در اینجا برخی از سفر را نشان می دهد به شما احساس بهتری در میان باز 1.0

از یک سو طولانی-تمدید مستند انگیزه ما را به توسعه مهارت های جدید و انجام کاری متفاوت, اما آن را نیز مانع اکثری

توسط ABDOOSNEWS در 25 خرداد 1399

از یک سو طولانی-تمدید مستند انگیزه ما را به توسعه مهارت های جدید و انجام کاری متفاوت, اما آن را نیز مانع اکثریت ما از ما رضایت بخش سودای سفر به خارج. اما, آن را متوقف کرده و ما را از خواب یک روز هنگامی که ما می توانیم سالن توسط ساحل, بالا رفتن از کوه و یا در یک ولگردی و قانونی شکنی خرید در برخی از جهان عجیب و غریب ترین بازار.

آنچه شما می توانید انجام دهید هر چند گرفتن یک سطل پاپ کورن عقب بنشینید و برو در یک تور جهانی راست از راحتی از خانه خود را. در اینجا لیستی از برخی از شراب خواری-شایسته نشان می دهد که شما را در سراسر طول و عرض کشور و همچنین به عجیب و غریب خارجی به مقصد.

TVF سه برابر فصل 1 و 2 توسط TVF

نشان می دهد را پوشش می دهد سفر سه خواهر و برادر - Chandan (با بازی Sumeet Vyas), Chanchal (با بازی Maanvi Gagroo) و Chitvan (با بازی آمل News) که مجموعه ای را در یک ماجراجویی خود به خودی. در طول دوره نشان می دهد سفر همراه با آنها از طریق زیبا بیابان های راجستان و منظره شمال شرق. نشان می دهد همچنین پر با تن از خواهر و برادر درام را به شما می خواهید برای برنامه ریزی سفر بعدی خود را با شما.

بازار سفر با صدای بوقلمون در اوردن
اگر شما عشق به سفر و کاوش های مختلف خرید مکان و اطراف هند گابل بازار سفر است که قطعا برای شما. میزبانی دیجیتال تاثیر گذار Barkha سینگ نشان می دهد قطاری از سفر به برخی از بهترین و قدیمی ترین و محبوب ترین در بازار هند است. هر قسمت در مورد خرید منحصر به فرد مقصد است که ارائه بهترین صنایع دستی توسط صنعتگران خوراک آب دهان, و خیلی بیشتر. حق را از دهلی Chandni Chowk to Kolkata را داس گوپتا و شرکت همراه با یاد مقصد در جیپور و جوداپور نشان می دهد را پوشش می دهد تمام آن را. نشان می دهد همچنین باید برای برخی از بزرگترین ایده ها برای بودجه دوستانه مقصد تعطیلات.

چهار عکس های بیشتر لطفا فصل 1 و 2 توسط آمازون نخست
خود را همیشگی همیشه خواهد بود برخی از بهترین شرکای سفر شما می توانید برای درخواست. مهم نیست زندگی چه چیزی می اندازد در شما, شما همیشه می توانید در هر خم به بادبان را از طریق آن. این دقیقا همان چیزی است 'چهار عکس های بیشتر لطفا" را پوشش می دهد در حالی که شما را در یک تور از جنوب بمبئی در فصل اول و عجیب و غریب استانبول و راجستان در دوم. بازیگران Kirti Kulhari, Maanvi Gagroo بنی J و Sayani Gupta نشان می دهد قطعا به شما تعطیلات اهداف است. بنابراین آنچه از شما انتظار دارند ؟ در این گروه تماس بگیرید و طرح که در سفر هیجان انگیز خود را با دوستان!

Travel
این داستان سرگرم کننده و نشان می دهد سفر خود را همه گیر بلوز برود. Pixabay

KALKI فرار بزرگ توسط Hotstar
در حالی که این نشان می دهد یکی از قدیمی است, میزبانی با استعداد Kalki Koechlin و پدر جوئل Koechlin این است که باید اگر شما می خواهید برای کشف برخی از بهترین مکان برای بازدید در شمال شرق هند است. ماجراجویی طول می کشد بینندگان عاطفی و سفر هیجان انگیز نمایش فرهنگ محلی و سنت های این مکان است. آیا شما برنامه ریزی یک سفر با پدر خود را در حال حاضر ؟

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Instagram

این سفر توسط Bindaas
اگر شما تا کنون فکر چگونه برای پیدا کردن زندگی خود اهداف ما توصیه می کنیم به تماشای �The سفر' ایده های. داستان حول محور چهار تا از بهترین دوستان که در کشتی سوار در یک سفر جاده ای برای پیدا کردن اهداف خود در زندگی قبل از, یکی از آنها ازدواج می شود. در فصل 1, محبوب, بازیگران, Lisa Haydon, Mallika Dua, Shweta Tripathi و ساپنا پابی نگاهی به سفر از طریق جاده و سفر به تایلند از دهلی نو برای دوست خود لیسانس. در فصل دوم دختران کشف یک سمت جدید به پاندیچری و کمک خواهد کرد که شما برنامه ریزی یک سفر به این شهر زرق و برق دار.

همچنین بخوانید: شش چیز شما نیاز به دانستن در مورد COVID-19 همه گیر

عشق OK لطفا با MX Player
با وجود اینکه نسبتا پیر نشان می دهد ما در حفظ و آینده را فقط برای از مناظر زیبا و, تصاویری از کوه ها. 12-قسمت نشان می دهد می بیند مسابقه کشف هیماچال پرادش در جاده در حالی که همچنین با در نظر گرفتن بخشی در فعالیت های سرگرم کننده. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب