هیدلگو نام دولت تشکر. آرماندو دره این شهرستان هریس COVID-19 بازیابی تزار

در صبح روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو به نام دولت تشکر. آرماندو wall-e (D-هوستون

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399

در صبح روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو به نام دولت تشکر. آرماندو wall-e (D-هوستون) این شهرستان هریس COVID-19 بازیابی تزار در پرداخت موقعیت طراحی شده برای کمک به شهرستان حرکت رو به جلو از coronavirus.

"این افتخاری موقعیت. آن است که یک نمادین. این یک موقعیت است که همه چیز انجام می شود" هیدلگو گفت.

هوستون شهردار سیلوستر ترنر است که انتظار می رود نام خود را بهبود اقتصادی رهبر در 3 p. m. کنفرانس مطبوعاتی امروز. دو انتصاب انتظار می رود به کار با هم به عنوان منطقه به دنبال بهبود مالی و همچنین سلامت-دانا است.

"هدف این است که مطمئن شوید که ما تسکین و بهبود ما فراگیر می شود. که آن را سریع و که آن را هماهنگ" هیدلگو گفت. "فقط به عنوان با هر فاجعه طبیعی ما در برخورد با آن را سال به طور کامل بهبود می یابند از این.

"ما نیاز به مطمئن شوید که مردمی نمی افتد از طریق ترک. بنابراین ما خواهید بود با تمرکز در مورد آینده را بصورت تمام بخش های اقتصاد ما از جمله کسب و کارهای کوچک اقلیت کسب و کار متعلق به زنان متعلق به کسب و کار کسانی که تحت خدمت در مناطق. فراگیر به معنی بازیابی بازیابی برای کسب و کار خود را, اما همچنین برای کارگران است."

Wall-e که همسر یک مراقبت های بهداشتی حرفه ای مشغول به کار در یک محیط بیمارستان گفت که او انتظار دارد "به کار با طیف گسترده ای از ذینفعان منطقه ای در این تلاش از جمله از بخش خصوصی انسان دوستی و ایمان مبتنی بر سازمان های غیر انتفاعی و دولت های محلی از شهر هوستون به همه ما کوچکتر شهرداری ها و از جمله ما unincorporated بخش هایی از این منطقه که بیش از 2 میلیون نفر در شهرستان هریس.

"ما نیاز به صرفه جویی در زندگی و صرفه جویی در معیشت."

در همان زمان هیدلگو گزارش این شهرستان است که در حال حاضر تا 41 COVID-19 مرگ و میر با 2,002 تایید موارد مثبت. او تاکید کرد که در حالی که ممکن است برخی از مسطح منحنی وجود ندارد و روند رو به پایین به عنوان رتبهدهی نشده است.

"مردم من را بیشتر و بیشتر با پوشیدن ماسک و ما در حال رهبری که در جهت" هیدلگو گفت. "نگاه آن را فقط محض ریاضی. بیشتر مردم در تماس با یک دیگر بالاتر در معرض خطر است که کسانی که در مورد شمارش در حال رفتن به بالا برود. ما نمی رسید اوج نشده است. آن را هنوز هم ممکن است صعود به بالا. آن را ممکن است به پایین. من مصرانه از مردم به آرامش تلاش های خود را."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن