در اینجا چگونه شما می توانید جلوگیری از عفونت چشم در کودکان و نوجوانان در طول موسمی

During فصل بارانی ما اقدامات احتیاطی مانند اجتناب از مواد غذایی خیابانی و یا خیس شدن در باران. اما بسیاری از م

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

During فصل بارانی ما اقدامات احتیاطی مانند اجتناب از مواد غذایی خیابانی و یا خیس شدن در باران. اما بسیاری از ما فراموش نکنید که برای محافظت از چشمان ما از یورش باران. موسمی به ارمغان می آورد با آن سطح بالایی از رطوبت است که دلیل اصلی برای بسیاری از عفونت چشم.

در حالی که بزرگسالان باید عادلانه حس گرفتن اقدامات احتیاطی لازم را برای کاهش خطر ابتلا به عفونت, کودکان, کاهش ایمنی در مقایسه با بزرگسالان بیشتر در معرض ابتلا به عفونت ها به خصوص عفونت چشم که طاعون آنها را از زمان به زمان.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

برخی از شایع عفونت چشم در کودکان عبارتند از: ورم ملتحمه سبک و آلرژی چشم. در حالی که وجود دارد تعدادی از عوامل که منجر به این عفونت ها, برخی از علل شایع باکتریایی و یا ویروسی که در سرماخوردگی و آنفولانزا و یا حتی مکرر مالش چشم به دلیل غیر قابل تشخیص عیوب انکساری, اطلاع,,,, Dr Girija Suresh, مشاور کودکان, چشم پزشک بیمارستان کارت قرمز Mulund.

برای کمک به پدر و مادر درک روش های مختلف که در آن آنها می توانند در اتخاذ بهترین راه های ممکن برای جلوگیری از این عفونت چشم در کودکان, Dr Suresh نشان می دهد یک روش چند پدر و مادر می تواند تلقین را در کودکان خود را برای جلوگیری از این عفونت از تشکیل و مطرح شد:

Tackling eye infections in children during monsoon
پدر و مادر در مرحله اول نیاز به آموزش فرزندان خود در شستن دست های خود را اغلب. Pixabay

شستن دست و غالبا

Cبازی hildren ناخودآگاه لمس یک میزبان از سطوح و سپس لمس چهره خود را; عفونت چشم در خاص بنیادی از این. پدر و مادر در مرحله اول نیاز به آموزش فرزندان خود در شستن دست های خود را هر زمان که اغلب آنها از خارج و یا حتی لمس هر یک از سطوح و یا اشیاء به عنوان باکتری همچنان در آنها بیشتر بار.

بررسی منظم چشم-یو پی اس

یکnother از جنبه های مهم پیشگیری از عفونت چشم در میان کودکان است که به برنامه معاینات منظم چشم و معاینات هر سال خود را با محلی چشم متخصص. معاینات منظم چشم نه تنها کمک به تشخیص هر گونه اختلال در چشم بلکه به پدر و مادر اولیه تشخیص و علل کمتر سوزش و ناراحتی برای کودکان در مراحل بعدی زندگی نیز هست.

حصول اطمینان از ایمنی از عناصر خارجی

منf یک کودک است که برخی از عفونت چشم مانند ورم ملتحمه است که قابل انتقال در طبیعت هنگامی که کودک دیگری می آید در تماس با آلوده فرزند این گسترش عفونت بیشتر است. بهترین راه ممکن برای جلوگیری از انتقال است با نگه داشتن فرزند خود را دور از فضاهای عمومی مانند پارک و مدرسه و زمین بازی و هر گونه اجتماعات و همچنین با حفظ دقیق بهداشتی مانند شستن دستها غالبا و حفظ یک رژیم غذایی سالم برای بهبودی دوره است.

Tackling eye infections in children during monsoon
بهترین راه ممکن برای جلوگیری از انتقال است با نگه داشتن فرزند خود را دور از فضاهای عمومی مانند پارک ها. Pixabay

همچنین بخوانید: 44.6% هندی, دانش آموزان ترجیح می دهند 'مدرسه از خانه': نظرسنجی

درمان مناسب

Finally مناسب دارو و درمان لازم است مناسب برای بازیابی. درمان برای عفونت چشم ساده با آنتی بیوتیک ها و روان کننده قطره چشم که کمک می کند تا به منظور کاهش عفونت در طول زمان و از بین بردن آن به طور کامل.

در حالی که کودکان بیشتر مستعد ابتلا به عفونت چشم و تمایل به عود زمان و دوباره در آنها به خصوص در طول فصل موسمی این می تواند به راحتی تحت درمان با دارو درست و بهتر و در عین حال به راحتی مانع معاینات منظم چشم و شیوه های بهداشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن