پیوند قلب کاهش به شدت در میان همه گیر: محققان

محققان دریافته اند که تعدادی از پیوند قلب در حال کاهش است به شدت در طول Covid-19 همه گیر و حتی در مناطق با کاه

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

محققان دریافته اند که تعدادی از پیوند قلب در حال کاهش است به شدت در طول Covid-19 همه گیر و حتی در مناطق با کاهش نرخ ابتلا به عفونت.

مطالعه منتشر شده در مجله JAMA قلب و عروق یافت که تعداد پیوند قلب انجام شده در ایالات متحده کاهش یافته است 26 درصد در طول بیماری همه گیر.

کاهش در پیوند بود مشابه در سراسر مناطق رخ داده است و حتی در مناطق با کاهش نرخ ابتلا به عفونت.

"ما شگفت زده برای دیدن یک کاهش در پیوند قلب در دیگر نقاط کشور که در آن وجود دارد به مراتب کمتر COVID-19 مورد در آن زمان گفت:" مطالعه محقق Ersilia DeFilippis از دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"اطلاعات ما نشان می دهد که این بیماری همه گیر تا به حال گسترده اثرات در مراقبت از بیماران ما با پیشرفته نارسایی قلبی در حال دریافت" DeFilippis اضافه شده است.

در آغاز همه گیر پزشکان تا به حال به وزن خطرات ناشی از افشای پزشکی شکننده بیماران مبتلا به نارسایی قلب, اگر چه به اندازه کافی به در خانه باقی می ماند به SARS-CoV-2 عفونت با خطرات ناشی از تاخیر یک عمل جراحی تغییر زندگی.

این تیم تحقیقاتی دریافتند که بسیاری از پزشکان واکنش نشان داد و با در نظر گرفتن بیماران خود را خاموش waitlist– اندازه گیری به طور معمول به دنبال زمانی که یک بیمار برخورد یک مسئله بهداشتی است که به طور موقت یا دائم disqualifies آنها را برای پیوند است. گسترش یافت و در طول همه گیر شامل بیماران در خطر ابتلا به SARS-CoV-2 عفونت و به جای پیوند مراکز که معوق پذیرش دهنده اندام خود را با توجه به همه گیر.

Heart transplants declined sharply during Covid-19 pandemic
37 درصد کمتر مردم قرار داده شد در پیوند قلب waitlists در طول بیماری همه گیر. Pixabay

آنها دریافتند که waitlist inactivations افزایش 75 درصد در طول همه گیر هدایت می شود تا حد زیادی توسط غرب. در همان زمان 37 درصد کمتری از مردم قرار داده شد در پیوند قلب waitlists در طول همه گیر با بیشترین کاهش قابل توجهی رخ داده در غرب, منطقه دریاچه های بزرگ و غربی. علاوه بر این محققان دریافتند که در دسترس بودن اهدا کننده قلب کاهش 26 هر درصد در طول Covid-19 دوره در مقایسه با قبل از Covid-19 دوره است.

همچنین بخوانید:دست عفونی ممکن است باعث درماتیت دست

"ممکن است که دسترسی محدود به تست برای اهدا کنندگان و همچنین محدودیت در ارگان تدارکات سازمان ممکن است کمک به کاهش ما مشاهده در دهنده بهبود" DeFilippis گفت.

بعد از پژوهشگران به بررسی تاثیر این تغییرات بر روی بیمار بقا در حالی که در پیوند waitlist و پس از پيوند زنده ماندن است.

"به عنوان بیماری همه گیر در ادامه ما باید آگاه از عوارض این تاخیر در بیماران ما" نویسندگان این مطالعه اشاره کرد. (IANS)

آخرین مطالب