در اینجا این است که چگونه کودکان در حال مقابله با کلاس های آنلاین

اگر چه آموزش آنلاین به دست آورده حرکت در مستند تغییر به کلاس های آنلاین مطرح شده است و نگرانی های بسیاری در می

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

اگر چه آموزش آنلاین به دست آورده حرکت در مستند تغییر به کلاس های آنلاین مطرح شده است و نگرانی های بسیاری در میان پدر و مادر است.

حدود نیمی از 48 درصد از والدین نگران هستند کودک خود را در حال توسعه برخی از مسائل بهداشتی مربوط به افزایش زمان روی صفحه نمایش. کمی کمتر نگرانی در مورد مسائل فنی (سرعت پایین اینترنت و غیره.) و کاهش زمان مواجهه با معلمان (43 درصد) می گوید: یک نظرسنجی که توسط YouGov.

Follow us on Facebook برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

داده های جمع آوری شده آنلاین توسط YouGov اتوبوس در میان 1,015 پدر و مادر در کشور بین 16 و 22 ژوئن 2020 با استفاده از یک پانل از بیش از 6 میلیون نفر در سراسر جهان است. این نماینده از بزرگسالان آنلاین جمعیت در کشور است.

اگر چه استفاده از نرم افزار آموزش جدید است برای بسیاری از خانواده ها این مستند باعث شده استفاده از این سیستم عامل است. بیش از نیمی از پدر و مادر (55 درصد) ادعا کرد فرزند خود را در حال حاضر مشترک به برخی از آموزش آنلاین برنامه در طول مستند اگر چه قبل از همه گیر تنها 40 درصد آنها مشترک به این برنامه برجسته افزایش اشتراک در طول دوره از مستند.

صحبت کردن در مورد e-learning, فضا, Deepa Bhatia, General Manager, YouGov هند گفت: "وضعیت فعلی افزایش محبوبیت سیستم عامل آموزش الکترونیکی و باز کرده است تا یک فرصت بزرگ برای کسانی که در آموزش آنلاین کسب و کار. در روز به e-learning فرض خواهد شد بیشتر ارتباط و از این رو ضروری است به بررسی نیازهای در حال تغییر از دانش آموزان به عنوان به خوبی به عنوان پدر و مادر خود و آدرس نگرانی های خود را در موثر ترین راه است."

با وجود 24 درصد از والدین اعتراف به فرزند خود تطبیق بسیار خوبی به مدل مجازی آموزش و پرورش با مشکلات و 52 درصد ادعا کودک خود را تنظیم کرده به آن در حال حاضر پس از مشکلات اولیه بسیاری از آنها نگران فرزندان خود را سلامتی روحی تحت تاثیر قرار گرفتن با توجه به عدم وجود همکلاسی و یا دوستان است.

Online Classes a new norm in every student's life
اگر چه استفاده از نرم افزار آموزش جدید است برای بسیاری از خانواده ها این مستند باعث شده استفاده از این سیستم عامل است. Pixabay

بیش از یک سوم باید نگرانی های دیگر مانند عدم انضباط با توجه به عدم وجود یک معلم کمتر و یا هیچ شرکت-فعالیت و یا داشتن یک زمان سخت به نگه داشتن بچه ها با انگیزه برای حضور در کلاس های آنلاین.

در حال حاضر هفت در ده پدر و مادر تایید کرد فرزند خود را از اتکا به کلاس های آنلاین انجام شده توسط مدارس و یا دانشگاه به منظور آموزش خود را در طول مستند. از این میان برخی از آنها وابسته تنها در این کلاس (44 درصد) در حالی که دیگران هستند و مصرف آنها همراه با مدرسه در منزل (28 درصد).

بقیه کودکان در حال homeschooled بدون هیچ گونه کلاس های آنلاین (17 درصد) یا نه درگیر شدن در هر نوع یادگیری به دلیل کمبود منابع (11 درصد).

علاوه بر این نزدیک به نیمی (48 درصد) اعتماد به نفس (یا بسیار بسیار) در مورد فرزند خود توانایی به طور مستقل یاد بگیرند که از یک پلت فرم آنلاین.

نزدیک به نیمی از والدین هستند یا نه بسیار و یا نه در همه راحت با فرستادن فرزندان خود به مدرسه به عنوان کشور وارد مرحله اول از باز کردن. یک چهارم است ½somewhat راحت' در حالی که یکی دیگر از سه ماهه (26 درصد) بسیار و یا خیلی راحت با بازگشت.

همچنین بخوانید: Covid-19 نرخ بهبود عبور 80 درصد در آگرا

پدر و مادر در شرق هند هستند بیشتر نگران فرزند خود بازگشت و بیش از دو سوم (68 درصد) اظهار داشت: تردید خود را در فرستادن آنها به مدرسه است.

وقتی که می آید به آینده فرزند خود آموزش و پرورش پدر و مادر نگران هستند و اکثریت (61 درصد) معتقدند که Covid-19 همه گیر خواهد شد و تا پایان به منتقدان خود را به طور کلی آموزش و پرورش به یک 'بسیار بزرگ' یا 'اندازه'. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن