در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد اینکه آیا یک سال 2020 NFL فصل اتفاق می افتد

از سه بزرگ ورزشی لیگ های حاکم بر ورزش ما زندگی می کند (و خودخواهانه آنهایی که هدایت مکالمه در ورزش نشان می دهد

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

از سه بزرگ ورزشی لیگ های حاکم بر ورزش ما زندگی می کند (و خودخواهانه آنهایی که هدایت مکالمه در ورزش نشان می دهد بحث SportsRadio 610) یکی شده است که در بیشتر ثابت قدم در تلاش برای حفظ ظاهر در میان COVID-19 بوده است لیگ ملی فوتبال. دو نفر دیگر لیگ NBA و MLB سقوط NFL در این رابطه به نمایشگاه بسیار خارج از کنترل خود. همه گیر ضربه در وسط (NBA) و یا فقط قبل از (MLB) شروع فصل خود را.

NFL سود و تا آخرین هفته آنها را انجام داده ایم بسیار خوبی از ساخت مطمئن شوید که تولید درآمد رویدادهای ماند در مسیر. اولین ترک در زره هر چند شروع به ظاهر در دو هفته گذشته با لغو تالار مشاهیر بازی به تعویق افتادن این سالن از شهرت القای مراسم و برشی از فصل از چهار بازی دو.

پس چه می کند این همه چیست ؟ ما گرفتن فوتبال این سقوط ؟ بیایید صادق باشیم حتی NFL نمی دانم پاسخ به این سوال در حال حاضر. این COVID-19 ویروس بی ثبات وحش. در اینجا چیزهایی را که ما نمی دانیم در حال حاضر:

NFL در حال اجرای پروتکل های ایمنی از, milf anal
من به هر سه ورزشی اعتباری — اگر این فصل نمی آمد آن را نمی خواهد برای عدم اقدام به احتیاط شدید. همه آنها قرار داده reams و reams اعم از نوشته پروتکل هم با ظاهر هر زاویه از بازیکن و ایمنی کارکنان از این ویروس در ذهن است. NFL رفته به کوچک ترین جزئیات از نیاز به بازیکن برای ضد عفونی کردن تلفن های خود را قبل از ورود به ساختمان است. آنها قرار داده ایم گسترده نمودار جریان با هم در چه مثبت COVID آزمون و قرار گرفتن در معرض به آن دسته از بازیکنان به کار گرفته خواهد شد:

آن باقی مانده است دیده می شود چگونه لیگ آدرس شاید بیشتر لغزنده از تمام دامنه های واقعی بازی در این زمینه و عدم ذاتی اجتماعی فاصله می رود که با انسان برخورد بیش از 100 نمایشنامه یک بازی با تف پرواز در همه جا. من حدس می زنم وجود خواهد داشت برخی از توصیه ها در صورت سپر و دیگر پیشگیری قطعات.

بله پیش فصل در حال حاضر قطعه قطعه در نیمه حداقل
هفته گذشته اعلام شد که NFL خواهد بود از بین بردن هفته 1 و 4 از سال 2020 پیش فصل. پس از آن بازیکنان ارتباط رای به از بین بردن باقی مانده دو فصل بازی. آن باقی مانده است دیده می شود اگر صاحبان تسلیم خواهد با حذف کامل فصل برنامه (و درآمد است که همراه با آن) اما آن را بی خطر است برای گفتن که ما احتمالا دیده می شود ما چهار بازی پیش فصل تا کنون با توجه به این لیگ است که احتمالا در حال حرکت به 17 بازی فصل فصل آینده است. لیگ است couching این کاهش در پیش فصل برنامه برای سال 2020 به عنوان احتیاطی اجازه می دهد بازیکن یک سطح شیب دار دیگر تا قبل از بازی واقعی بازی اما این اولین حرکت صاحبان ساخته شده اند که در آن آنها به طور داوطلبانه در راه رفتن به دور از درآمد (چیزی که هرگز فراموش), پس از آن کمی دلهره آور است.

Texans فصل دارندگان بلیط ارائه شد با برخی از گزینه های در هفته گذشته
حدود یک هفته پیش تگزاسی ارسال یک ایمیل به فصل دارندگان بلیط. استفانی steve kinney نوع به اندازه کافی برای پرینت از صفحه نمایش گرفتن از ایمیل:

پس در واقع سه گزینه — منتظر بمانید و ببینید اگر وجود دارد این است که فوتبال در سال 2020 یا 1 اوت تصمیم می گیرید که آیا شما می خواهید پول خود را و یا پول خود را اعمال 2021. وجود دارد احتمالا دو انگیزه در اینجا. یکی آن را فقط خوب خدمات به مشتریان به ارائه این گزینه در حال حاضر با توجه به افزایش سریع نرخ بیکاری و سختی بار در کل. اگر ما در یک وضعیت آمده سپتامبر که تگزاسی ها می تواند جمعیت در مثلا 25 یا 50 درصد (بزرگ اگر در حال حاضر) و سپس تگزاسی می تواند جلوتر از زمان است که دارندگان بلیط نمی خواهد برای کاهش جمعیت. این باعث می شود مدیریت این وضعیت آسان تر است. برای آنچه در آن ارزش, در اینجا چیزی است که یک دانش سطحی از فصل دارندگان بلیط گفت: آنها را انجام دهید:

شروع فصل هنوز هم می تواند به تاخیر افتاد
NFL شده است با اشاره به سمت سپتامبر 10, تگزاسی ها' باز کردن فصل در کانزاس سیتی با یک بازی در برابر دفاع از قهرمان سوپر باول ستاد به عنوان یک جشن ورزشی. در حال حاضر من انتظار دارم لیگ تا شروع فصل ، با این حال لیگ است برخی از انعطاف پذیری ساخته شده را به برنامه های آن باید آنها را انتخاب کنید برای به تاخیر انداختن کارها. Tampa Bay قرار است میزبان سوپر باول و گزارش آنها می تواند جای این رویداد بزرگ تمام راه را از طریق اوایل ماه مارس. بنابراین محاسبات ریاضی می گوید که در این فصل می تواند تحت فشار قرار دادند از لحاظ نظری برای شروع در اواسط ماه اکتبر و هنوز نرمال 16-بازی فصل.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن