شهرستان هریس, ماسک دستور تمدید از طریق اوت 26

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو ماسک سفارش برای کسب و کار نیست رفتن در هر نقطه در هر زمان به زودی.در روز سه شنبه

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو ماسک سفارش برای کسب و کار نیست رفتن در هر نقطه در هر زمان به زودی.

در روز سه شنبه جلسه, شهرستان هریس, کمیسیون دادگاه رای دادند 3-2 در امتداد خط حزب به گسترش شهرستان رسمی COVID-19 فاجعه بیانیه—و در نتیجه هیدلگو ماسک جهت است که مربوط به شهرستان وضعیت فاجعه—نزدیک به دو ماه از طریق اوت 26.

تمدید موقت از طریق جولای 15 ذکر شده بود به عنوان یک دستور کار در مورد نشست روز سه شنبه اما در دستور کمیسر Adrian Garcia, کمیسیون دادگاه رای به گسترش از طریق بخش عمده ای از تابستان است. گارسیا ملحق شد توسط همکار دموکرات ایالت ایدالگو و کمیسر رادنی الیس در حمایت از این فرمت در حالی که حزب جمهوری خواه کمیسیون جک Cagle و استیو Radack رای دادند در برابر حرکت می کند.

هیدلگو ماسک منظور در اصل صادر جمعه, ژوئن 19 و نیاز شهرستان کسب و کار برای به اجرا درآوردن استفاده از ماسک صورت با تمام مشتریان در سن 10 سالگی و بیش از همه کارکنان در محل خود را به منظور به سرعت گسترش coronavirus. کسب و کار که در سرپیچی از دستور به موضوع جریمه تا 1000 $در هر چند هیدلگو دفتر اصرار دارد که تمرکز اصلی خود را بر آموزش کسب و کار و مردم در مورد مطابق به جای وضع جریمه.

این دقت طراحی شده ماسک قیمومیت یک محصول جانبی از رژیم صهیونیستی است. ابوت ایالت بازگشایی قوانین است که به صراحت ممنوع محلی نهادهای دولتی از اینرو فردی تگزاسی برای پوشیدن ماسک های صورت که پس از هیدلگو قبلی تلاش در یک ماسک منظور با پیشنهاد مجازات و جریمه برای افراد در اواخر ماه آوریل است.

اولین تگزاس ماسک جهت کسب در آمد از Bexar County قاضی نلسون ولف در یک خلاق تلاش برای کشف کردن راه برای افزایش استفاده از ماسک توسط تگزاسی بدون هیچ گونه اجرا مقررات مربوط در برابر وزارت امور خارجه ساکنان. هنگامی که ابوت به ولف به سفارش خود برکت هیدلگو و دیگر مقامات محلی در سراسر کشور اجرا شبیه ماسک حکم از جمله در شهر Austin و در دالاس کانتی. در منطقه هوستون بیشتر هر دو Fort Bend County و شهرستان گلوستون صادر ماسک سفارشات شبیه به هیدلگو است. Fort Bend County خود را گسترش داده ماسک سفارش از طریق جولای 31 روز سه شنبه به عنوان به خوبی.

روز سه شنبه فاجعه اعلام و ماسک منظور گسترش دنبال به سرعت در حال گسترش روز افزون این بیماری همه گیر کوروناویروس در سراسر شهرستان هریس و تگزاس به عنوان یک کل. با توجه به SouthEast Texas منطقه ای شورای مشورتی شهرستان هریس بیمارستان بود 1,630 تایید شده یا مشکوک به COVID-19 بيمار در امکانات خود را از بعد از ظهر سه شنبه یک رکورد جدید برای این شهرستان که بیش از پنج برابر این تعداد بیمار از روز یادبود.

در جمعه شهرستان هریس مطرح عمومی COVID-19 تهدید سطح به بالاترین رتبه بندی است که مبتنی بر coronavirus كردن در کنترل نشده در سطح منطقه است. روز جمعه تهدید افزایش نیز همراه با درخواست از هیدلگو برای شهرستان هریس ساکنان خانه بمانند اگر در همه ممکن است, اگر چه او دیگر اقتدار به موضوع اجباری ماندن در خانه سفارش با تشکر از رژیم صهیونیستی است. ابوت بازگشایی دستورالعمل که محروم است که قدرت از مقامات محلی.

هیدلگو در حال حاضر در انزوا پس از داشتن شده است به طور بالقوه در معرض COVID-19 هفته گذشته توسط یک کارمند در دفتر او که تست مثبت برای این بیماری است. هیدلگو نشده با تجربه هر گونه علائم و گفت: او را "احساس بزرگ" در یک شنبه جیر جیر.

رژیم صهیونیستی. ابوت نورد به عقب دولت را بازگشایی در روزهای اخیر دوباره بسته شدن کافه ها و کاباره ها و کاهش رستوران اشغال حدود 50 درصد است. هفته گذشته ابوت نیز با صدور دستور تعلیق اعمال جراحی الکتیو در هریس, Dallas, Bexar و تراویس شهرستان در جهت گسترش تخت های بیمارستانی موجود برای COVID-19 بيمار. در روز سه شنبه ابوت افزود کامرون, Hidalgo, Nueces و Webb استان ها به این لیست.

شهرستان کمیسیون دادگاه نیز رای دادند سهشنبه به اتفاق آرا به تصویب 18 میلیون دلار برای یک مشارکت عمومی-خصوصی برای حمایت از برنامه های خدمت در این منطقه را بی خانمان جمعیت بیش از دو سال آینده در میان coronavirus بیماری همه گیر. اهدا کنندگان خصوصی باید متعهد 9 میلیون دلار به علت و شهر هوستون نیز به مجموعه متعهد 29 میلیون به این ابتکار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن