مهمان نظر: چه کسی کمک می کند تا کودکان هنگامی که پدر و مادر در حال غرق ؟

Gayla Bowden ویژه به ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 7 سال 2020هیچ کس نمی تواند انکار کند که بسیار ت

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399

هیچ کس نمی تواند انکار کند که بسیار تغییر کرده است در چند هفته گذشته. کودکان در خانه پدر و مادر در حال کار از خانه و یا ممکن است شغل خود را از دست. شرایط در حال تغییر روزانه با هیچ پایانی در چشم.

ثابت تغییر و تحول برای کودکان دشوار است به روند. آنها درک نمی کنند که چرا آنها تا به حال به رها کردن همه چیز آنها لذت بردن از از دست دادن دوستان و معلمان و کارکنان می تواند آنها را مستعد ابتلا به غم و اندوه و انزوا و گریه و یا عصبانیت. آنها با شنیدن و دیدن ترس در چهره بزرگسالان و رسانه های اجتماعی بیش از حد. نقش پدر و مادر خود را پر کرده اند را تغییر داده اند برای تبدیل شدن به معلمان آنها را مجبور به انجام همه چیز ممکن است آنها نمی خواهند به انجام است. در مواجهه با یک بیماری همه گیر نامرئی است که می توانید آن را گیج کننده و ترسناک است.

کودکان و نوجوانان نیاز به ساختار و روال برای کاهش اضطراب است. آنها همچنین نیاز عصر اطلاعات مناسب و فرصتی برای بیرون ریختن ترس و سرخوردگی. برای پدر و مادر مدیریت سنتی مسئولیت و همچنین از دست دادن شغل و آموزش و پرورش می تواند ایجاد طوفان ذهنی منفی بر بهداشت برای تمام اعضای خانواده است.

بیشتر: عکس: والری خانه حرکت برنامه نویسی آنلاین برای کمک به کودکان و خانواده های عزادار

بیشتر: مهمان نظر: در حال حاضر بیش از هر زمان بیایید محافظت از جنوب غربی فلوریدا کودکان

بیشتر: مهمان نظر: فرزند طرفداران کسب unsung hero وضعیت در طول coronavirus نیاز به حمایت

برای کودکان که در حال حاضر مسائل بهداشت روانی در شرایط فعلی می تواند باعث تشدید آنها. کودکانی که دچار قبلی تروما مانند از دست دادن یک دوست و یا بلایای طبیعی ممکن است باعث و عقب به قبلی تروما رفتار است.

در نامی ذغال سنگ شهرستان ما در حال رسیدن به بیش از 100 خانواده ما خدمت می کنند در برنامه های ما. ما در حال ساخت مطمئن شوید که آنها دسترسی به اطلاعات خوب راهنمایی ها و منابع است. ما از آنها حمایت کرده اما ما می توانیم.

ما می دانیم اهمیت برقراری ارتباط با کودکان در سن مناسب راه به عنوان سنین مختلف در حال پردازش استرس ناشی از این بیماری همه گیر متفاوت است. در اینجا چند منابع به مکالمه. به یاد داشته باشید هر کودک احساس می کند و معاملات خود را با احساسات متفاوت ، برخی از منابع عبارتند از: PBS Kids: چگونه به صحبت کردن با کودکان خود در مورد کوروناویروس (شامل یک لیست از فیلم ها بازی ها و فعالیت های مورد شستن دست و سالم ماندن); مراکز کنترل بیماری: صحبت کردن با کودکان در مورد کوروناویروس (مقاله آنلاین); و صفر به سه: راهنمایی برای خانواده ها: صحبت کردن در مورد کوروناویروس (آنلاین مقاله).

نکات دیگر برای کمک به کودکان و خانواده های مقابله عبارتند از:

  • سعی کنید برای ایجاد ساختار و روال بلکه انعطاف پذیر و واقع بینانه است. کودکان در خانواده می تواند در سرعت های مختلف و متفاوت پاسخ دهد.
  • به کودکان این فرصت را به احساس می کنید که آنها در حال کمک و کمک به بهبود این وضعیت است. اختصاص دهید و یا اجازه می دهد آنها را برای انتخاب یک وظیفه است. آن را می دهد آنها را به یک معنا از کنترل است.
  • طرح از نقاط شما می خواهید برای ایجاد و مکالمات هنگامی که شما آرام هستند.
  • تاکید کردن پدر و مادر نیاز به زمان برای مراقبت از خود است.

درخواست کمک اگر شما به آن نیاز دارید. وجود دارد مقدار زیادی از منابع در دسترس به صورت رایگان. از ذغال سنگ County School District مشاوران در دسترس هستند در اینجا. هر کسی می تواند متن نامی در 741741 برای اتصال با یک روت بحران مشاور برای دریافت رایگان 24/7 پشتیبانی بحران از طریق متن. ما در Facebook صفحه شامل ذغال سنگ شهرستان, مکان عمومی, مدرسه به روز رسانی سیستم و محلی و ایالتی و ملی سلامت روانی کودکان حمایت و اطلاعات است.

Gayla Bowden دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم اجتماعی. سلامت تحت هدایت سیستم (آغوش) فراهم می کند دو زبانه جهانی اجتماعی و عاطفی نمایش جهانی خانواده محور تجزیه و تحلیل و ارجاع به منظور تسهیل در شناسایی زود هنگام و دسترسی به مراقبت برای کاهش اثرات درمان مشکلات روحی و روانی در مراحل بعدی زندگی برای کودکان سنین 3 ماه تا 18 سال است. با توجه به تقاضا برای افزایش حمایت نامی ذغال سنگ شهرستان نیاز به بودجه اضطراری. بازدید namicollier.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن