مهمان نظر: ایالات متحده شکر می خواهد خود را آب

برایان ماست ویژه به اخبار مطبوعاتانتشار: 10:36 AM EDT مه 7 سال 2020فلوریدا آب یکی از مهمترین منابع مورد استفاد

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399

فلوریدا آب یکی از مهمترین منابع مورد استفاده توسط میلیون ها نفر از floridians تماس با آب آشامیدنی آبیاری, ماهیگیری تفریحی در زمین های باتلاقی و خیلی بیشتر. در حال حاضر وجود دارد بسیار مهم آب تغییر سیاست در نظر گرفته می شود. چه اتفاقی می افتد بعدی می تواند به معنای سمی تر ترشحات کمتر سمی تخلیه و یا بدون ترشحات سمی هرگز دوباره.

اولین کنگره نوشتن قبض آب است که تاثیر جوامع در سراسر کشور از جمله پروژه های زیربنایی و سیاست تصمیم گیری در فلوریدا.

دوم بر اساس ارائه نوشتم به صورت قانون در سال 2018 ارتش سپاه در حال حاضر مشغول کار بر روی قوانین و مقررات جدید برنامه برای دریاچه اوکیچوبی به نام دریاچه اوکیچوبی سیستم عامل کتابچه راهنمای کاربر (LOSOM) است که تعیین مقدار و زمان تخلیه از دریاچه اوکیچوبی ،

بیشتر: سپاه هل جلوتر با دریاچه انتشار تغییرات طرح دعوی در دادگاه هنوز در بازی

بیشتر: ایالات متحده قند فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر ارتش و سپاه بیش از دریاچه اوکیچوبی مدیریت سطح آب کم

با هر دو از این تلاش ها در جریان این قابل فهم است که سیاست گذاران در حال کشیده شدن در بسیاری از جهات مختلف است. متاسفانه در حال حاضر برخی از عقب نشینی خود را به حامیان مالی شرکت ها برای موقعیت هل دادن منافع خاص جالب و انتشار مطالب تهمت و افترا از طرف دیگر به جای آن به دنبال یک توافق به نفع همه است.

پیشنهاد من به ارتش و سپاه شده است روشن: به اشتراک گذاری هر دو مزایا و سختی سیستم عادلانه. اولویت نیست و یک کاربر آب بیش از بقیه و یا به خطر اندازد سلامت جوامع ما به ذخیره آب برای یک سیاسی-قدرتمند میباشد.

چه که در واقعیت ؟ همه در برابر هر شهروند فلوریدا باید هر قطره از آب آنها نیاز دارید: برای شرب برای آبیاری محصولات کشاورزی یا هر چیز دیگری. هیچ سود شرکت باید اولویت بندی بیش از آشامیدنی و آبیاری آب برای میلیون ها نفر. به همین ترتیب ما باید جلوگیری از ترشحات مضر به سنت لوسی و Caloosahatchee مصب و همچنین اطمینان از باتلاقی فلوریدا خلیج و Caloosahatchee دریافت نفع جریان آنها نیاز به زنده ماندن. در استفاده عمومی باید اولویت بندی بیش از خصوصی سود.

در صورتی که معقول به نظر می رسد ممکن است از شما درخواست: مشکل چیه ؟ مشکل این است که ایالات متحده شکر می خواهد آب خود را — هر قطعه دیگر از این سیستم سر در گم می شود و آنها به خدمت کنگره به سرقت از آن را برای آنها است. با استفاده از coronavirus همه گیر به عنوان پوشش آنها امیدوارند که هیچ کس متوجه خواهد شد که آنها به کشف و ضبط این لحظه به دوباره سعی کنید به ربودن فلوریدا آب برای سود خود را. اگر آنها موفق شوند آن را به معنی بیشتر ترشحات از دریاچه اوکیچوبی بیشتر سمی جلبک شکوفه در مصب و کمتر آب پاک برای زمین های باتلاقی. هیچ Floridian باید این را قبول .

پس چگونه آنها برنامه ریزی برای انجام این کار ؟

برای اولین بار در ایالات متحده شکر و شکایت کرد که ارتش می گویند که دریاچه اوکیچوبی نمی آمد یک قطره پایین تر حتی اگر آن را محافظت می کند زندگی می کند و خانه های مردم ساکن در اطراف این دریاچه اگر این بدان معنی است که حتی ناچیز شانس است که آن را ممکن است تاثیر منفی خود را دسترسی به آب در برخی از زمان مشخص در آینده است.

بعد به عنوان شما ممکن است به یاد چند ماه پیش ما کشف شده است که ایالات متحده قند کاشته بود خود را پرداخت لابی در تیم مسئول برای توسعه قوانین و مقررات جدید برنامه. خوشبختانه همه شما را در صحبت کردن و متقاعد کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده— که در ابتدا رد او حتی آنها را منصوب — به فسخ قرارداد خود و حذف آنها را از این تیم است. با استفاده از coronavirus به عنوان یک حواس پرتی این لابی باید پس مخفیانه به عقب بر روی تیم خود به ادامه دستکاری فلوریدا آبراه.

در حال حاضر ایالات متحده قند ها جست و خیز است به ترفند کنگره به عطف به ماسبق استفاده نامربوط دو دهه پیر قانون شناخته شده به عنوان CERP بند پس انداز — جدید دریاچه اوکیچوبی سیستم عامل, دستی, حتی اگر کنگره هرگز در نظر گرفته شده برای این دو باید با هم مرتبط و ارتش سپاه در حال حاضر اظهار داشت که CERP پس انداز بند هیچ تاثیری در تنظیم برنامه.

در واقع CERP بند پس انداز شده است هرگز بخشی از هر دریاچه اوکیچوبی مقررات برنامه و عطف به ماسبق استفاده از آن را خواهد عواقب ویرانگر برای باتلاقی مرمت ما مصب و فلوریدا تامین آب آشامیدنی. که به دلیل ارائه قفل در تخصیص آب در سطح عرضه تعیین قرن گذشته — هنگامی که وجود دارد حدود 5 میلیون کمتر از مردم از نوشیدن آب هر روز قبل از بهبود زیرساخت ها مانند بالا بردن تمیمی دنباله مجاز آب اضافی جنوب به زمین های باتلاقی قبل از مالیات دهندگان بودجه به جلو پمپ های نصب شده بر روی دریاچه اوکیچوبی بنابراین کشاورزی کاربران هنوز هم می تواند دریافت آب از این دریاچه مهم نیست که چه چیزی و قبل از سازمان حفاظت محیط زیست ارتش سپاه اذعان کرد که این جلبک شکوفه مرخص شدن از دریاچه اوکیچوبی به طور منظم بیش از حد سمی برای انسان تماس بگیرید.

حقایق گم می شود در ایالات متحده شکر را هدف اصلی خود را برای آخرین آب دزدی روشن است: به رزرو فلوریدا آب خود را به تنهایی. به جای نگاه کردن به فلوریدا نیازهای امروز — بر اساس علم جمعیت و بهداشت عمومی ایالات متحده شکر می خواهد به قفل در تامین آب شماره از بیش از دو دهه پیش. برای آنها مهم نیست اگر که مانع از رسیدن آب به خانه خود زمین های باتلاقی فلوریدا خلیج و یا هر جای دیگری که مورد نیاز است و به آنها آن هم مهم نیست اگر آن علل ترشحات سمی به سواحل فلوریدا و سواحل.

خط پایین این است که آنچه که بهترین است برای ایالات متحده شکر است نه آنچه که بهترین است برای فلوریدا.

در واقع ما از دو دهه به ارزش داده ها نشان می دهد که یک الگوی مشخص: ایالات متحده قند می شود تمام آب نیاز آنها به همراه میلیاردها گالن اضافی را در ذخیره سازی فقط در مورد هر کس دیگری می شود یک دل نیمه عذرخواهی از ارتش سپاه. برای مثال در طول ما از دست داده و در تابستان 2018, 859 میلیارد گالن آب مجاز برای استفاده در کشاورزی. هنگامی که مقدار زیادی از این آب رفت استفاده نشده و فصل طوفان ریخته آن باران, دریاچه پیشبینی افزایش به سطح خطرناک است. به عنوان یک نتیجه 392 میلیارد گالن آب آلوده بودند تخلیه شده به جوامع ما برای جلوگیری از هربرت هوور خاکریز از شکست. به طور متوسط در جوامع ما روی گنج ساحل انتظار این 3 نفر از هر 4 سال است.

خبر خوب این است که ارتش سپاه دیدم راست از طریق ایالات متحده شکر آخرین نیرنگ و پس از طولانی بررسی قانونی با قابل توجهی فرصت برای اظهار نظر عمومی, مشخص است که این CERP پس انداز بند نمی شود به دریاچه اوکیچوبی سیستم عامل می باشد.

که ما به ارمغان می آورد به جایی که ما امروز. در عمل گرفتار و متوقف کرد توسط قانون ایالات متحده قند تصمیم گرفته است از آن زمان به تغییر قانون به نفع خط پایین خود را. آنها امیدوارند هیچ کس نمی خواهد به یاد داشته باشید این ماسک ما تا به حال برای پوشیدن برای محافظت از خودمان را از جلبک سمی زمانی که ما هنوز در حال پریشان با پوشیدن ماسک برای محافظت از خودمان را از coronavirus.

برای انجام این کار ایالات متحده قند است تبدیل به یک سازمان که حامل یک و حتی پایین تر شهرت برای برخورد عادلانه از ارتش سپاه: کنگره ایالات متحده. آنها انجام یک لابی گسترده تلاش برای متقاعد کردن کنگره شامل آب دزدی در منابع آب بیل که در حال حاضر پیش نویس.

من مصمم هستم به آنها را متوقف کند و من برای درخواست کمک خود را.

لطفا خود را به اعضای کنگره و به آنها بگویید برای متوقف کردن ایالات متحده قند آب heist با رد خود را کج پیشنهاد به عطف به ماسبق لینک دریاچه اوکیچوبی سیستم عامل دستی به CERP بند پس انداز. این ابزار می تواند کمک به شما در پیدا کردن خود را نماینده و چطور به آنها تماس بگیرید.

همکاری من با اعتماد به نفس که ما می تواند به محافظت از فلوریدا منابع آب برای مردم به جای اجازه می دهد آن را به سرقت رفته برای سود!

(برایان ماست یک کنگره ایالات متحده (R) به نمایندگی از فلوریدا 18 منطقه.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن