در اینجا به همین دلیل خانواده ها باید " پول " بحث در طول همه گیر

ما معمولا راحت صحبت کردن در مورد پول با دوستان و خانواده و یا حتی با همسران ما. اما آن زمان ما را تغییر داد. ا

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

ما معمولا راحت صحبت کردن در مورد پول با دوستان و خانواده و یا حتی با همسران ما. اما آن زمان ما را تغییر داد. این بحث باید به حال در حال حاضر بیشتر از همیشه.

به عنوان یک خانواده کار می کنند به سمت اهداف است که بیشتر نه تنها خود بلکه خانواده به عنوان یک کل و چگونه شما را مدیریت خانواده و امور مالی است که از جنبه های مهم آن است. بنابراین ضروری است به بحث در مورد پول و چین اهداف مالی برای اطمینان هر یک از اعضای خانواده در همان صفحه.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

تاثیر Covid-19 در تمام زندگی ما ساخته شده است قطعا ما متوجه است که. آن را همواره یک رسانه-به-تاثیر دراز مدت بر روی همه چیز – از سمت راست خانوادگی دینامیک به ما چگونه صرفه جویی در مدیریت و صرف پول است. در نتیجه غلبه بر بی میلی به بحث در مورد مسائل مربوط به پول است که یک گام در مسیر درست برای ایجاد یک درک مثبت در مورد آن و فضا برای همه برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در ترس و سهولت بار.

در اینجا یک عملی گام به گام روش به اشتراک گذاشته شده توسط Prateek مهتا بنیانگذاران Scripbox به دنبال به این بحث با خانواده.

مرحله 1: آماده شدن برای جلسه

اطمینان حاصل شود شما باید بسیاری از اطلاعات مالی در سیاه و سفید. اگر شما در حال حاضر نیست که یک ساختار بودجه و هزینه ورق در محل را برآورد از هزینه های ماهانه خود را vis-a-vis و درآمد خود را پس انداز و سرمایه گذاری.

مرحله 2: در این رویکرد

بسیار مهم است که به طور منظم و شفاف بحث و گفتگو در مورد پول با همسر خود را به خاطر آن اثرات تصمیم گیری در مورد بودجه, صرفه جویی در, سرمایه گذاری, برش گوشه های سمت راست به خصوص در زمان هایی از این دست. برای مثال داشتن بحث در مورد چگونه شما می توانید تسلیم خانه ، خرید یک ماشین و یا خرید طلا و جواهر تا زمانی که نرخ پس انداز خود را در خط با آنچه مورد نیاز است برای اهداف خود می تواند کمک به گرفتن حق تصمیم گیری های مالی در حال حاضر و در آینده است.

اگر شما فرزند جوان یا نوجوان آن است که یک راه بسیار خوبی برای شروع یک چشم انداز سالم نسبت به سرمایه گذاری در درک ارزش خود را و چگونه به اولویت بندی هزینه و بودجه. داشتن بحث در مورد قرار دادن غیر ضروری هزینه های چنین به عنوان به روز رسانی گوشی های هوشمند را به اطمینان حاصل شود که خود آموزش و پرورش و دیگر نیازهای اساسی هستند به خطر بیافتد می تواند کمک به آنها را به مذاکره نیاز دارد و در مقابل می خواهد. این کمک خواهد کرد که آنها را تبدیل به لحاظ مالی ماهر افراد است.

مرحله 3 – ارزیابی

الف) بودجه & هزینه های

ب) اهداف

ج) چگونه من انجام

آن را ضروری است به بحث در مورد پول و چین اهداف مالی برای اطمینان هر یک از اعضای خانواده در همان صفحه. Pixabay

طبعا بنابراین با توجه به همه گیر همه بزرگ یا کوچک خرید که شما در نظر گرفته شده برای ایجاد نیاز به یک فکر دوم. به همان اندازه از همه پس انداز خود را و چگونه شما را بیشتر از پس انداز خود را نیز نیاز به یک فکر دوم اگر شما در حال شروع کردن ثروت خود را ایجاد سفر. اگر شما سرمایه گذاری شده اند دوباره نگاهی به اهداف مورد نیاز است. در نهایت این دو به شما یک تصویر خوب از سلامت مالی و راهنمای مناسب نسبت به مراحل بعدی.

یک: خود را ارزیابی بودجه و هزینه: چقدر شما صرفه جویی در? به عنوان یک قاعده انگشت شست آن است که توصیه می شود که حداقل 30 درصد از درآمد خود را کنار گذاشته برای پس انداز و سرمایه گذاری. اگر شما این مستند و در نتیجه محدودیت در اوقات فراغت هزینه های ارائه شده یک لحظه مناسب به relook در هزینه و آنچه می تواند کمرنگ است. این بحث را با همسر و خانواده و انجام این ورزش به عنوان یک خانواده است و کلیدی است. این کمک خواهد کرد که شما را به یک عملی لیست و همچنین به تعویق انداختن همه غیر ضروری هزینه تا اهداف پس انداز خود را در حال ملاقات کرد.

ب) ارزیابی تاثیر بر اهداف: چگونه وضعیت بر خانواده را فوری و بلند مدت اهداف مالی? رکود اقتصادی تاثیر عظیم در اشتغال و کاهش حقوق و دستمزد. این تاثیر توانایی های خود را به صرفه جویی و در نتیجه اهداف مانند آموزش و پرورش فرزند خود بازنشستگی را در آمار. که دیگر کوتاه مدت و دراز مدت اهداف است که می تواند بسیاری نهفته? چقدر بد است که آمار و آنچه می تواند انجام شود برای پر کردن شکاف? بحث در مورد این کار و به سوی آینده با راه حل های با هم. ممکن است شما را به برخی از انتخاب های دشوار اما آن کمک می کند تا مجموعه ای از انتظارات و چگونه به قدرت از طریق.

family, finance talks
این جلسات همچنین اجازه خواهد داد که شما را به جشن مالی شما در رسیدن به نقاط عطف با هم. فلیکر

ج) در نهایت – چگونه ما واقعا انجام می دهند ؟ است وجود دارد یک صندوق اضطراری در محل است که می تواند پوشش حداقل 6 ماه هزینه در صورت عدم وجود درآمد ؟ چقدر از درآمد خود را می رود به سمت سرویس دهی بدهی و تربیه? داشتن بدهی همراه با درآمد عدم اطمینان می تواند پیامدهای جدی. این همراه با A) و B) به شما یک درک خوب از سلامت مالی و کمک به kickstart بحث و گفتگو در ساخت تغییرات مناسب. درخواست اعضای خانواده به زمین و مسئولیت به اشتراک گذاری ایده ها برای کاهش هزینه ها و هزینه های آنها می توانید اجازه دهید بروید.

نتيجه گيری

یک راه خوب برای بستن این بحث این است که به توافق در زمانی که دوباره به گفتگو. بررسی دوره ای بسیار مهم برای ایجاد تعهد متقابل ارزیابی چگونه یک در حال انجام است و حفظ خطوط باز ارتباطی است.

همچنین بخوانید: گوگل ارسال کاربران به سایت های خبری 24 میلیارد بار در هر ماه

بیشتر خانواده این پول مربوط به مکالمات ساده تر و راحت تر آن می شود. مکرر مکالمات اجازه خواهد داد که شما را به بحث بیشتر و لمس بر موضوعات دیگر از قبیل برنامه ریزی و مستغلات.

این جلسات همچنین اجازه خواهد داد که شما را به جشن مالی شما در رسیدن به نقاط عطف که در آن مسائل مربوط به پول نیست اجتناب شود بلکه مورد تشویق و جمعی خطاب. مثبت از این بیماری همه گیر می تواند شروع این عادت خوب را با هم به عنوان یک خانواده! (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن