هفت ایده‌ها برای هپی چیر موفقیت

بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس گرفتن در حالت نشسته نیاز به یک مبل متفاوت دارند که ما انواع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس گرفتن در حالت نشسته نیاز به یک مبل متفاوت دارند که ما انواع مبل های شنی را معرفی میکنیم . به جای قاب حجیم مبل یا صندلی، چند پف نرم و سبک می تواند هم زمان جهت استراحت و حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرارگیرند، بدون این که مساحت بزرگی به اندازه متر مربع را اشغال کرده و فضای بیشتری را برای بازی فعال باقی می گذارند. طراحی این مبل ها به گونه ای انجا شده است که شما در حین نشستن روی آن عرق نمی کنید. ساختار این مبل ها به گونه است که فرد در هنگام استفاده داخل آن فرو می رود و حالت لم به خود گرفته و شما می توانید به راحتی جلوی تلویزیون گذاشته و یا دسته بازی را روی آن با خیال راحت به دست بگیرید. مواد داخلی مبل هپی چیر از یونولیت خرد شده یا دانه گرانول ساچمه ای شکل از جنس فوم است که ساختار اصلی مبل را تشکیل میدهد و با حرکت کردن در داخل پوسته مبل و حالت پذیری نسبت به وزن شخص و ساختار بدن افراد فرم میگیرد . ساختار درونی بین بگ ها از یونولیت است و علاوه بر آن از ابر های نرم هم در آن استفاده شده است که این ابرها از فشار وارد بر یونولیت ها کاسته و از آسیب بین بگ می کاهد.

بسیاری از افراد برای راحتی بیشتر و تماشای تلویزیون و یا بازی های کامپیوتری نیاز به مبلمان راحتی و طبی هستند که در طولانی مدت بتوانند بنشینند . فروشگاه اینتکس شو نمایندگی اینتکس و تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر بزرگترین تولید کننده مبلمان یونولیتی در ایران است که تمامی مبلمان های یونولیتی و راحتی را نسبت به سلیقه مشتری تولید میکند. مزیت دیگری که این نوع مبلمان دارد تولید به شکل های مختلف و طراحی های مختلف نسبت به دیزاین منازل است که میتوان فضاب منزل و یا محل کار را تغییر داد . مبل های شنی که با رویه پارچه ای تولید شده اند، قیمت مناسب تری نسبت به مبل های شنی چرمی دارند. برخی از آن ها با رویه چرم و برخی دیگر با رویه پارچه ای تولید شده اند. جنس به کار رفته در بدنه مبلمان های هپی چیر و بین بگ از انواع چرم های رنگی و پارچه های طرح دار و ساده تک رنگ میباشد که با بهترین دستگاه های روز دنیا به صورت حرفه ای در کارگاه اینتکس شو ساخته میشئوند .

در ادامه ما میخواهیم به شما نحوه خرید یک بین بگ خوب را آموزش دهیم،با ما باشید. ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی شاهد افت مبل باشید ، چرا که به مرور و با استفاده مداوم از مبل های شنی، مواد داخلی یونولیتی حجم خود را از دست داده و فشرده می شوند ، از این جهت ممکن است فضای خالی در مبل ایجاد شود و به اصطلاح مبل شنی افت کند ، در این مواقع نگران نباشید چرا که شما به مواد داخلی مبل دسترسی دارید و می توانید با خرید مواد داخلی یونولیتی و گرانولی آن را دو مرتبه شارژ کنید و یا به طور کلی مواد داخلی را تعویض نمایید . می توان از آن در فضای داخلی اتاق نشیمن استفاده کرد، با وجود این که در این مکان صندلی های کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از صندلی های بین بگ در اتاق نشیمن با توجه به اشکال گوناگون می تواند ظاهری متفاوت به محیط داخلی ببخشد. با پیشرفت علم طراحی وسایل خانگی، بین بگ ها که از دسته مبلمان راحتی مدرن به شمار می روند، تولید شده است امروزه با توجه به خصوصیات فردی و سلیقه ای، انواع سبک های چیدمان و دکوراسیون تغییر چشمگیری کرده است، مردم اغلب در کنار استفاده از مبلمان و دکوراسیونی که سبک کلاسیک دارند مکانی هم در خانه خود برای این نوع بین بگ ها اختصاص داده اند که هنگام استفاده و لمیدن بر روی آن ها احساس آرامش کنید. Th᠎is ᠎po᠎st w as c᠎reated by GSA Con᠎te nt Generator Dem᠎ov er​sion.

قابل ذکر می باشد که برای خرید این محصول شما به ابعاد آن نیاز دارید تا ابعاد های مکانی که می خواهید این مبل را در آن بگذارید را بسنجید. که در بسته بندی های بسیار کوچک و قابل حمل بسته بندی شده و در هر مکانی با یک پمپ بادی کوچک قابل باد زدن و اماده استفاده می باشد . تنوع در رنگ بندی و قابل تعمیر بودن از دیگر ویژگی های هپی چیر است. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید. چون هپی چیرهای ایبلو به قدری نرم و انعطاف پذیر هستند که به محض نشستن و لم دادن روی آنها، فرم بدن شما را به خود میگیرند و باعث میشوند عضلات شما در حالت ریلکس شدن قرار بگیرند. هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن