مهمان نظر: از فلوریدا به آلاسکا کروز کشتی نیاز به احترام و حفاظت از محیط زیست

جیم قمار و Dede شلتون ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 13, 2020میامی و آلاسکا مور

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

میامی و آلاسکا مورد به دور از هر یک از دیگر به عنوان شما می توانید در ایالات متحده آمریکا اما دو زبانی بسیار رایج است.

در حال حاضر COVID-19 همه گیر ایجاد کرده زمان برای ارزیابی برخی از مقدار مورد نیاز اقدامات برای بهبود زندگی در هر دو مکان و فراتر از آن.

تغییر آب و هوا فرود آمد در ساحل در هر دو کشور تهدید خانه و معیشت و نیاز به رفع گران. و همچنین فلوریدا و آلاسکا به اشتراک گذاری صنعت کشتی کروز عمده گاز گلخانه ای امیتر.

بسیاری از خطوط کروز از جمله کارناوال شرکت مستقر هستند در فلوریدا. اما آلاسکا کروز تابستان گاو پول نقد. در ماه ژوئن کشتی به آلاسکا به طور معمول در حال اجرا هستند پر شیب. نزدیک به 1.5 میلیون کروز بازدید کنندگان انتظار می رود در آلاسکا در سال 2020 که می توانست پنجمین سال متوالی از رکورد بازدیدکننده داشته است.

به جای آلاسکا شهرهای ساحلی در حال ویران لغو 2020 فصل — هوشیار به موازات شدید فلوریدا کروز صنعت اخراج.

صنعت کروز انتظار برای جستن به عقب از COVID-19 بحران است. مانند بسیاری از صنایع retooling برای پست-COVID-19 جهان صنعت کروز من ساخت را در چنین راهی است که کمک می کند تا دفع بحران آب و هوا.

در واقع کارناوال شرکت در حال حاضر تحت دستور دادگاه به انجام این کار.

کارناوال است که در میان پنج سال دوره مشروط شدن کیفری برای نقض قوانین زیست محیطی. اولیه آن خوب بود و یک رکورد 40 میلیون دلار. یکی دیگر از 20 میلیون دلار جریمه به دنبال پس از کارناوال مجرم به نقض آزادی مشروط در آزادسازی زباله های حساس به آب.

کارناوال رئیس Micky Arison و مدیر عامل شرکت آرنولد دونالد بودند شخصا نیاز به نشان می دهد تا در ایالات متحده دادگاه منطقه به توضیح کارناوال فقیر پیشرفت نظارت بر قاضی است.

اما کارناوال باید بیشتر و ایجاد تعهدات برای جلوگیری از تغییر آب و هوا.

آلاسکا گرم سه بار سریع تر از زمین دورتر در جنوب. شدید طوفان در حال حاضر ارد سواحل به عنوان سطح دریا افزایش می یابد و یخ از بین می رود. میلیون ها دلار صرف شده است به نقل مکان کل آلاسکا بومی روستاها.

در کم ارتفاع میامی دهها هزار نفر از مردم زندگی می کنند فقط چند فوت بالاتر از سطح دریا. جزر و مد بالا به طور منظم سیل محله حتی در روزهای آفتابی. در اینجا صدها میلیون دلار مالیات دهندگان صرف شده است به منظور بالا بردن جاده گوشت گاو تا طوفان-پمپ آب و گیاه و درختان.

اما ما راه را در اطراف تغییر آب و هوا. انتشار گازهای گلخانه ای باید کاهش یابد و در نهایت حذف شود. و کروز شرکت ها باید کمک کند.

بیشتر: کود موجب سراسر جنوب غربی فلوریدا امید برای جلوگیری از آلودگی مواد مغذی توقف شکوفه جلبک

بیشتر: کشورهای گروه چالش فدرال بیش از کاهش تالاب حفاظت

امروز اکثر کشتی های کروز اجرا در یکی از کثیف ترین سوخت های فسیلی — نفت کوره سنگين. این سوخت خیلی کثیف است که بر روی زمین آن است که به عنوان طبقه بندی زباله های خطرناک. که سوخته آن را منتشر مقدار زیادی از سموم گازهای گلخانه ای و دوده. زمانی که این دوده حل و فصل بر روی شمال یخ آن شتاب یخ ذوب تشدید اثرات تغییرات آب و هوایی در قطب شمال.

کشتی کروز آلودگی نیز مضرات مسافران و کارگران و حیات وحش دریایی و جوامع در بنادر. کشتی های آلوده هوا و آنها گرفتار شده اند آزادسازی زباله و پلاستیک و روغن به اقیانوس.

آن را ندارد به این راه.

کروز شرکت می تواند سنگین نفت امروز. مانند میلیون ها نفر از کسب و کارهای دیگر در سراسر جهان کروز شرکت می تواند خود را به چین سیاست های زیست محیطی بین المللی پاریس در مورد آب و هوا را در جدول زمانی و اهداف. کروز شرکت می تواند با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه مورد نیاز برای دریافت صفر-انتشار عروق در دریا به سرعت در حال.

در حال حاضر نروژ اعلام کرده است که آن را به صفر تولید گازهای گلخانه ای از عروق ورود به آن مشهور Fjords یکی دیگر از برترین کشتی کروز مقصد توسط 2026. کوچکتر صفر-انتشار کشتی های کروز در حال حاضر کار این آبها.

اگر کروز غول های جدی در مورد ماندن در کسب و کار در یک سیاره قابل زندگی آنها نیاز به کشتی های خود را خاموش سوخت های فسیلی و کمک به صفر-انتشار عروق به مقیاس. فلوریدا, آلاسکا و جهان خواهد بود بهتر است برای آن.

(جیم قمار است که در قطب شمال, مدیر برنامه, برای اقیانوس آرام محیط زیست جهانی سازمان محیط زیست اختصاص داده شده به حفاظت از قطب شمال اقیانوس آرام و اقیانوس آرام لبه. Dede شلتون مدیر اجرایی دست در سراسر شن و ماسه یک سازمان مردمی از ساحلی فلوریدا کار برای جلوگیری از سوخت های فسیلی در آغوش انرژی پاک و حفاظت از floridians تماس با ما اقیانوس ها و محیط زیست است.)

"مهاجم دریا" است که از نظر بازوی فلوریدا آب و هوا گزارش شبکه مشترک از سازمان های خبری در سراسر کشور با تمرکز بر تهدیدات ناشی از گرم شدن آب و هوا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن