مهمان نظر: به یاد داشته باشید کسانی که coronavirus روزانه جلسات? مغلوب ساختن پیشی جستن فرصت از دست رفته

نظرفرانک Tivnan ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 8:00 AM EDT 31 مه سال 2020توجه داشته باشید به خوانندگان: نویسند

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399

نظر

توجه داشته باشید به خوانندگان: نویسنده ارائه این مهمان نظر ستون در پایان مارس که رئیس جمهور روزانه جلسات بودند و هنوز هم اتفاق می افتد. کسانی که جلسات باید پس از متوقف نقاط ساخته شده معتبر باقی می ماند نظرات و پیشنهادات و انتقادات امروز.

اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از دست می دهد در انتخابات ماه نوامبر آینده او را به صرف سال قربانی دموکرات رسانه های چپ رادیکال و عمیق دولت است. اما اگر استعداد با یک لحظه نادر از درون گرایی او باید تنها در آینه نگاه کنید.

به عنوان کسی که صرف تمام زندگی خود را تمرین استراتژیک پیام — یعنی بحران ارتباطات — در هر دو بخش سیاسی و بخش های خصوصی من رمیدن تماشای جمهور اسراف بزرگترین مزیت هر سیاستمدار می تواند در انتخابات سال: فرمان قلدر منبر. امتیازهای مزیت بزرگ و بزرگتر دفتر بزرگتر استفاده. اما برای مغلوب ساختن پیشی جستن معکوس درست است چرا که او خود immolating روزانه خود را در طول جلسات او به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین بر بی وقفه بیش از یک ساعت reeks خود ستایش ارائه می دهد "حقایق" که در تضاد با خود اظهارات و یا کسانی که از او دانشمندان, آتش سوزی, قرمز رو مطالب در رسانه ها و انجام به عنوان اگر آن را فقط بداهتا تئاتر است.

بیشتر: Coronavirus: چگونه جوانترین 25 در فلوریدا درگذشت COVID-19

بیشتر: دوچرخه کسب و کار پررونق در لی ذغال سنگ پس از coronavirus همه گیر آغاز شد

(در خانواده خود من تهمت حامیان ترک زمانی که رئیس جمهور خود را آغاز می شود مونولوگ و بازگشت تنها زمانی که "کارشناسان واقعی" آمده است.)

به جای به تصویر کشیدن یک جنگل زیبا و خروج از آن به دیگران به تعداد درختان رئیس جمهور برای تلفن های موبایل مانند حمل و نقل کارمند زمانی که روز پس از روز او بخواند ذهن بیحس کننده قایق از چهره های مورد, پنکه, لباس سواب و ماسک او ارائه شده است. و زمانی که او اعلام کرد یک لیست بی پایان از مدیر عامل شرکت را استخدام برای تلاش او صدا مانند یک سخنگوی اتاق بازرگانی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به شدت در معرض بیش از حد برای او بیشتر است کمتر است.

یک وال استریت ژورنال/NYT نظرسنجی گفت: 65 درصد از پاسخ دهندگان مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و ویروس شگفت انگیز مقایسه با تقریبا تمام رهبران اروپایی که تصویب اعتبار افزایش یافت که آنها officiate از خود قلدر منبر. اگر درد از coronavirus همچنان به سقوط مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت بحران — تا حد زیادی جمع آوری شده از جلسات خود را — می تواند او را هزینه انتخابات.

در سال 1974 یک گریم گروه از اوباما به رهبری Barry Goldwater وارد کاخ سفید و به اطلاع رئیس جمهور نیکسون او را به استعفا و یا استیضاح. نمی تواند یک گروه کر از ایران poobahs تلاش مشابه مداخله با مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ؟ بدون شک دیگران سعی در مهار این رئیس جمهور و شاید حتی از کار اخراج شده است اما امیدواریم که ابدی است و وجود قدرت در اعداد.

ماموریت خود را خواهد بود که به رئیس جمهور که هنر برقراری ارتباط در یک بحران است به یک جزء اصلی در جهان مدرن تمرین تمام ادارات فرمانداران بزرگ-شهرداران شهرستان, شرکت, مدیر عامل و مدیران هر سازمان بزرگ است.

احترام اسکریپت و یا در صورت شکست.ملزومات آن خواهد بود و تنوع در مدل های زیر:

a.) کاخ سفید جلسات اجرای روزانه برای حدود 12 ساعت در هفته; رئیس جمهور باید جست و خیز برخی از آنها به طور کامل و اجازه دهید کارشناسان خود را بگویید مخاطبان آنچه در آن نیاز به شنیدن.

b.) در هنگام حضور رئیس جمهور باید باز با یک مختصر و مفید دو دقیقه تا سرعت پیام اطمینان بخش با تمرکز بر آینده است. رنگ جنگل; اجازه دهید دیگران تعداد درختان.

c.) پاسخ تنها چند سوالات محدود پاسخ برای یک دقیقه; دارای اطناب جلوگیری از digressions; چند روز جواب هیچ کدام.

د) در همه انتخابات ریاست جمهوری, پیام ویژه, توییت, راستگو, آموزنده, فروتن و ستوده نسبت به همه و این سخت ترین قسمت — مذهبی و غیر سیاسی. یک بیماری همه گیر خواستار آتش بس در تعصب. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو خود اعتراف کرد چابک نیویورکر تبدیل به یک مدل از این طرح.

مهمتر از همه یاد سخنان رونالد ریگان یکی از بهترین ارتباط تا کنون در کاخ سفید که گفت:

"وجود دارد هیچ محدودیتی برای آنچه که یک مرد می تواند دستیابی اگر او مراقبت می کند که می شود اعتبار است."

(فرانک Tivnan ساکن شمالی فورت مایرز صرف کار خود را ارائه ارتباطات استراتژیک در بخش سیاسی و بخش خصوصی است.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن