در اینجا چگونه شما می توانید تحصیل در خارج از کشور در سال 2020

You باید نامه پذیرش به موسسه انتخابی خود را در ماه سپتامبر سال 2020 اما نمی دانم چه چیزی برای انجام با آن ؟ شی

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

You باید نامه پذیرش به موسسه انتخابی خود را در ماه سپتامبر سال 2020 اما نمی دانم چه چیزی برای انجام با آن ؟

شیرین اردشیر یک آموزش و پرورش مشاور و مربی حرفه ای با بیش از دو دهه تجربه نشان می دهد چند راهنمایی برای در ذهن نگه دارید در حالی که وزن گزینه های خود را از تحصیل در خارج از کشور در سال 2020:

Follow us on Instagram برای مطلب آموزنده اخبار از ما!!

مرحله 1: درک گزینه های خود را

بین المللی ترین دانشگاه ها دستورالعمل های روشن از فرآیندهای پذیرش و شروع دوره اطلاعات به وضوح مشخص شده در صفحه اصلی خود و البته خود را COVID 19 صفحه برای کمک به شما را در درک چگونه این دانشگاه قصد دارد برای مقابله با عادی پست-COVID 19 عصر – پرداختن اجتماعی فاصله مسکونی در دانشکده پردیس, ایمنی, بهداشت, پروتکل, خدمات دانشجویی و کمک برای دانشجویان بین المللی.

علاوه بر این موسسات در حال اجرا بسیاری از آموزشی به بحث در مورد دانشجویان خارجی در گزینه ها و ارائه یک فرصت برای تعامل و یادگیری از بسیاری از علمی و کارکنان مدیریت آن امکان پذیر نبوده قبلا.

how can you study abroad?
بین المللی ترین دانشگاه ها دستورالعمل های روشن از فرآیندهای پذیرش و شروع دوره اطلاعات به وضوح مشخص شده در صفحه اصلی خود و البته خود را COVID 19 صفحه برای کمک به شما را در درک چگونه این دانشگاه قصد دارد برای مقابله با عادی پست COVID 19 عصر. Pixabay

مرحله 2: آنلاین یک گزینه واقعی

آنلاین و مخلوط (آنلاین + چهره به چهره) آموزش راه آینده است. دانشگاه بین المللی شده اند ارائه برنامه های آنلاین برای چندین سال و در نتیجه در 'متخصص' مرحله از آموزش آنلاین و ارائه منابع آنلاین. در حالی که همه منابع ممکن است به طور آنلاین پیش از این بسیاری از موسسات موفق سریع و صاف و گذار آنلاین برای پاسخگویی به نیازهای داخلی و بین المللی دانش آموزان است. بنابراین در آینده دانش آموزان در حال رفتن به نگاه بعد از طریق آموزش آنلاین به عنوان دانشگاه حفظ دانشگاهی و تجربه استانداردهای.

نکته: اگر شما متعهد به شروع برنامه های خود را آنلاین و قادر به مدیریت زمان خود و دانشگاهیان شما می توانید نظر خود را افزایش مطالعه حجم نمونه پنج نفر به جای چهار یا تابستان/زمستان دوره است که می تواند کمک به کاهش مطالعه خود را بار زمانی که شما پیوستن به دانشگاه و می تواند کمک به شما در پایان این دوره قبلی نیز هست.

مرحله 3: ملاحظات مالی

بین المللی جامعه دانشجویی است که یک منبع درآمد برای دانشگاه ها. این جامعه خود و خانواده خود درآمد متاثر شده اند COVID 19 همه گیر و بسیاری از دانشگاه ها نگه داشته اند این ملاحظات را در نظر داشته باشید. بنابراین شما باید:

دیده بانی برای COVID 19 بورسیه / کمک های مالی برای دانشجویان بین المللی

را فردی تجدید نظر به عنوان این است که در نظر گرفته شده در مورد-به-مورد

how can you study abroad?
تحصیل آنلاین در راحتی از خانه خود را بدون معنی اضافی هزینه های زندگی و این می تواند کمک زیادی به صرفه جویی در خود را به طور کلی مطالعه هزینه های. Pixabay

شما همچنین می توانید درخواست برای آسان پرداخت اقساط به شما اجازه می دهد تا علاوه بر شکستن خود را در ترم سپرده و پرداخت هزینه

و فراموش نکنید که تحصیل آنلاین در راحتی از خانه خود را بدون معنی اضافی هزینه های زندگی و این می تواند کمک زیادی به صرفه جویی در خود را به طور کلی مطالعه هزینه

مرحله 4: پس از مطالعه ویزای کار تاثیر

کشورهایی که اعلام کرده بود پس از تحصیل اجازه کار در اتمام ویزای دانشجویی در سال 2019 و که در وجود قبل از آن عبارتند از: انگلستان, ایرلند, کانادا, استرالیا و نیوزیلند. این پست-تحصیل اجازه کار به موضوع بین المللی دانش آموزان مشغول به تحصیل تمام وقت برای حداقل یک دوره مشخص شده توسط این کشور است. بسیاری از کشورها امروز به توافق را قبول همه آموزش آنلاین به عنوان بخشی از مطالعه تمام وقت بار و با فرض اینکه تمام شرایط دیگر را ملاقات کرد دانشجویانی که شروع خود را آنلاین دوره هنوز هم می تواند واجد شرایط برای پست مطالعه ویزای کار.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه یوگا باعث بهبود سلامت جنسی و تولید مثل

گام 5: برنامه های کاربردی ویزا

آن دسته از دانشجویانی که مرتکب شده اند به شروع دوره های خود را در سال 2020 نیز ممکن است درخواست برای ویزای دانشجویی نگه داشتن گزینه های خود را باز به سفر به عنوان به زودی به عنوان مرز محدودیت برداشته شده است. کشور در حال حاضر پردازش ویزای دانشجویی شامل برنامه های کاربردی ایرلند و انگلستان و نیوزلند, استرالیا, کانادا, در میان دیگران. اما آنها در حال کار در ظرفیت کامل و در نتیجه برنامه های کاربردی ویزا نباشند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب