فشار خون بالا داروها نیز ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال

Researchers در حال حاضر ادعا کرد که داروهای تجویز شده معمولا برای درمان فشار خون بالا نیز ممکن است در کاهش بیم

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

Researchers در حال حاضر ادعا کرد که داروهای تجویز شده معمولا برای درمان فشار خون بالا نیز ممکن است در کاهش بیماران سرطان کولورکتال خطر است.
مبدل آنژيوتانسين بازدارندۀ آنزیم (ACE-i) یا آنتاگونیست های آنژیوتانسین II و مسدود کننده گیرنده (ARB) داروهای تجویز شده برای شرایط مانند نارسایی قلب, فشار خون بالا یا بیماری قلبی است. این داروها مهار یا بلوک کننده آنژیوتانسین یک ماده شیمیایی است که باعث می شود سرخرگ ها برای تبدیل شدن به باریک محققان گفتند.

پزشکان معمولا تجویز این داروها برای افرادی با فشار خون بالا به استراحت و باز کردن رگ های خونی موجب کاهش فشار خون.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

مطالعه منتشر شده در فشار خون an American Heart Association journal نشان داد که مصرف این داروها نیز ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال.

High BP pills can also reduce colorectal cancer risk
مصرف این داروها نیز ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را نشان می دهد مطالعه است. Pixabay

"نتایج ما ارائه بینش های جدید در یک نقش بالقوه این داروها برای سرطان کولورکتال پیشگیری گفت:" مطالعه نویسنده وای K لئونگ از دانشگاه هنگ کنگ در هنگ کنگ است.

"این مطالعه برای اولین بار نشان می دهد پتانسیل اثرات مفید از بازدارنده های ACE و ARBs در سرطان کولورکتال توسعه, بر اساس گروه زیادی از بیمارانی که سرطان کولورکتال در شروع مطالعه" لئونگ اضافه شده است.

نقش بازدارنده های ACE و ARBs در توسعه سرطان در حال بحث و در برخی موارد مطالعه یافته ها متناقض است. نتایج حاصل از مطالعات قبلی محدود شده است توسط عوامل مختلفی از جمله تعداد کمی از بیماران و داده ها تنها در کوتاه مدت دنبال یو پی اس.

برای مطالعه این تیم تحقیقاتی بررسی پرونده سلامت از 187,897 بیماران در هنگ کنگ از سال 2005 تا سال 2013 با یک منفی پایه کولونوسکوپی برای سرطان کولورکتال. این تجزیه و تحلیل نشان داد که کسانی که در زمان فشار خون بالا داروها مانند ACE-i یا ARBs تا به حال 22 درصد کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال پس از آن سه سال است.

High BP pills can also reduce colorectal cancer risk
این تجزیه و تحلیل نشان داد که در افرادی که از فشار خون بالا داروها مانند ACE-i یا ARBs تا به حال 22 درصد کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال پس از آن سه سال است. (تصویر نماینده). Pixabay

همچنین بخوانید: تورنتو جشنواره فیلم دعوت, Priyanka Chopra, Anurag Kashyap به سفیران

مزایای ACE و ARBs دیده می شد در بيماران 55 ساله یا مسن تر و کسانی که با سابقه پولیپ روده بزرگ و سود در ارتباط با داروها محدود شد به سه سال اول پس از منفی پایه کولونوسکوپی.

"در حالی که ACE و ARBs گرفته شده توسط بيماران مبتلا به فشار خون بالا و نارسایی قلبی و بیماری های کلیوی کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال ممکن است یک عامل اضافی برای پزشکان در نظر بگیرید در هنگام انتخاب داروهای ضد فشار خون بالا" لئونگ گفت.

محققان اشاره کرد که نتایج باید تأیید آینده نگر تصادفی کنترل شده مطالعه که به طور فعال به دنبال بیماران برای تعیین مزایای بالقوه این داروها در روده خطر ابتلا به سرطان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن