در اینجا برخی از اقدامات برای حفظ امنیت شما در این موسمی

تیاو شروع بادهای موسمی بسیار به ارمغان می آورد تسکین اما با بارش باران همراه خطر ابتلا به عفونت و بیماری است.

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

تیاو شروع بادهای موسمی بسیار به ارمغان می آورد تسکین اما با بارش باران همراه خطر ابتلا به عفونت و بیماری است. خطر قرار گرفتن در معرض چندگانه ویروس ها و باکتری ها و انگل ها و عفونت های دیگر است دو برابر بیشتر در طول موسمی از هر فصل دیگر.

بالا بودن رطوبت در هوا و آب تجمع را قادر می سازد میکروارگانیسم های مضر به رشد منجر به تعدادی از بهداشت و درمان - بیماری های مرتبط با. معمولا مشترک موسمی بیماری کشف نشده باقی می ماند تا زمانی که یک علامت بزرگ و یا یک تاثیر بزرگ در سلامت فرد. تشخیص زود هنگام و چند پیشگیرانه و اقدامات بهداشتی می تواند به شما در حفظ و در امان ماندن در طول این فصل است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

خود را تقویت ایمنی

یک فرد با سیستم ایمنی ضعیف می شود آلوده به راحتی. باید یک رژیم غذایی متعادل شامل میوه ها و سبزیجات و غلات و حبوبات. نوشیدن چای سبز نیز می تواند کمک به تقویت ایمنی خود را. موسمی است, زمان مناسب برای عوامل بیماری زا به رشد است. این زمان از سال موارد ویروسی تب های باکتریایی و انگلی شایع می باشد. یک سیستم ایمنی قوی نگهبانان بدن ما در برابر عفونت ها و باکتری ها. بهترین راه برای تقویت ایمنی است که با افزایش مصرف غذاهای غنی از ویتامین C سبزیجات برگ پروتئین مانند کلم و سویا Dr Suranjit Chatterjee ارشد مشاور ایندرپرستها Apollo Hospitals, New Delhi گفت IANSlife.

Monsoon
افزایش ایمنی خود را با اضافه کردن گیاهان و ادویه جات ترشی جات مانند, زنجبیل, زردچوبه و غیره در رژیم غذایی خود را. Pixabay

او توصیه های غذایی: اضافه کردن غذاهای غنی از ویتامین C و فیبر به رژیم غذایی خود را. با توجه به رطوبت بالا در طول فصل بارانی بدن طول می کشد زمان طولانی برای هضم, بنابراین, بهتر است به وعده های غذایی کوچکتر و نه بزرگتر. برای افزایش ایمنی خود شامل گیاهان و ادویه جات ترشی جات مانند, زنجبیل, سیر, دارچین, زردچوبه, مقدس ریحان و غیره در رژیم غذایی خود را. حاوی مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان ها هستند مفید برای سلامتی کلی شما و سلامتی. غذاهای غنی از مواد معدنی و آهن مانند حبوبات و غلات باید مولفه های کلیدی از رژیم غذایی خود را در طول فصل بارانی. شما می توانید به خوبی پخته شده و جوانه سویا و لوبیا و ذرت ragi و غیره در مقادیر سخاوتمندانه.

حفظ بهداشت شخصی

مراقبت خوب از خودتان. نگه داشتن پوست خود را خشک و حفظ بهداشت شخصی. رطوبت و یا رطوبت را به خود جذب رشد عفونت است که به نوبه خود تضعیف سیستم ایمنی.

ماندن هیدراته

طی بادهای موسمی افراد کمتر احساس تشنگی و از این رو این کاهش مصرف خود را از آب. اما بدن نیاز به بهینه مصرف آب صرف نظر از این فصل است. ضروری است به نوشیدن مقدار زیادی آب تصفیه شده برای محدود کردن خطر معده-بیماری های مرتبط با. شما همچنین می توانید مبادله صبح خود را در فنجان چای با چای های گیاهی مانند چای زنجبیل چای بابونه و غیره که به عنوان ایمنی خوب بوستر.

Monsoon
موسمی به ارمغان می آورد با آن بیماریها مانند مالاریا دانگ ، Pixabay

همچنین بخوانید: PETA می نویسد به دولت بیش از ممنوعیت تجارت آنلاین حیوانات خانگی

اجتناب از مواد غذایی خیابانی

میوه و سبزیجات است که بریده شده و فروخته شده در کنار جاده به شدت باید اجتناب شود. جاده معمولا پر از چاههای پر از آب و گل. این قالب مناسب برای رشد انواع میکروارگانیسم های مضر. مواد غذایی که در معرض چپ در فضای باز در کنار جاده به احتمال زیاد تبدیل به مکان های خانه برای مضر عفونت زا موجودات زنده.

"موسمی به ارمغان می آورد با آن شایع عفونت مانند سرماخوردگی و عفونت های ویروسی معده و بیماری های دیگر مانند هپاتیت و مالاریا دانگ لپتوسپيروز آنفلوانزا حصبه و غیره. از آنجا که رطوبت بالا رشد میکروبی را افزایش می دهد و به این ترتیب خطر ابتلا به عفونت. بسیاری از این عفونت ها آب و غذا به عهده. از آنجا که کودکان در حال بی خیال هنگامی که آنها سرمایه گذاری آنها در معرض خطر بیشتری از این آب و غذا به عهده عفونت. همچنین کودکان و افراد مسن ممکن است ضعیف تر سیستم ایمنی بدن و در نتیجه حساسیت خود را به این عفونت نیز افزایش می دهد" می افزاید: Minal شاه ارشد تغذیه درمانگر Fortis بیمارستان Mulund.

برای سالم موسمی نیست سازش در دو essentials – خواب کافی و رژیم ورزش منظم. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن