مهمان نظر: ماسک ها بهترین COVID-19 دفاع برای جوامع ما

نظردکتر Corin DeChirico ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT 28 ژوئن 2020یکی از بزرگترین چالش های مراقبت

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

نظر

یکی از بزرگترین چالش های مراقبت های بهداشتی زمینه مواجه شده است و در تلاش برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus شده است تکامل سریع اطلاعات جدید آن را به عنوان در دسترس می شود.

در ابتدا به عنوان ما فقط شروع به یادگیری در مورد این ویروس به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) توصیه می شود افرادی که از ماسک در مکان های عمومی, در بخشی به مطمئن شوید که ماسک در دسترس بودند به کارکنان مراقبت های بهداشتی. به عنوان اطلاعات بیشتر شناخته شد در مورد اینکه چگونه این ویروس گسترش CDC به روز شده در توصیه های خود به صورت گسترده استفاده از پوشش صورت در هنگام تعامل با دیگران برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس است. این توصیه به خصوص به ماندن در خانه محدودیت آسانسور و اجتماعی فاصله می شود بیشتر به چالش کشیدن.

به عنوان تنها دولت فدرال واجد شرایط مرکز بهداشت (FQHC) در ذغال سنگ شهرستان که در خدمت حدود 50000 بیماران سالانه شبکه بهداشت و درمان فراهم می کند جامع بهداشتی و درمانی اولیه برای نوزادان به شهروندان ارشد بدون در نظر گرفتن درآمد خود را و یا وضعیت بیمه.

ما می دانیم که زمانی که جامعه ما سالم است و همه ما بهره مند شوند. کارکنان ما می پوشد ماسک و ما نیاز بیماران ما به پوشیدن ماسک در امکانات ما در سراسر ذغال سنگ شهرستان از آنجا که ما درک می کنیم چه اتفاقی می افتد زمانی که جمعیت های آسیب پذیر در معرض ویروس.

ما می دانیم که ماسک ها یک جزء کلیدی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 برای همه به خصوص پس از تحقیقات نشان داده است که افراد آلوده می تواند گسترش ویروس قبل از و یا حتی اگر آنها هرگز نشان می دهد علائم COVID-19.

مزایای پوشیدن ماسک پشتیبانی می کند علم است. هنگامی که یک فرد آلوده اخراج ویروس مملو از قطرات (از طریق صحبت کردن به عنوان مثال) و فرد دیگری استنشاق آن قطرات ویروس وارد بینی و گلو پیدا کردن یک خانه خوش آمدید در مخاط بینی است.

به عنوان تکثیر ویروس یک فرد آلوده ممکن است ریختن مقدار فراوان از آن به خصوص در هفته اول, قبل از نشان دادن هر گونه علائم.

هنگام صحبت کردن با دیگران ماسک بهترین دفاع برای محافظت از پوشنده لباس را از بینی و دهان از تماس با قطرات پاشیده و اسپری که ممکن است حاوی میکروب. ماسک همچنین محافظت از دیگران از پتانسیل قرار گرفتن در معرض ویروس با کاهش بزاق و ترشحات تنفسی از ماسک پوشنده لباس.

در حالی که ماسک ها نه ادم حتی با کیفیت پایین, ماسک می توانید بلوک قطرات تنفسی. وجود شواهد کافی برای اثبات که با ترکیب اجتماعی فاصله و مناسب بهداشت دست استفاده گسترده از ماسک می تواند به طور چشمگیری کاهش انتقال ویروس است.

بیشتر: Publix کارمند در لهیق اکرس محروم از پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک صورت در حالی که در محل کار

بیشتر: 'Surfer شناس' FGCU گراد ماسک آنه توسط نیویورک تایمز, موزه اسمیتسونیان

در حالی که ما همه مشتاق به بازگشت به فعالیت های ما و شیوه زندگی این بیماری همه گیر به پایان رسیده است. هنوز هم وجود دارد بسیار برای یادگیری در مورد ویروس اما ما نمی دانیم این: تعامل با دیگران بدون پوشیدن یک ماسک و عدم رعايت اجتماعی فاصله توصیه ها را افزایش می دهد خطر ابتلا به گسترش ویروسی برای همه. این است که یک بار به گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه با قدرت و هوشیاری. همه ما باید مسئولیت برای محافظت از خودمان و آسیب پذیر در جوامع ما.

دکتر Corin DeChirico, افسر ارشد پزشکی و معاون رئیس جمهور از امور پزشکی اجرا می شود برنامه های بالینی برای بهداشت و درمان شبکه از جنوب غربی فلوریدا پس از بیش از 25 سال به عنوان, بهداشت و درمان, پزشک و رهبر و اجرایی پزشک. برای کسب اطلاعات در شبکه بهداشت و درمان بازدید healthcareswfl.org.

FACEBOOK CORONAVIRUS گروه

تاریخ گفتگو:

فورت مایرز/اسکودوی کیپ مرجان Coronavirus Facebook, گروه

ناپل/مارکو جزیره Coronavirua Facebook, گروه



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب