دستورالعمل بازگشایی بناهای تاریخی صادر شده توسط دولت

تیوی دولت مرکزی روز پنجشنبه با صدور کشت جهت بازگشایی بناهای تاریخی و موزه های محافظت شده توسط باستان شناسی هند

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

تیوی دولت مرکزی روز پنجشنبه با صدور کشت جهت بازگشایی بناهای تاریخی و موزه های محافظت شده توسط باستان شناسی هند از جولای 6.

تنها کسانی هستند که در عدم مهار منطقه باز خواهد شد برای بازدید کنندگان با توجه به روش عملیاتی استاندارد.

Follow us on Instagram برای بیشتر آخرین به روز رسانی از ما!!

وجود دارد یک کلاه بر روی تعدادی از بازدید کنندگان را به انتخاب آثار. تاج محل را قبول 2,500 بازدید کنندگان در حالی که قطب منار و قلعه سرخ اجازه خواهد داد که 1500 نفر از بازدید کنندگان در هر دو اسلات.

ورود بلیط صادر می شود توسط e-حالت تنها. هیچ جسمی بلیط صادر خواهد شد. در پارکینگ تریا و غیره فقط دیجیتال پرداخت مجاز خواهد بود.

"بازدید کنندگان باید به دنبال اجتماعی فاصله. استفاده از پوشش و ماسک الزامی است. ورود به اجباری بهداشت دست و حرارتی اسکن مقررات" آن را بخوانید.

وجود خواهد داشت مسیرهای تعیین شده برای ورود و خروج و حرکت در بنای تاریخی است. ASI اقتدار برای محدود کردن دسترسی به آسیب پذیر و قطعات داخلی از هر بنای تاریخی است.

وجود دارد یک کلاه بر روی تعدادی از بازدید کنندگان را به انتخاب آثار. تاج محل را قبول 2,500 بازدید کنندگان در حالی که قطب منار و قلعه سرخ اجازه خواهد داد که 1500 نفر از بازدید کنندگان در هر دو اسلات. Wikimedia Commons

"بازدید کنندگان باید پرسید به چوب به محدودیت زمان در داخل این بنای تاریخی تا آنجا که ممکن است. کارکنان امنیتی در داخل این بنای تاریخی باید اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ ازدحام در هر نقطه در داخل بنای تاریخی" دستورالعمل به عنوان خوانده شده.

آن را بیشتر اضافه شده است که گروه عکاسی اجازه داده نخواهد شد در محل. همه صدا و نور و فیلم نشان می دهد در بناهای تاریخی نیز باقی خواهد ماند معلق تا نظم بیشتر.

"وسایل نقلیه باید پارک شده در مناطق تعیین شده. پیمانکار اجرا می شود که پارکینگ منطقه باید جمع آوری هزینه پارکینگ از طریق دیجیتال پرداخت تنها. هیچ جسمی نقدی معامله مجاز است" به آن اضافه شده است.

راهنما و عکس های که دارای مجوز معتبر مجاز به کار می کنند. هیچ غذا و eatables مجاز در داخل ساختمان و محوطه.

Central government on Thursday issued a slew of directions for reopening of monuments and museums
گروه عکاسی اجازه داده نخواهد شد در محل. همه صدا و نور و فیلم نشان می دهد در بناهای تاریخی نیز باقی خواهد ماند معلق تا نظم بیشتر. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: COVID-19 تسریع در سراسر جهان : که

"کافه تریا و کیوسک در داخل این بنای تاریخی باید تنها در خدمت بطری آب دیجیتال پرداخت و باید به دنبال تمام پروتکل. همه کارکنان باید به خوبی محافظت می شود که سلامت هر پروتکل."

ماه گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا به حال بازگشایی 820 آثار از بیش از 3000 ASI-حفظ بناهای تاریخی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب