هانا می شود اولین طوفان اقیانوس اطلس فصل به ریزش زمین در تگزاس اوایل شنبه شب

دویل برنج داگ Stanglin و Meagan شاهین ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:04 PM EDT Jul 25, 2020هانا اولین طو

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

هانا اولین طوفان 2020 اطلس فصل طوفان محصل در Padre Island تگزاس در 5 p. m. CDT بسته بندی تا 90 مایل در ساعت پایدار باد و تهدیدات خطرناک طوفان خروش.

طوفان گرمسیری هانا بدل به یک طوفان در صبح روز شنبه, آوردن تهدید خطرناک موج طوفان قبل از تضعیف سرعت داخلی, پیش بینی گفت.

طوفان هشداری بود در اثر از پورت منسفیلد به Port Aransas تگزاس

از 4 بعد از ظهر CDT شنبه این طوفان در حال حرکت بود, غرب-جنوب غربی در 8 مایل در ساعت و تولید تا 90 مایل در ساعت پایدار باد.

ایالات متحده آمریکا امروز hurricane tracker: Track همه از زمان طوفان و طوفان های گرمسیری

مقامات محلی در حال حاضر مبارزه با رشد coronavirus تهدید در دولت می گویند که آنها آماده هستند برای هر طوفان ممکن است ارائه.

"و احساس نمی از آنجایی که ما شده ایم مبارزه COVID برای پنج ماه است که ما از انرژی و یا ما از گاز است. ما نه" کورپس کریستی شهردار جو مککمب روز جمعه گفت. "ما می توانیم انجام دهیم این دو چیز با هم و ما در حال رفتن به برنده هر دو آنها است."

طوفان زدم قدرت به ده ها هزار نفر از مشتریان در استان ها در امتداد خط ساحلی با توجه به poweroutage.ما.

هانا است که انتظار می رود به تولید 6 تا 12 اینچ از باران با جدا حداکثر مجموع از 18 اینچ از طریق پنج شنبه شب در جنوب تگزاس ملی طوفان مرکز گفت.

"این باران ممکن است در نتیجه تهدید کننده زندگی جاری شدن سیل سریع افزایش می یابد در جریان های کوچک و جدا شده جزئی تا متوسط رودخانه و جاری شدن سیل" به NHC هشدار داد.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت روز جمعه گفت که دولت "را با هماهنگی با مقامات محلی برای ارائه کمک و منابع به جوامع در منطقه است." او خواست کسانی که در مسیر "به هشدارها و راهنمایی از مقامات محلی است."

هانا شکست رکورد به عنوان اولین هشتم اطلس به نام طوفان; رکورد قبلی بود هاروی در اوت. 3, 2005, دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach توییتی.

هاوایی پرانتز برای طوفان داگلاس

هر چند هنوز هم صدها مایل از هاوایی دولت بود که فرح برای ورود طوفان داگلاس بود که انتظار می رود به حرکت در سراسر جزیره های زنجیره ای در روز یکشنبه.

هاوایی رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige صادر وضعیت اضطراری به عنوان طوفان با نزدیک شدن.

در ساعت 10 صبح CDT شنبه طوفان داگلاس بود 440 مایلی شرق هیلو و بسته بندی حداکثر پایدار باد 105 مایل در ساعت. این انتظار به تضعیف آن را به عنوان عبور می کند بیش از کولر آبی اما هواشناسان هشدار می دهند که قوی وزش باد و بارش باران های سنگین و خطرناک گشت و گذار می تواند پریشان کل کشور آغاز و در روز یکشنبه ،

مقامات محلی در هاوایی خواسته بودند اکثر مردم به پناهگاه در خانه اگر آنها می توانند. John Cummings, اطلاعات عمومی افسر هونولولو مدیریت اضطراری گفت که رفتن به یک شهر-اجرای سرپناه باید آخرین راه حل باشد.

خواندن این: شلوغ فصل طوفان و بیماری همه گیر کوروناویروس "یک زمین شناسی سناریو'

گرمسیری طوفان گونزالو از دست می دهد و پیشنهاد به عنوان اطلس اولین طوفان از فصل

گرمسیری طوفان گونزالو تضعیف آن را به عنوان نقل مکان کرد و به سمت بادگیر جزایر کارائیب در روز شنبه از دست دادن چشم انداز تبدیل شدن به اقیانوس اطلس اولین طوفان فصل طوفان مرکز گفت.

به عنوان از 1 بعد از ظهر CDT شنبه, گونزالو در حدود 50 مایلی شمال غربی ترینیداد بسته بندی پایدار باد از 35 مایل در ساعت به عنوان طوفان منتقل شده به غرب در 25 مایل در ساعت.

سیستم انتظار می رود که پراکنده یکشنبه شب یا دوشنبه پس از حرکت بیش جنوب شرقی دریای کارائیب, با توجه به این مرکز است.

گونزالو انتظار می رود که تولید کل باران انباشته از 1 تا 3 اینچ با جدا حداکثر مقدار 5 اینچ در باربادوس و جزایر بادگیر از طریق پنج شنبه شب NHC گفت.

کمک: آسوشیتد پرس

فصل طوفان 2020: آن را به لحاظ تاریخی شروع سریع: آنچه که برای بقیه سال ؟

طوفان نام: از آرتور به Wilfred در اینجا لیستی از طوفان نام برای سال 2020 فصل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن