در اینجا یک حیوان خانگی پدر و مادر راهنمای موسمی

موسمی است که پیشرفت در بخش هایی از هند و حیوان خانگی پدر و مادر هستند و قطعا رها به عنوان موسمی دوش شروع و گرم

توسط ABDOOSNEWS در 25 خرداد 1399

موسمی است که پیشرفت در بخش هایی از هند و حیوان خانگی پدر و مادر هستند و قطعا رها به عنوان موسمی دوش شروع و گرما محو می شود. اما در این فصل مراقبت های ویژه مورد نیاز است به عنوان حیوانات خانگی خود را می تواند طعمه های مختلف آب-بیماری های منتقله. در اینجا چند پاسخ به سوالات حیوان خانگی پدر و مادر اغلب بپرسید:

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Facebook

1. باید به ما اجازه می دهد حیوانات خانگی ما به بازی در موسمی باران ؟

بسیاری از دامپزشکان' توصیه در برابر راه رفتن سگ خود را در heavy rain. گاهی رعد و برق و رعد و برق می تواند آنها را بترساند و آنها ممکن است اجرا در وحشت. نه به چوب کوتاه حمام می شکند. وجود دارد هیچ آسیبی در اجازه دادن به سگ خود را به در باران, به عنوان برخی از pooches لذت بردن از آب حمام و آنها قطعا لذت بردن از باران. شما می توانید چوب به بالکن خود را به جای ترک آنها را در ساختمان خود را ترکیب و یا تراس. همچنین در این فصل شما باید به طور مداوم نگه داشتن یک مسیر از حیوان خانگی خود را جنبش ها به عنوان آنها باید مصرف آب از گودال یا هر چیزی که آلوده که ممکن است سلامت خود Seattle شاه موسس و مدیر عامل شرکت PetKonnect گفت IANSlife.

2. چه مراحل باید یکی را اگر حیوانات خانگی خود را به طور کامل خیس?

Dr Amruta Parulkar جراح و پزشک در دم مبارک دامپزشکی تخصص می گوید: "اگر حیوان خانگی خود را بدست مرطوب در باران اولا شما باید آنها را به یک آب ساده ، لوقا-آب گرم بهتر است به منظور کاهش افت درجه حرارت بدن با توجه به آب و هوا. سپس با استفاده از یک حوله برای خشک کردن پنجه های خود را و خز. به دلیل خارج از درجه حرارت پایین بودن آنها می توانید تماس بگیرید عفونت به راحتی. نژادهای موهای بلند باید مرتب برای دیدن اینکه آیا تمام خاک شسته از پوست است. خاک لخته از خز می تواند افزایش خطر ابتلا به آلرژی پوست. پنجه های خود را باید به طور کامل شسته شده و خشک شده به عنوان آنها حاوی غدد عرق که از طریق آن عبور از عفونت خواهد شد و سریعتر است."

Pets
حیوان خانگی پدر و مادر هستند و قطعا رها به عنوان موسمی دوش شروع و گرما فروکش اما آنها نیاز به دقت و توجه. Pixabay

3. چه چیز در ذهن نگه دارید در حالی که حیوانات خانگی خود را در یک پیاده روی در این فصل ؟

نگه داشتن آنها را دور از آب راکد و یا گودال کوچک آب. وجود میکروب ها است که می تواند چفت بر روی yourvpooch خز و کت خود را پرورش زمین بازی. خود را کانین پوشیدن سگ بارانی و چکمه برای محافظت از پوست خود را و پنجه از خیس شدن در آب است. نگه داشتن پیاده روی کوتاه تر است. نگه داشتن آنها را در یک دسته سه تایی کوتاه به طوری که حتی اگر آنها دلیل هراس از رعد و برق سر و صدا آنها نمی تواند فرار. اجتناب از پیاده روی زمانی که باران به شدت با تندر و رعد و برق.

همچنین بخوانید: Sushant Singh Rajput می میرد خودکشی برگ ملت شوکه

4. چه دامپزشکان توصیه برای حیوان خانگی رژیم غذایی در موسمی?

Dr Amruta Parulkar جراح و پزشک در دم مبارک دامپزشکی تخصص می گوید: "بهترین کار این است که برای تغذیه حیوانات خانگی خود را متعادل تغذیه و رژیم غذایی. اکثر پدر و مادر حیوان خانگی خود را تغذیه pooches بسته بندی مواد غذایی است که در معرض خطر آلودگی در طول این فصل است. ببینید که بسته بندی مواد غذایی تازه است و نه هر گونه مواد غذایی به عهده باکتری های موجود در آن است. مصرف چنین مواد غذایی می تواند باعث مسمومیت غذایی شدید. یک گزینه ایده آل خواهد بود تازه پخته شده مواد غذایی در طول این فصل برای جلوگیری از بیات و یا بسته بندی مواد غذایی. آماده سازی مواد غذایی در مقادیر کوچکتر است. آیا نگه داشتن مواد غذایی از کشف بیش از 15 دقیقه به عنوان رطوبت می تواند به از بین بردن آن". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب