Hero MotoCorp برای تولید و بازاریابی دوچرخه های هارلی دیویدسون در هند

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

بر اساس آخرین توافق نامه ، Hero MotoCorp موتورسیکلت های هارلی-دیویدسون را در هند به فروش و سرویس می رساند و همچنین دوچرخه های جدید هارلی-دیویدسون تولید خواهد کرد.

بزرگترین تولید کننده دو چرخ هند ، دوچرخه های هارلی-دیویدسون را در هند تولید می کند بسط دادن مشاهده عکس ها

بزرگترین تولید کننده دو چرخ هند ، دوچرخه های هارلی-دیویدسون را در هند تولید می کند

هارلی دیویدسون و Hero MotoCorp ، تولید کننده موتور سیکلت آمریکایی Iconic ، بزرگترین تولید کننده دو چرخ در جهان از نظر حجم ، همکاری جدیدی را برای بازار هند اعلام کردند. براساس توافق نامه جدید مشارکت و توزیع ، Hero MotoCorp موتور سیکلت های هارلی-دیویدسون را به فروش و سرویس می دهد و همچنین قطعات و لوازم جانبی ، و همچنین کالاهای عمومی ، وسایل سواری و پوشاک را از طریق شبکه نمایندگی های تجاری منحصر به فرد هارلی-دیویدسون و موجودات Hero به فروش می رساند. شبکه نمایندگی در هند. طبق بیانیه مطبوعاتی ، به عنوان بخشی از توافق نامه مجوز جدید ، Hero MotoCorp طیف وسیعی از موتور سیکلت های برتر را با نام تجاری هارلی-دیویدسون تولید و به فروش می رساند.

همچنین بخوانید: هارلی دیویدسون نزدیک به معامله با Hero MotoCorp است

l5ujr46c

هارلی-دیویدسون 338R با همکاری گروه Qianjiang چین ساخته می شود.

تا کنون ، جزئیاتی در مورد اینکه چه نوع موتورسیکلت های Hero MotoCorp با نام هارلی دیویدسون تولید خواهد کرد ، وجود ندارد ، اما از همه نشانه ها ، این دامنه دوچرخه می تواند دوچرخه های سطح اول هارلی-دیویدسون باشد ، که در درجه اول در بازارهایی مانند هند و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا. تاکنون ، کوچکترین و مقرون به صرفه ترین مدل هارلی-دیویدسون ، ساخت خیابان هارلی-دیویدسون هند 750 است. با همکاری جدید با گروه Qianjiang چین ، کوچکترین و قابل دسترس ترین مدل هارلی-دیویدسون پیش بینی می شود که هارلی- دیویدسون 338. به نظر می رسد هارلی دیویدسون با توافق جدید با Hero MotoCorp به دنبال بهره گیری از پتانسیل بازارهای آسیا با موتورسیکلت های کوچکتر و کوچکتر باشد ، و هیرو به عنوان آخرین شریک تولید شناخته می شود. این موتورسیکلت ها احتمالاً دوچرخه های کوچک هارلی-دیویدسون با جابجایی کوچک ، احتمالاً بین 250-500 سی سی هستند.

همچنین بخوانید: هارلی دیویدسون تصمیم می گیرد عملیات هند را متوقف کند

اخبار
tr06fmlg

خیابان ساخته شده در هند Harley-Davidson Street 750 پرفروش ترین پیشنهاد این برند در هند بوده است

طبق بیانیه مشترک منتشر شده توسط این دو شرکت ، آخرین توافق نامه مطابق با برنامه تعمیرات تجاری هارلی-دیویدسون است که "The Rewire" نامیده می شود و توسط مدیر عامل جدید هارلی Jochen Zeitz شرح داده شده است. در ماه سپتامبر ، هارلی دیویدسون اعلام کرده بود که فعالیت در هند را متوقف می کند و مدل تجاری خود را تغییر می دهد. این دو شرکت گفتند که آخرین توافق دو طرفه برای هر دو شرکت و سوار در هند مفید خواهد بود و مارک نمادین هارلی-دیویدسون را با شبکه توزیع قوی و خدمات مشتری Hero MotoCorp گرد هم می آورد.

همچنین بخوانید: هارلی-دیویدسون 338R در نقشه های ثبت اختراع نشان داده شده است

n41tkoqg

Hero MotoCorp احتمالاً دوچرخه های کوچک جابجایی هارلی-دیویدسون را برای هند و سایر بازارهای آسیا تولید خواهد کرد ، مانند هارلی-دیویدسون 338R ساخت چین که به زودی راه اندازی می شود

0 نظرات

Bajaj Auto هند در حال حاضر 48 درصد از برند اتریشی KTM را در اختیار دارد و همچنین با موتورسیکلت های Triumph انگلیس مشارکت غیر سهام عدالت دارد ، که تحت آن باجاج موتورسیکلت های کوچک جابجایی را با نام تجاری Triumph در هند تولید می کند. انتظار می رود این موتورسیکلت های Triumph مقرون به صرفه ، قابل دسترسی باشند و قیمت کمتری را به عنوان ورود به برند Triumph ارائه دهند. شرکت TVS Motor در حال حاضر دوچرخه های سطح پایین BMW Motorrad ، BMW G 310 R و BMW G 310 GS را در مرکز تولید خود در Hosur ، تامیل نادو تولید می کند. در آوریل سال جاری ، TVS همچنین مارک نمادین موتورسیکلت انگلیسی Norton را به دست آورد. با جدیدترین اعلامیه بین Hero و Harley-Davidson ، مشخص است که بزرگترین مارک های موتور سیکلت در جهان هنوز در هند صعودی هستند و تلاش می کنند تا یک شبکه فروش و توزیع قوی در هند داشته باشند ، در عین حال محصولات مقرون به صرفه ای را به مصرف کنندگان ارائه دهند. در بزرگترین بازار موتور سیکلت جهان ، هند است.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب