در اینجا چگونه شما می توانید نگه دارید و حلقه تیره دور

کمبود خواب است که معمولا دلیل اصلی پشت گرفتن و حلقه تیره. Pixabayتوسط Puja GuptaLack از خواب است که دلیل اصلی

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399
dark circles
کمبود خواب است که معمولا دلیل اصلی پشت گرفتن و حلقه تیره. Pixabay

توسط Puja Gupta

Lack از خواب است که دلیل اصلی پشت گرفتن و حلقه تیره. اما آن است که نه تنها علت. به دنبال در روی صفحه نمایش به طور مداوم برای مدت زمان طولانی در نتیجه خسته خارش و خشکی چشم; مالش چشم می تواند منجر به تیره شدن رنگ پوست.

همچنین انرژی بالا قابل مشاهده (HEV) نور و یا نور آبی منتشر شده از این دستگاه ها نه تنها مختل ما ریتم شبانه روزی اما همچنین تولید رایگان radicles مسئول رنگ و چروک و پیری زودرس, نقاط, کردن دکتر Veenu لیورپول, MD, متخصص پوست.

بالا-سطح استرس افزایش سطح کورتیزول در بدن ما است که همچنین منجر به کندی و چین و چروک. یک رژیم غذایی نامتعادل نیز کمتر مصرف آب نیز افزایش می دهد چروک های او می افزاید.

undereye
مالش چشم می تواند منجر به تیره شدن رنگ پوست. Pixabay

دکتر لیورپول سهام راه حل سریع است که می تواند کمک به خلاص شدن از شر محافل تاریک.

استفاده از سرد جید غلتک ماساژ – زیر چشم در جهت بیرون. این کمک می کند تا در درناژ لنفاوی از مایع جمع آوری شده در زیر.

برش خیار یا سیب زمینی رنده شده – خیار سرشار از آنتی اکسیدان ها همراه با ویتامین C و k و ویتامین C است و برای پوست روشن کننده منافع و همچنین دارای افکت های خنک. سیب زمینی کاهش می دهد و آثار شگفتی در از بین بردن حلقه های تیره.

توپ پنبه آغشته سرد گلاب زمانی که نگه داشته در اطراف چشم و برای 10 دقیقه هر روز هیدرات پوست و باعث می شود آن را سالم نگاه.

برای پوست های خشک:

روغن بادام و یا یک کپسول ویتامین E را می توان مورد استفاده برای ماساژ ملایم را برای مرطوب سازی و تغذیه پوست.

مرطوب کننده دو بار در روز و استفاده مناسب زیر چشم کرم یا سرم نیز کمک زیادی. کرم های ضد آفتاب است که باید حتی زمانی که در خانه به عنوان آن محافظت حساس زیر چشم پوست از آسیب های عکس تجلی به عنوان رنگدانه و چروک.

DIY ماسک صورت:

یک ماسک ساخته شده از 2 قاشق چایخوری زردچوبه 1 قاشق چایخوری شیر خام و � قاشق چایخوری لیمو یک راه عالی برای به دست آوردن درخشش بازگشت.

زردچوبه یک ضد عفونی کننده عالی با خواص درمانی شیر یک مرطوب کننده ملایم و لیمو سرشار از ویتامین C با یک روشن کننده و خنک کننده اثر است.

این ماسک باید به مدت نیم ساعت و سپس شستشو با آب ولرم.

آن را می توان برای 2-3 بار در هفته به حداکثر منافع.

 dark circles.
نوشیدن آب بیشتر به عنوان مصرف کمتر آب نیز یک عامل که منجر به محافل تاریک. Pixabay

همچنین بخوانید: 60% کاهش در کودکان شکستگی در طول همه گیر: مطالعه

آنچه که به طور منظم به نگه داشتن حلقه های تیره در یک خلیج ؟

شروع با داشتن یک برنامه مناسب این نیز به ارمغان می آورد چرخه خواب به حالت عادی. از آن آسان است برای نظارت بر زمان روی صفحه نمایش با تنظیم یک محدودیت زمانی برای استفاده از اکثر برنامه های. یکی باید ساخت و سرگرمی دور از صفحه نمایش مانند آشپزی باغبانی و یا هیئت مدیره بازی. اهمیت داده می شود باید به خوردن و سالم ماندن هیدراته. نمک حاوی سدیم است که باعث می شود بدن برای حفظ آب و نفخ منجر به برجسته تر کیسه های زیر چشم. کم کردن غذاهای چرب و گوشت و کنسرو لوبیا و سایر غذاهایی که حاوی مقادیر بالایی از پروتئین کمک می کند تا در کاهش کیسه های زیر چشم. فصلی میوه و سبزیجات هستند یک منبع بزرگ از آنتی اکسیدان ها است که کمک در گرفتن تب و تاب بودن. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب