مهمان نظر: تولید کنندگان و بانک های مواد غذایی در حال صف آرایی در این زمان بحران

ژن McAvoy ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020در مارس 24, محلی تولید کارگزا

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در مارس 24, محلی تولید کارگزار گفت: همه چیز تغییر برای جنوب فلوریدا سبزی صنعت از جمله کشاورزان در جنوب غربی فلوریدا. سفارشات متوقف شد و همه چیز آرام است. به عنوان رستوران, مدارس, هتل, پارک, کشتی های کروز و دانشگاه ها در سراسر ایالات متحده تعطیل در صورت یورش COVID-19 گیر تقاضا برای فلوریدا تولید تبخیر در زمانی که این زمینه ها در حال ترکیدن با تولید.

جنوب فلوریدا تولید کنندگان برداشت سبزیجات از حدود 208,000 هکتار و عرضه بیش از 150 میلیون نفر از مردم شرق می سی سی پی از میامی به شیکاگو از اکتبر طریق ممکن است.

از 50 درصد به 85 درصد از فلوریدا سبزیجات تامین مواد غذایی-صنعت خدمات فروش کاهش یافت و در اوج بهار فصل برداشت چرا که کشاورزان نمی توانند به رستوران و پارک و یا مدارس در سراسر کشور. آنها بسته ام چون از coronavirus. متاسفانه به اندازه کافی وجود ندارد مشتریان خرده فروشی برای میلیون ها پوند از لوبیا cantaloupes کرفس خیار و بادمجان و کاهو و فلفل تربچه اسفناج, کدو, ذرت, گوجه فرنگی و هندوانه مطرح شده در فلوریدا.

بیشتر: Publix برای اهدای مواد غذایی اضافی و شیر آن اقدام به خرید از تلاش کشاورزان

بیشتر: قرنطینه پخت و پز: 3 فورت مایرز, کیپ مرجان سرآشپزها به اشتراک گذاری مورد علاقه تبادل نظر دستور

با سقوط بازارهای چاپ و رسانه های تصویری هایلایت تخریب هزاران هکتار و میلیون ها پوند از میوه ها و سبزیجات بودن mowed و یا بیش از disked به وحشت بسیاری از مردم است.

چه شده است کمتر به خوبی مستند شده است که کشاورزی را حمایت از فلوریدا مواد غذایی بانک ها و جوامع محلی.

فلوریدا تولید کنندگان و شرکت های باربری شده اند رفتن بالا و فراتر از آن برای حمایت از جوامع خود در طول این بحران است. ده ها تن از تولید کنندگان در حال اهدای مواد غذایی در سراسر کشور برای حمایت از کسانی که در نیاز.

میلیون ها پوند از لوبیا سبز و گوجه فرنگی و فلفل و کلم و کدو و هندوانه و بیشتر در حال ساخت راه خود را به بانک های مواد غذایی بیمارستان ها و کلیساها و خانه های سالمندان و کودکان سازمان.

فقط چند نمونه:

  • ما شکر Corp. در همکاری با A. Duda و چنی برادران اهدا 6,000 جعبهها از ذرت برای خوراک مردم در سراسر جنوب و جنوب غربی فلوریدا.
  • DiMare تازه اهدا کرده است بیش از 1 میلیون پوند گوجه فرنگی به مواد غذایی بانک ها.
  • Hundley Farms Inc., خورشید ذرت سرمایه گذاری مشترک و پیشگام تولید کنندگان تعاونی اهدا: لوبیا سبز تازه ، 66,000 پوند ذرت شیرین تازه و 70 000 پوند هزاران پوند از کلم و تربچه
  • فلوریدا کریستال اهدا 52,500 کیلو برنج برای تغذیه و توزیع مواد غذایی از برنامه های آن بهره مند 17,500 سالمندان, کودکان, خانواده و بهداشت کارگران در سراسر جنوب فلوریدا.
  • RC هاتون سخاوتمندانه اهدا: 100,500 وعده ذرت 500,000 نفر از لوبیا سبز و 40000 پوند از کلم.

در ماه مارس به تنهایی تغذیه, فلوریدا, دولت شبکه ای از بانک های مواد غذایی, کمک های محل در حدود 5 میلیون پوند از تولید در کشور ما و در سراسر تغذیه امریکا شبکه ملی از بانک های مواد غذایی و سرعت شتاب در ماه آوریل است.

بسیاری از تولید کنندگان در حال فراتر رفتن از محصول کمک های مالی به کمک های داغ, وعده های غذایی, ماسک های پزشکی و ضد عفونی کننده دست به جوامع خود.

UF/IFAS فرمت عوامل شده اند به طور فعال ارتباط تولید کنندگان و سازمان های خیریه به دنبال خرید کالا برای توزیع.

نگران شهروندان و خیرین می توانند کمک کنند و در این تلاش با ارائه کمکهای مالی به بانک های مواد غذایی به یارانه خوشهچین تلاش و پرداخت برای کمک به تامین رشد تولید برداشت و بسته بندی هزینه ها.

ژن McAvoy دانشیار مدیر روابط ذینفعان در UF/IFAS جنوب غربی فلوریدا آموزش و پژوهش مرکز در ایممکلی و منطقه ای گیاهی عامل گسترش بازنشسته با UF/IFAS فرمت قبلا مستقر در Hendry شهرستان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن