در اینجا به همین دلیل شما باید کشش روزانه

Wمرغ در آن به کار می آید کشش همیشه توسری خور. برخی از مردم بر این باورند که یک بخش ضروری از یک تمرین برای جلوگ

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

Wمرغ در آن به کار می آید کشش همیشه توسری خور. برخی از مردم بر این باورند که یک بخش ضروری از یک تمرین برای جلوگیری از صدمات در حالی که دیگران می گویند می تواند منجر به صدمات خود را. حقیقت امر این است که هر دو از این ادعا نیست به طور کامل نادرست است. آن اعدام است که باعث می شود تمام تفاوت را وقتی که می آید به کشش.

به گفته دکتر Sneh Soni, MD, پزشک myUpchar کشش به صورت روزانه راه حق می تواند منجر به بسیاری از مزایای بهداشت و درمان. این محدوده از:

افزایش محدوده خود را از حرکت:

فقط مانند بسیاری از اشیاء بی جان, اگر ما استفاده کنید و ما بدن و مفاصل ما به طور منظم آنها شروع به دریافت زنگ زده. انجام تمرینات کششی به طور منظم تضمین می کند که ماهیچه های خود را باقی می ماند سالم خود را حفظ انعطاف پذیری و اصلا تبدیل به یک مانع هنگامی که شما نیاز به استفاده از آنها. حس عمقی تسهیل عصبی عضلانی (PNF) کشش خاص یافت می شود بسیار موثر در افزایش محدوده خود را از حرکت. کشش PNF یک تکنیک است که با استفاده از رفلکس طبیعی به شما عمیق تر کشش. مشورت با یک درمانگر فیزیکی اگر شما می خواهم برای کشف PNF.

Follow us on Instagram برای نگه دارید تا با راهنمایی های سالم!!

تقویت عملکرد

وقتی که می آید به ورزش جذاب در فعال گرم کردن در نظر گرفته شده است هنجار. این است که در آن پویا ثابت می شود بسیار مفید است. یک مطالعه منتشر شده در مجله از قدرت و تهویه تحقیقات' نشان می دهد که به جای امتداد ثابت, پویا امتداد می تواند افزایش عملکرد کلی بهبود انعطاف پذیری و سرعت و استقامت ، در پویا کشش شما نمی نگه داشتن یک موقعیت برای بیش از حد طولانی به جای نگه دارید ماهیچه های خود را حرکت مشابه حرکت به این ورزش شما را به بازی.

Here's Why You Should be Stretching Daily
انجام تمرینات کششی به طور منظم تضمین می کند که ماهیچه های خود را باقی می ماند سالم خود را حفظ انعطاف پذیری و اصلا تبدیل به یک مانع هنگامی که شما نیاز به استفاده از آنها. Pixabay

بهبود گردش خون

یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله فیزیولوژی' پیشنهاد کرد که منفعل کشش انجام می شود برای یک دوره 12 هفته می تواند کمک به گشاد شدن شریان ها و کمک به کاهش سفتی در آنها است. این منجر به گردش خون بهتر است که یکی از عوامل کلیدی در پیشگیری از بیماری های عروقی مانند سکته مغزی و فشار خون بالا و دیابت. منفعل کشش زمانی است که شما باقی می ماند در یک (آرامش بخش) موقعیت در حالی که ماهیچه های خود را کشیده با کمک یک شریک سرپا نگه داشتن لوازم جانبی و یا حتی یک دیوار.

کمک به آرامش شما

در طول مدت روز تمام بسیاری از ما می توانید تا پایان جمع آوری استرس با پیامدهای فیزیکی است. نشسته در یک میز با کمی قوز برای مثال می تواند به اثبات می شود بسیار مضر به وضعیت عضلات و حتی ساختار استخوان. حتی استرس می تواند به سفت ماهیچه های خود را. با به کارگیری استفاده از برخی از پایه و عملی کشش تکنیک شما می توانید از بین بردن این ناراحتی و استرس که ممکن است اجازه می دهد تا شما را به بقیه ساده تر در طول شب و از خواب بیدار احساس تجدید.

جلوگیری از نژادها و صدمات

همچنین بخوانید: غذاهای با عصاره چای سبز در کاهش نورو ویروس در معرض خطر

سفتی عضلات می تواند به اثبات می تواند خطرناک باشد — هنگامی که شما به طور ناگهانی کشش آنها را در طول روز خود را به فعالیت های روز, آنها هم می تواند در نهایت قرار دادن غیر منتظره فشار بر مفاصل شما و یا منجر به مجروح عضلات خود را. اضافه کردن حتی فقط چند امتداد زندگی روزمره شما می تواند کمک به شما برای جلوگیری از این طریق بهبود انعطاف پذیری ماهیچه های خود را و به استقامت.

تسکین دردهای مزمن

یک دلیل وجود دارد که چرا کشش شده است از جمله در درمان فیزیکی مداخلات برای مدیریت شانه و گردن و کمر و درد زانو. در حالی که شما ممکن است تصور کنید که کشش است که به عنوان موثر در مدیریت درد به عنوان عضلات-تمرینات تقویت هستند, یک مطالعه در مجله "Clinical توانبخشی" نشان داد که تنها کشش بود فقط به عنوان موثر در کاهش درد به عنوان ترکیبی از تقویت و کشش بیش از یک سال از درمان فیزیکی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب