در اینجا چگونه شما می توانید شروع به کار با مراقبه

با وجود فواید بسیار زیاد آن شروع با مدیتیشن می تواند چالش برانگیز.

با توجه به Sarvesh شاشی موسس SARVA و سردستهزنان خواننده اپرا یوگا, سوال بزرگ از ‘نحوه تفکر را می توان پاسخ داد: در بسیاری از راه های واقعا به دلیل آن است هیچ پاسخ و بسیار ذهنی در طبیعت است.

او می گوید: اگر شما به مراقبه را انتخاب کنید یکی از تکنیک های مدیتیشن است که آسان است و یا مناسب شما و سعی کنید با آوردن آن را به زندگی روزمره خود را. وجود دارد بسیاری از تأملات هدایت در دسترس آنلاین به از را انتخاب کنید, اما, این روش یکی از ساده ترین آنهایی که به دنبال به خصوص اگر شما یک مبتدی.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

را انتخاب کنید همان زمان از روز اگر ممکن کنید و سعی کنید برای پیدا کردن است که خاموش در گوشه ای از خانه که در آن شما را به تفکر نشستن

شما می توانید نگه دارید برخی از گیاهان در اطراف شما و یک بالش نرم در این محل می توانید انتخاب کنید برای بازگشت به این محل هر زمان که شما می خواهید به تفکر

Here's How You Can Get Started with Meditation
وجود دارد بسیاری از تأملات هدایت در دسترس آنلاین به از را انتخاب کنید, اما, این روش یکی از ساده ترین آنهایی که به دنبال به خصوص اگر شما یک مبتدی. Pixabay

تنظیم زمان 2 دقیقه به شروع با که شما می توانید به آرامی افزایش می دهد به عنوان در هر راحتی خود را

شروع ساده است. پیدا کردن لنگر یا یک نقطه تمرکز آن می تواند نفس خود را, می توان آن را برای تلفن های موبایل در اطراف شما آن را می توان ابرو مرکز و یا به سادگی با تمرکز بر خود نبض یا ضربان قلب

توجه خود را به لنگر خود را کنید و سعی کنید به نگه داشتن توجه وجود دارد. هر زمان ذهن خود را سرگردان به آینده به گذشته افکار خود را با توجه به لنگر خود را

این صدا ممکن است و حتی می تواند دشوار برای تمرکز توجه اگر یک مبتدی اما نگه داشتن در آن می گوید: یوگا استاد اضافه کرد که با نظم و تمرین روزانه یک قادر خواهد بود به افزایش زمان برای آنها که نشستن برای مدیتیشن و به آرامی آنها را متوجه خود بهتر شدن در آن.

برخی از ترین-تمرین تاملات

تمرکز و یا concentrative مراقبه که در آن شما باید یک نقطه تمرکز برای مراقبه خود را. آن می تواند نفس خود را و یا هر گونه لنگر

Here's How You Can Get Started with Meditation
توجه خود را به لنگر خود را کنید و سعی کنید به نگه داشتن توجه وجود دارد. هر زمان ذهن خود را سرگردان به آینده به گذشته افکار خود را با توجه به لنگر خود را. Pixabay

مدیتیشن با تمرکز حواس است که تا حدودی شبیه به تمرکز و مراقبه که ما در نگاه افکار ما از نقطه نظر هدف مشاهده بدون قضاوت آنها. ما فقط رعایت افکار و اجازه دهید آن عبور کند بدون برگزاری به یکی فکر وسواس

جنبش پایگاه های مدیتیشن که در آن یکی فعال است از بدن و کل تمرکز بر جنبش و هیچ چیز دیگری, شما به شدت متمرکز است و این می تواند به شما اعلام شده Dharana (یک نقطه تمرکز)

مانترا و مدیتیشن نیز بسیار موثر و فعال شکلی از مدیتیشن که در آن یکی می تواند شعار برخی از سانسکریت مانتراها. یکی شروع با ساده یا کوتاه سرود مانند ‘Om Shanti Shanti Shanti” و تکرار این شعار برای چند بار. این کمک می کند را به ارتعاش سرود ناخودآگاه در ذهن و بدن و عمیقا فرا گرفته در دولت غلظت سرود

همچنین بخوانید: داستان پشت Nashik را Trimbakeshwar معبد

تجسم است و همچنین یک راه بسیار موثر برای تفکر. یک تساوی و یک تصویر ذهنی در ذهن هر چیزی بصری که آرام کردن ذهن مانند مناظر زیبا و یا یادآوری برخی خاطرات خوب یا تجسم شفا از بدن و غیره

تحقیقات ثابت کرده مراقبه کمک می کند تا کاهش استرس و اضطراب و بهبود سلامت عاطفی به طور کلی. این کمک می کند تا خود فرو رفتن و همه چیز نگاه از دیدگاه افراد دیگر و از این رو آوردن آرامش و صلح در ذهن به طور کلی. آن را نیز یک ابزار عالی برای افزایش سطح تمرکز و از این رو یک ابزار مفید برای افرادی که کار مطالعه و یا بازی های ورزشی. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net