مهمان نظر: می خواهم به افتخار حافظه جورج فلوید? ثبت نام کردن Facebook و انجام این کار به جای

نظرمگان افزایش یافت ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 20, 2020این تظاهرات پس از مر

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

نظر

این تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید افشای یک تقسیم آمریکایی تجربه ای که دیگر نمی توان نادیده گرفت. واقعیت این است که هر شهروند آغاز می شود به دنبال رویای آمریکایی از همان خط شروع. ما در کشوری زندگی می کنند که ترویج آزادی و تحرک رو به بالا اما ما اغلب محدود با شرایط زندگی.

آن را خوب به اعتراف ما واقعا نمی دانند که مبارزات همسایگان ما است. میلیون ها نفر از مردم در حال تلاش برای غلبه بر اعتیاد به سوء استفاده و افسردگی و بی خانمانی و بیماری و نسل فقر است. دیگران در حال مبارزه با یک نبرد دشوار در برابر تبعیض و یا تلاش برای پیدا کردن کار پس از خروج از سیستم عدالت.

برای کسانی از ما که این موانع به موفقیت آن زمان برای ما — به عنوان همکار آمریکایی به عنوان همسایه و به عنوان فرزندان خدا — به گرد هم می آیند و پرداخت ما نعمت به جلو به اعضای جوامع ما که نیاز ما عشق و حمایت بیشتر است.

ما باید عصبانی در مورد مرگ جورج فلوید. ما باید بیان ما غم و اندوه و تقاضا بیشتر از اجرای قانون است. اما پس از آن ما باید در پیدا کردن یک مسیر رو به جلو برای التیام جوامع ما با در نظر گرفتن اقدامات ریشه در عشق و نه خشم.

من می توانم به شما بگویم از تجربه است که فرد-به-فرد ارتباط انسان باعث می شود یک جامعه قوی تر است. در بهتر است با هم ما امتیاز از شاهد تحول قدرت از ارتباط انسان و محبت از طریق دو برنامه. ما خانواده بهتر است برنامه یک جایگزین برای مراقبت فاستر رانده شده توسط کلیساها و داوطلبان محلی که برای مراقبت از کودکان در بحران, در حالی که نظارت پدر و مادر به سوی یک زندگی بهتر است.

ما بهتر کار برنامه پشتیبانی از کلیسا رانده کار نمایشگاه های است که کمک به مردم برای پیدا کردن کار در محیط پذیرش و جشن. ما داوطلبان قضاوت نکن. آنها راه رفتن در کنار همسایگان نیاز به کمک به آنها حرکت زندگی خود و حمایت و پشتیبانی از آنها به عنوان کار برای بالا بردن خود را تا.

بیشتر: مهمان نظر: برای حل نژادی, درگیری من نگاه به ورزش

بیشتر: مهمان نظر: تجربیات شخصی من به من آموخت Black Lives Matter

هر دو برنامه با رویکرد جامعه messiest مشکلات با تواضع و فضل است. آنها نیاز مردم به گوش دادن به یکدیگر با همدلی و دیدن دیگران — بدون در نظر گرفتن نژاد یا نظر — به عنوان برادران و خواهران.

دولت است و نه برای رفع مشکل جامعه ما گسترده مشکلات برای ما. قانون به تنهایی نمی خواهد التیام این درد و تقسیم. آن است که تنها از طریق قدرت واقعی روابط معتبر است که ما می تواند به افزایش در جامعه به یک محله و یک خانواده در یک زمان. ما می توانیم آموزش و تقویت کل نسل ما با رحمت و مهربانی.

متاسفانه آمریکایی ها تبدیل شده اند این لحظه به تماشاگر ، آنها در حال تماشای اخبار چیدن یک طرف و فریاد در تلویزیون. آنها در حال پرواز پرچم پوشیدن لباس و ارسال مطالب به پروفایل های رسانه های اجتماعی نشان می دهد که "تیم" هستند ،

اما امریکا لازم نیست طرفداران حق در حال حاضر به آن نیاز دارد بازیکنان. ما نیاز به افرادی که مایل به سرمایه گذاری شخصا در درمان این تقسیم یک فرد و یک خانواده در یک زمان. ما نیاز به مردم و کلیسا خدمت در کنار جوامع خود و پیوستن به سازمان های بهتر هم برای کمک به مبارزه خانواده شکوفا و رسیدن به خدا-با توجه به پتانسیل. ما باید مردم ایجاد راه تا نه قضاوت مردم برای سقوط در وهله اول.

بیایید فرزندان ما آموزش آنچه در آن به معنی برای خدمت به دیگران است. اجازه دهید آنها را آموزش دهد آنچه در آن به معنی به طور کامل سرمایه گذاری عضو جامعه است. اجازه دهید آنها را به عشق به شدت صدمه دیده است هنگامی که همسایگان صدمه دیده و رشد همدلی و درک به آنچه در آن می خواهم به راه رفتن در کفش خود را. مهمتر از همه, اجازه دهید ما آموزش کودکان چگونه به بخشی از راه حل است.

جامعه قوی تر رشد می کند هنگامی که ما شروع به کمک به همسایگان ما پیدا کردن کار ایستاده تا برای آنچه درست است یادآوری مردم از خود کرامت و گسترش رادیکال مهمان نوازی به غریبه ها.

همین حالا این لحظه. اجازه ندهید که غم و اندوه خود را خاموش در یک خلاء است. عصبانی بود غمگین بود صالح, اما بالاتر از همه مایل به عمل.

مگان افزایش یافت مدیر عامل شرکت بهتر با هم, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به نگه داشتن کودکان از مراقبت فاستر با تقویت خانواده از طریق کار و رابطه ای پشتیبانی می کند. www.bettertogetherus.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن