در اینجا چگونه اموات هنوز هم در عمل از پشت میله

نام های بزرگ از اموات که یک بار ساخته شده بنر سرفصل ممکن است پشت میله های زندان, اما آنها نه غیر فعال و نه خفت

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

نام های بزرگ از اموات که یک بار ساخته شده بنر سرفصل ممکن است پشت میله های زندان, اما آنها نه غیر فعال و نه خفته.

نام خود را به فروش برساند و آنها به خوبی می دانیم که این ترس و هیستری آنها هنگامی که برانگیخته در ذهن مردم است که پرداخت آنها در آینده است. و این دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد.

آنها خود را گسترش شاخکهای در, National Capital Region (NCR) از طریق گانگستر محلی و کوچک-زمان شنیدها که مایل به ایجاد پول آسان فروش ترس است.

دنبال کنید با ما در توییتر به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

خان مبارک یک گانگستر و نزدیکان از Chhota راجان ممکن است خنک کننده پاشنه خود را در هردوی زندان پس از دستگیری در سال 2017 توسط اوتار پرادش STF اما مردان خود مشغول هستند و موجب ترس بزرگ-شات تجار و بازرگانان برای اخاذی اغلب شلیک در آنها یا عصاره حفاظت از پول و یا پشت کردن اگر پول قرض گرفته شده یا گرفته شده توسط هر یک از مبارک نزدیک مشاوران در شورای ملی مقاومت.

این بازداشت های اخیر از Gajendra سینگ از نزدیکان از سال 1993 بمبئی انفجار محکوم ابو سالم توسط Noida STF ریخته لوبیا در رابطه بین محلی شنیدها و اموات دون تسلیم در زندان.

با نویدا و گریتر نیدا شدن اموال هاب آن را نه فقط حقوق و مزایای کلاس و یا تجار و بازرگانان که در چشم و مناطق به عنوان پربار پول طرح های سرمایه گذاری اما این منطقه نیز جلب توجه زندانی گانگستر و اموات دون به عنوان گزینه سودآور برای سرمایه گذاری است.

Underworld
نام خود را به فروش برساند و آنها به خوبی می دانیم که این ترس و هیستری آنها هنگامی که برانگیخته در ذهن مردم است که پرداخت آنها در آینده است. و این دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد. Pixabay

"ما باید شواهد روشن است که Gajendra سینگ بود که خرید یک ملک در شورای ملی مقاومت برای اموات مافیایی مانند ابو سالم و خان مبارک و پول الکترونیکی نوین به ما کمک کرد تا نقطه اتصال" گفت: Raj Kumar Mishra اضافی سرپرست پلیس Noida STF.

خواص در حال خرید در نامهای از همکاران نزدیک از گانگستر. این به وضوح نشان می دهد که اموات نه فقط گسترش شاخکهای خود در منطقه بلکه در حال کار برای طولانی برای فعال کردن شبکه خود را در شورای ملی مقاومت. این به این معنی که در پشت میله ها به این معنا نیست ،

Gajendra سینگ گرفته بود Rs 1.80 کرور از دهلی نو-بر اساس تاجر در سال 2014 در اموال مربوط به مورد است. زمانی که او تحت فشار برای بازگشت به پول Gajendra سینگ بود خان مبارک بورس باز کردن آتش سوزی در این تاجر در بخش 18, oida. تاجر بود و در ماشین BMW و تا به حال فرار باریک که آتشباری او.

underworld
خواص در حال خرید در نامهای از همکاران نزدیک از گانگستر. این به وضوح نشان می دهد که اموات نه فقط گسترش شاخکهای خود در منطقه بلکه در حال کار برای طولانی برای فعال کردن شبکه خود را در شورای ملی مقاومت. Pixabay

به گفته پلیس Gajendra سینگ پرداخت کرده بود بورس مبلغ 10 تومان لاخ و آژانس است و ترک دنباله پول معامله.

"متعدد وجود دارد معاملات از طریق RTGS و در نهایت ردپای دیجیتال متصل به نزدیک مشاوران از زندانی گانگستر" Mishra گفت.

همچنین بخوانید: اینجا چرا بخش گردشگری باید تجدید نظر و اولویت های در طول Covid-19

در حال حاضر سالم که کار را برای فراری اموات همین و 1993 بمبئی انفجار کلیدی متهم داود ابراهیم است که در پشت میله های زندان در Taloja زندان در Navi Mumbai در حالی که مبارک است و تسلیم در هردوی زندان است.

هنگامی که یک بازیکن کلیدی در D-شرکت ابو سالم تبعید شد از لیسبون پرتغال در سال 2005. در سال 2017 TADA دادگاه به اعدام محکوم شده و او را برای زندگی در سال 1993 بمبئی انفجار مورد. او همچنین محکوم شده است در چندین موارد دیگر از جمله قتل بمبئی-بر اساس سازنده Pradeep جین در سال 1995.

چتا راجان در حال حاضر تسلیم در Tihar زندان پس از تبعید و پس از آن بازداشت در سال 2015 از بالی, اندونزی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن