در اینجا برخی از برنامه های یوگا را برای شما به ماندن مناسب در طول مستند

منn اجتماعی فاصله زمانی که گروه یوگا در محله پارک می تواند یک ایده عالی بین المللی یوگا در روز, در اینجا برخی

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

منn اجتماعی فاصله زمانی که گروه یوگا در محله پارک می تواند یک ایده عالی بین المللی یوگا در روز, در اینجا برخی از جالب یوگا نرم افزار است که تلاش می شود در همینطور نوه ها از خانه خود را.

با توجه به Nidhi موهان کمال یک مربی یوگا Ashtanga Vinyasa و گواهی استحکام مربی تناسب اندام, یوگا نرم افزار می تواند کمک به مردم به خصوص میانسال و سالمندان اقامت مناسب در میان Covid-19 مستند در هند.

"فیلم های آنلاین و برنامه های کاربردی می تواند جریان بر روی تلفن های خود را و یا صفحه نمایش تلویزیون است که به شما گام به گام راهنمایی در های مختلف یوگا poses" کمال گفت: سرپرستان.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

برای اقامت مناسب در طول Covid-19 همه گیر مردم می توانند با استفاده از برنامه های iOS مانند YogiFI, Prayoga, AyuRythm جیب یوگا و محبوب تنفس apps.

You can try these yoga apps
ساخته شده است در نفس برنامه بر روی اپل واچ است یک راه عالی برای انجام پرانایاما anytimebuilt-در تنفس برنامه بر روی اپل واچ است یک راه عالی برای انجام پرانایاما در هر زمان. Pixabay

با توجه به کمال ساخته شده است در نفس برنامه بر روی اپل واچ است یک راه عالی برای انجام پرانایاما در هر زمان و اپل دیده بان دهید شما را به عمیق تنفس در طول روز به ویژه هنگامی که ضربان قلب شما را افزایش می دهد.

"را انتخاب کنید چه مدت شما می خواهید به نفس و سپس اجازه انیمیشن و ملایم شیپور خاموشی به شما کمک کند تمرکز," او گفت:.

YogiFi برنامه طراحی شده است نگه داشتن فقط یک "فرد" در ذهن است. هسته گزاره ارزش از برنامه تغییرات سلیقه ای جامع و سلامتی.

ویژگی های کلیدی عبارتند از: 25 'ر' یوگا برنامه های سرپرستی یوگا گواهی مربیان از هند و آمریکا پس از جلسه ارزیابی عملکرد و live streaming/آفلاین جلسات.

Prayoga برنامه با استفاده از واقعیت تقویت (AR)-بر اساس پیگیری برای یوگا مطرح اصلاح. از ویژگی های کلیدی این برنامه عبارتند از بازخورد زمان واقعی و هر آسانا در دسترس است به عنوان با کیفیت بالا مدل های 3D است که انیمیشن ها و می توان در کاربران اتاق نشیمن و در اطراف راه می رفت به درک مطرح کنید بهتر است.

یکی دیگر از برنامه AyuRythm با این نسخهها کار در اصل از هند باستان آیورودا روش پالس تشخیص برای ارزیابی سلامت است که می تواند درک یک فرد قدرت سوخت و ساز بدن و عاطفی است.

این است که با بررسی یکی از علائم حیاتی با استفاده از عکس پلتیسموگرافی روش از طریق دوربین تلفن همراه ضبط اکسیژن خون و توصیه شخصی, یوگا, تمرین تنفس و مدیتیشن.

You can try these yoga apps
برای اقامت مناسب در طول Covid-19 همه گیر مردم می توانند با استفاده از برنامه های iOS مانند YogiFI, Prayoga, AyuRythm جیب یوگا و محبوب تنفس apps. (تصویر نماینده). Pixabay

"اگر چه آن را بیشتر سرگرم کننده برای انجام یک گروه کلاس یوگا یک عمل شخصی است و این مستند هر کس یک فرصت برای تمرکز بر خود عمل" گفت: Kamal.

یکی دیگر از برنامه های است که می تواند نگاه در جیب یوگا به نگه دارید تا با تمرین با سرعت خود را در همینطور نوه ها از خانه خود را.

همچنین بخوانید: جدید YouTube ابزار باعث می شود تبلیغات تصویری بیشتر Shoppable

به سادگی رول خود را با حصیر پوشاندن محل دستگاه خود را در جلو و جیب یوگا شما را از طریق تمام خود را وارد نمایید. ویژگی های کلیدی شامل بیش از 300 زیبایی نشان داده شده مطرح تصاویر نشان استقرار صحیح و تنظیم دقیق صدا و دستورالعمل های بصری.

این مستند شده است یک تغییر بزرگ و یادگیری برای همه مدرسان یوگا بیش از حد.

"ما تا به حال به یاد بگیرند که خود را افزایش دهیم صوتی آموزش ques به اطمینان حاصل شود ما می توانیم زندگی می کنند آموزش. Facetime شده است کمک بزرگی برای اتصال با مشتریان بر روی گوشی و لپ تاپ بیش از حد" گفت: Kamal. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب