دست عفونی ممکن است باعث درماتیت دست

ثانیهو عفونی باید irrefutably تبدیل به مهم ترین چیز در زندگی ما برای محافظت از خودمان در حال انجام Covid-19 pa

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

ثانیهو عفونی باید irrefutably تبدیل به مهم ترین چیز در زندگی ما برای محافظت از خودمان در حال انجام Covid-19 pandemic; چیزهای دیگر شامل ماسک و اجتماعی فاصله. آن بوده است مدت زمان طولانی از دست عفونی اجباری شد; در حالی که آنها موثر در برخورد با میکروب ها و باکتری استفاده بیش از حد می تواند منجر به کشتن باکتری های خوب به عنوان به خوبی.

دنبال کنید با ما در توییتر برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

با استناد به گزارش های پزشکی مصرف الکل بر اساس عفونی در نظر گرفته موثر در از بین بردن گسترش بیماری. شده اند وجود دارد ادعا می کند که استفاده بیش از حد از همان منجر به شدید مشکلات پوستی مانند درماتیت دست. مردم نیز مواجه با مسائل مربوط به پوست مانند شدید خشکی و سوزش و قرمزی پوست همراه با کرک یا خونریزی پوست. هر دو فاقد الکل و الکل بر اساس عفونی شناخته شده برای ارائه نتایج خوبی به عنوان طولانی به عنوان یکی می افزاید: در این عادات برای صرفه جویی در پوست خود را از هر گونه اثرات منفی.

Dr. B. L. Jangid متخصصین پوست و مو پیوند جراح SkinQure درمانگاه, New Delhi, سهام برخی از اشاره گرها به در ذهن نگه داشته شود در حالی که با استفاده از دست عفونی:

استفاده از محدود است که همیشه بهترین گزینه

بیش از همه چیز و هر چیزی می تواند فاجعه آمیز است بنابراین مورد از دست عفونی. اگر در یک مقدار محدود می توان آن را واقعا پربار در برخورد با میکروب ها و باکتری ها. اما اگر نه آن را به راحتی می تواند به پوست شما آسیب برساند و منجر به بروز درماتیت دست.

ناخواسته آلودگی شیمیایی در دست عفونی

حضور ناخواسته آلودگی شیمیایی موجود در دست عفونی می توانید یک بازی وحشتناک, نقش, اگر بیش از حد استفاده. بافت پوست بستگی دارد از فرد به فرد است به همین دلیل مواد شیمیایی موجود در دست عفونی بر این اساس می تواند مفید باشد و یا حتی وحشتناک در زمان. این است که چرا شما نیاز به اقدامات احتیاطی اجتناب از استفاده بیش از حد دست عفونی.

Sanitizer
شستن دست های خود را با آب و صابون ترجیح به استفاده از دست عفونی. این سوئیچ نیز می تواند مثمر ثمر ثابت در جلوگیری از واکنش های آلرژیک بسته به نوع پوست است. Pixabay

کرم های مرطوب کننده & پماد شفا: ناجی از دست درماتیت

اگر در مورد شما باید با استفاده از دست عفونی برای مدت زمان طولانی در حال حاضر, دست های خود را ممکن است شروع به نشان دادن علائم از دست درماتیت. گاهی اوقات بهتر است به ترک با استفاده از یک ضد عفونی کننده تا زمانی که آن را کاملا ضروری است. به عنوان چند داروهای خانگی از جمله با استفاده از مرطوب کننده خوب همراه با شفا پماد. این می تواند منجر به برکت پوست خود را با حق بهداشت و بافت دوباره. شما همچنین می توانید انتخاب کردن برای درمان مرطوب کننده حاوی aquaporin در شب پوشیدن دستکش یک شبه به درمان ترک های روی پوست خود را.

در صورتی که شما مبتلا به اگزما یا خشکی پوست استفاده از مرطوب کننده ضروری است پس از دست مایع برای جلوگیری از هر نوع عمده پوست بر اساس مشکلات مانند دست درماتیت. علاوه بر این استفاده از مرطوب کننده از بین می برد این شانس را از پوست خشک است که اگر در حال حاضر می تواند منجر به مسائل مانند اگزما و درماتیت و حتی پسوریازیس.

همچنین بخوانید: سرطان پستان به سرعت در حال افزایش در سراسر جهان

آب و صابون: همیشه سبز ترکیبی

بنا به گزارش ها, شستن دست های خود را با آب و صابون ترجیح به استفاده از دست عفونی. این سوئیچ نیز می تواند مثمر ثمر ثابت در جلوگیری از واکنش های آلرژیک بسته به نوع پوست است. بنابراین سعی کنید با استفاده از دست sanitizers تنها زمانی که هیچ گزینه دیگری وجود دارد. در غیر این صورت, صابون ضد عفونی کننده می توانید با انجام ترفند همراه با دستمال مرطوب و مرطوب در موقعیت های که در آن وجود دارد در حال اجرا آب و صابون است. ساده گزینه شناخته شده برای ارائه بهترین نتیجه برای تمام سنین است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن