هیدلگو تماس برای برنامه های کاربردی برای شهرستان COVID-19 صندوق امداد

اوایل بعد از ظهر دوشنبه شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو اعلام کرد که کم درآمد ساکنان شهرستان تحت تاثیر این بیمار

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

اوایل بعد از ظهر دوشنبه شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو اعلام کرد که کم درآمد ساکنان شهرستان تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس را تا روز چهارشنبه به درخواست برای کمک های مالی از شهرستان هریس COVID-19 صندوق امداد.

پول از شهرستان صندوق که بالغ بر 30 میلیون دلار قبل از نیمی توزیع شد به محلی سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های جامعه این است که در حال حاضر در حال ارائه به طور مستقیم به مردم است. در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن او پیوست شهرستان کمیسیون رادنی الیس و Adrian Garcia, Hidalgo گفت که حدود 20,000 شهرستان هریس خانواده ها اهدا خواهد شد بین $1200 و 1500 دلار از این پول باقی مانده در صندوق. متقاضیان خواهد شد به طور تصادفی انتخاب شده اما بیشتر نیاز مالی متقاضی است که در, بهتر است شانس خود را از بودن انتخاب هیدلگو گفت.

"بهترین ما می توانیم انجام دهیم این است که مطمئن شوید که بودجه تعلق می گیرد منصفانه و که به آنها داده می شود به کسانی که بیشترین نیاز. این است که ما می توانیم انجام داده است که آن را غیر ممکن است برای کمک به همه" او گفت: هیدلگو.

"روشن شود این است که یک چاه کن همیشه ته چاهه روند. ما می خواهیم به مطمئن شوید که همه در یک شات در استفاده از" هیدلگو ادامه داد.

برنامه های کاربردی آنلاین پذیرفته می شود از طریق رسمی صندوق امداد سایت از ساعت 6 صبح روز شنبه 23 ژوئن از طریق 10 p. m. روز شنبه, ژوئن 24. شهرستان هریس ساکنان نیز اعمال می شود از طریق تلفن با تماس با 832-848-0214 بین ساعت 6 صبح و 2 بعد از ظهر در تاریخ 23 ژوئن یا از ساعت 2 بعد از ظهر تا 10 p. m. در ژوئن 24. مترجمان در دسترس خواهد بود برای تماس متقاضیان که زبان انگلیسی نمی گفت الیس.

برای دیدار با الزامات واجد شرایط بودن برای این آخرین دور امداد پول یک فرد باید در شهرستان هریس درآمد کمتر از 60 درصد منطقه ميانه درآمد و یا دسترسی به منافع عمومی باید اثبات که او تجربه کرده است و مشکلات مالی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و در حال حاضر به دریافت کمک از هر شهر هوستون BakerRipley اجاره برنامه کمک این شهرستان هریس کمک ابزار برنامه از شهرستان هریس COVID-19 بخشایش برنامه وام.

عمومی نرم افزار دوره بود اعلام کرد چند ساعت پس از هیدلگو آخرین سفارش نیاز شهرستان کسب و کار برای به اجرا درآوردن پوشیدن محافظ ماسک صورت با کارکنان خود و مشتریان به اثر رفت در اوایل صبح روز دوشنبه و در میان هفته-به علاوه رکورد از بستری شدن در بیمارستان و موارد مثبت coronavirus در شهرستان هریس.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرستان صندوق امداد از جمله برنامه های آنلاین را بررسی کنید www.harriscountyrelief.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن