Harsh Vardhan را به اتهام به عنوان رئیس که هیئت اجرایی

وزیر بهداشت را به عنوان رئیس که هیئت اجرایی. Wikimedia Commons هند وزیر بهداشت Harsh Vardhan در حال رفتن به ات

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
Harsh Vardhan Executive Board.
وزیر بهداشت را به عنوان رئیس که هیئت اجرایی. Wikimedia Commons

هند وزیر بهداشت Harsh Vardhan در حال رفتن به اتهام به عنوان رئیس هیئت که هیئت اجرایی بعد از آن در روز جمعه است. در زمانی که اعتبار سازمان بهداشت جهانی (WHO) کاهش یافت و به یک زمان تمام کم و در سطح بین المللی وجود دارد و ناگهانی برای رهبری جدید این است که دیده می شود به عنوان هند پر کردن خلاء رهبری.

این همه مهم هیئت اجرایی دارای 34 عضو دارد که از لحاظ فنی مجرب و نمایندگی خود در سازمان ملل. همه از 34 تعیین شده توسط دولت هایشان به سازمان بهداشت جهانی که در این مورد به تازگی به این نتیجه رسیدند. Harsh Vardhan ساخته شده بود یک سخنرانی طولانی وجود دارد در مورد هند در پاسخ به COVID-19 و چگونه نخست وزیر نارندرا نشان داده است که "رهبری" بهره گیری نه فقط در هند بلکه در جهان است.

Executive Board meeting
هیئت اجرایی برگزار می شود حداقل دو بار در سال. WIkimedia Commons

"این هیئت در دیدار حداقل دو بار در سال جلسه اصلی است که به طور معمول در ماه ژانویه با یک دوم کوتاه تر نشست ممکن است بلافاصله پس از مجمع بهداشت. توابع اصلی هیئت اجرایی به ارائه اثر به تصمیمات و سیاست های بهداشت و درمان مجلس به توصیه آن و به طور کلی به منظور تسهیل در کار خود" چگونه است که توصیف هیئت مدیره ،

به پیشنهاد تعیین هند مهاجرت به هیئت اجرایی به امضا رسید 194 کشور جهان بهداشت و درمان مجلس است.

همچنین بخوانید: دریافت ویتامین آفتاب را با این منابع غذایی

در حالی که از آن شده است در یک تصمیم ناگهانی از سال گذشته خود را که در جنوب شرق آسیا گروه تصمیم گرفته بود که هند خواهد بود عضو هیئت اجرایی به مدت سه سال از سال 2020 زمان بندی بسیار مهم است.

trump-Executive board
مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم کرد که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus از تعصب نسبت به چین است. Pixabay

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید کرده است که به طور دائم متوقف کردن کمک های مالی برای سازمان بهداشت جهانی (WHO) اگر نتواند به ارتکاب به "اساسی پیشرفت" در عرض 30 روز. در نامه ای تهمت همچنین متهم است که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus از تعصب نسبت به چین و ادعا کرد که "تنها راه رو به جلو برای این است که اگر آن را در واقع می تواند در نشان دادن استقلال از چین است."

جهان سلامت بدن مجبور شد به آن اشاره برای یک coronavirus کاوشگر با هدف بررسی چین را به اتهام نقش پنهان کردن جزئیات بسیار مهم از COVID-19 از جهان پس از 61 کشور نقل مکان کرده بود یک قطعنامه در این که تصمیم به درخواست برای یک "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب