در اینجا برخی از محصولات مراقبت از پوست اضافی احتیاطی را قبل از پله دوباره

Prolonged همه گیر و مستند به ما زمان کافی برای مراقبت از پوست ما و دور ماندن از منظم قرار گرفتن در معرض آفتاب

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

Prolonged همه گیر و مستند به ما زمان کافی برای مراقبت از پوست ما و دور ماندن از منظم قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرد و غبار و آلودگی است. در حال حاضر که مردم شروع به قدم وجود دارد شانس است که پوست ما شد حساسیت بیشتری نسبت به این عوامل محیطی.

"آیا شما متوجه بیشتر جوش یا پوست کسل کننده و یا خطوط یا لکه های رنگی بر روی پوست ؟ اگر چنین است, شما به احتمال زیاد 'مستند پوست'. طولانی مدت مستند و مرتبط با استرس منجر به قابل توجهی آسیب های پوستی. حالا که باز فاز را آغاز کرده است قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و قرار گرفتن در معرض باد داغ و آلاینده های زیست محیطی در حال رفتن به بیشتر باعث آسیب پوست. این احتمال وجود دارد که بیشتر مردم خواهد شد که اثرات مخرب این دو whammy در قالب خطوط ریز و چین و چروک پوست, رنگ پوست کسل کننده منافذ باز و فقط یک کار بسیار کسل کننده به دنبال پوست" متخصص پوست Dr Sirisha سینگ توضیح داد: به IANSlife یک ایمیل به در.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

اضافه Plabita Sharma, The Body Shop متخصص می گوید بهتر است به اقدامات احتیاطی اضافی هنگامی که ما گام به گام از خانه ما دوباره.

محافظت از خودتان را از اشعه ماوراء بنفش: پس از گذراندن حداکثر زمان در داخل خانه برای چند ماه گذشته در حال حاضر که ما به تدریج آماده به گام به قرار گرفتن در معرض آفتاب دوباره پست مستند مهم است به استفاده از طیف کامل کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوست ما از مستقیم اشعه ماوراء بنفش است که باعث آفتاب سوختگی و لکه های تیره و قهوه ای. این امر می تواند ایده آل برای استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر در هر 2 ساعت شروع از 8 صبح.

Stepping out again? Here's some useful skincare advice
پوشیدن روسری برای پوشش صورت و گردن خود را با عینک به پوشش چشم خود را. Pixabay

پوشش: ماندن در محیط داخلی ساخته شده در پوست ما حساسیت بیشتری نسبت به نور مستقیم خورشید است که بیش از حد در طول تابستان است. این ادعا که اشعه شدید تر از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر. در طول این ساعت سعی کنید برای جلوگیری از در رفتن بیرون. و یا اگر آن مورد نیاز پوشش خود را به درستی. پوشیدن روسری برای پوشش صورت و گردن خود را با عینک به پوشش چشم خود را.

ماندن هیدراته: نوشیدن حداقل دو لیتر آب برای هیدراته نگه داشتن خود را در طول روز. نوشیدن آب به اندازه کافی می تواند کمک به شما مبارزه با انواع مسائل مربوط به پوست و جلوگیری از خشکی آن نیز کمک می کند تا سیستم گوارشی خود را به خیط و پیت کردن سموم از بدن است. این به نوبه خود می دهد پوست سالم و درخشان و کمک می کند تا شما را به حفظ این درخشش حتی پس از مستند. استفاده از مرطوب کننده و یا محصولات مراقبت از پوست حاوی هیالورونیک اسید به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده استفاده از آنها پرخرج. Spritz خنک کننده چهره غبار نیز کمک می کند

Stepping out again? Here's some useful skincare advice
سعی کنید ترکیب این دوست داشتن پوست مواد غذایی مانند زغال اخته. Pixabay

غذا خوردن سالم: رژیم غذایی است که اغلب نادیده گرفته بخشی از ما چگونه انطباق با خارجی ما محیط در طول فصل. سعی کنید ترکیب این دوست داشتن پوست مواد غذایی مانند زغال اخته و هندوانه و آجیل و دانه های هویج و برگ, سبزی, گل کلم سبز چای به اضافه کردن یک کمی اضافی حفاظت از آفتاب به رژیم غذایی خود و محافظت از خود را سالم, تابستان, تب و تاب بودن.

همچنین بخوانید: من شلوغ تر از همیشه در این مستند: Rana Daggubati

پوسته پوسته شدن و خاصیت مرطوب کنندگی: استفاده از خفیف آنزیم به طور منظم برای مقابله با آسیب های ناشی از آلاینده ها (unclog منافذ مسدود شده توسط آلاینده ها). زمین شیر جو را می توان به راحتی در خانه ساخته شده و کار می کند به عنوان فوق العاده و در عین حال خفیف آنزیم است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد 2-3 بار در هفته. مرطوب کردن پوست به طور منظم با استفاده از خوشبو کننده و مرطوب کننده نور. روغن زیتون همچنین با این نسخهها کار به عنوان یک مرطوب کننده عالی. شما می توانید اضافه کردن چند قطره از ویتامین C سرم را به روغن اضافه شده بهره مند شوند.

اگر شما به صفحه اصلی بر اساس راه حل استفاده از یک چهره بسته است. شما می توانید یکی را در خانه با استفاده از چوب صندل پودر fullers زمین و گلاب. این ممکن است مورد استفاده قرار 2-3 بار در هفته. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن