیر)."

بیشتر: با وجود coronavirus جنوب غربی فلوریدا لوکس بازار املاک و مستغلات تا به حال یک رکورد در ماه مه. در اینجا به همین دلیل است.

او گفت که او شنیده ام از بسیاری از خریداران که برنامه ریزی شد در حال حرکت و یا بازنشستگی در جنوب غربی فلوریدا در یک دوره پنج ساله اما شتاب که جدول زمانی. این است که توجه او گفت: به افرادی که زندگی در برخی از ایالت های شمالی که دیدم تاثیر بیشتری از این بیماری همه گیر که مایل به فرار از آن شرایط.

او با اشاره به این واقعیت است که حتی زمانی که دولت تحت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' امن تر در خانه سفارش مردم می تواند بیرون رفتن و پیاده روی و لذت بردن از هوای تازه و نور آفتاب که فلوریدا ارائه کرده است.

"من فکر می کنم آن را یک رسم برای ما," او گفت:.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب