Gulfshore تاتر اعلام تجدید نظر 2020-21 فصل

دیو Osborn ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:53 PM EDT مارس 19 سال 2020Gulfshore تاتر ضربه دکمه تنظیم مجدد در آن فص

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

Gulfshore تاتر ضربه دکمه تنظیم مجدد در آن فصل با کمی تجدید نظر در صف.

جهانی و همه گیر باعث ناپل حرفه ای تئاتر به لغو این دو را نشان می دهد از 2020-21: "این عطر درخت" که باز Oct. 15 به دنبال "دور دنیا در 80 روز" به 2020.

به جای تئاتر شرکت خواهد سرگیری عملیات Nov. 7 با برتر جهان نوشته شده توسط بازیگران و کاردانی مدیر هنری جفری چسب و کارگردان کریستن Coury, Gulfshore تاتر موسس و تولید آن مدیر هنری.

چسب یک مرد تولید شده است به خصوص برای ناپل. او در همان سال 2018 با مدرن سازگاری این نمایشنامهنویس فرانسوی Molière را "Scapino" نزدیک به 350 سال پیش.

بیشتر: نقد و بررسی: ناپل بازی 'Scapino' pokes در وکلای فلوریدا مافیا و بیشتر

"بعد از هر باد و باران می آید به زندگی جدید و این دقیقا کاری است که این وضعیت به ارمغان آورده است در مورد با جف جدیدترین بازی" Coury گفت: در انتشار اخبار.

"وجود دارد هیچ راهنمای کاربر یا کتابچه راهنمای کاربر برای تعیین حق البته, اما, ما می توانیم کنترل تلاش های ما برای به حداقل رساندن خطر بالقوه بیماری برای جامعه ما و باید دوباره یک فصل با تمرکز بر ایمنی برای همه است."

پس از چسب را بازی Gulfshore تاتر فصل رزومه در آن دوره برنامه ریزی شده:

"Pin-Up Girls": Jan. 8-31. توسط جیمز هیندمن ، و جفری Lodin, "The Pin-Up Girls" موسیقی واقعی الهام گرفته نامه از نیروهای خارج از کشور. "در حالی که آواز خواندن در محلی خود را VFW سالن جوانان و دوستان خود را تلو تلو خوردن بر ذخیره کردن حروف است که بازگشت 100 سال است. با الهام از آنچه که آنها پیدا کردن — خنده دار, عاشقانه دلخراش و دختران — بانوان قرار داده و نشان می دهد که جشن بچه ها و دختران که مبارزه برای دفاع از کشور ما" این نمایشگاه گفت: در relealse.

"بنگ بنگ!": Feb. 11-آوریل 14: بازیگر John Cleese از مونتی پایتون شهرت به ارمغان می آورد به زندگی این اقتباس جدید از ژرژ Feydeau کلاسیک کمدی "موسیو Chasse."

بیشتر: Gulfshore تاتر 2020-21 های نجومی: آقای 'Monty Python' کمدی VFW موسیقی revue

"رویای شب نیمه تابستان را": مارس 25 آوریل 18. یکی از ویلیام محبوب ترین نمایشنامه های شکسپیر.

"یکی دیگر از انقلاب": مارس 29-May 16. آن را در سال 1968. دو فارغ التحصیل دانش آموزان مجبور هستند برای به اشتراک گذاشتن یک آزمایشگاه در دانشگاه کلمبیا و پیدا کردن آنها مخالف در بیشتر راه بیش از فقط خود را در رشته های علمی. "در میان فردی تفاوت پردیس نوظهور به هرج و مرج سیاسی و عدم اطمینان و آشوب از جهان خارج هر یک از آنها کشف آنچه در آن می خواهم به پرتاب به شخص دیگری که در مدار" این نمایشگاه گفت.

"در حالی که ما هنوز راه طولانی پیش رو ادامه خواهد داد و نیاز به کمک های مالی سخاوتمندانه به عنوان فروش بلیط تنها نیمی از ما عملیاتی بودجه ما با اعتماد به نفس است که قاطع و سریع عمل ساخته شده توسط تیم مدیریت تضمین مالی ما پایداری و تاثیرگذار قوی برنامه نویسی برای 2020-21 فصل" Coury گفت.

بازدید GulfshorePlayhouse.org برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب