مهمان نظر: تغییر آب و هوا بر ذهن این افراد جوان

پاملا McVety ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020روز دوشنبه هشت فلوریدا کودکا

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399

روز دوشنبه هشت فلوریدا کودکان و وکلای آنها استدلال می کنند در تالاهاسی دادگاه که دعوی خود را علیه دولت برای عدم امکان تامین پایدار آب و هوا باید مجاز به ادامه.

در محدوده سنی 12 تا 22 این افراد جوان هستند و بخشی از فرزندان ما اعتماد تغییرات آب و هوایی طرح دعوی در دادگاه در برابر فرماندار ، دبیر فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست و کمیسیون از وزارت کشاورزی و مصرف کننده خدمات خدمات عمومی کمیسیون و فلوریدا هیئت امنا داخلی بهبود اعتماد صندوق.

پس ما در میان یک بیماری همه گیر آنها خواهد استدلال می کنند خود را در مورد تقریبا.

این کودکان صحبت عاشقانه در مورد چگونه تغییرات آب و هوایی در حال حاضر تحت تاثیر خود زندگی می کند. آنها مواجه هیولا طوفان waded از طریق خیابان های آب گرفتگی با آب نمک و حتی در روزهای آفتابی و دیده های مورد علاقه خود را ساحلی لکه های دفن شده در زیر تن از شن و ماسه.

بیشتر: چگونه به صرفه جویی در یک رودخانه در خطر است ؟ Calusa Waterkeeper به نظر می رسد در 25 سال کار برای آبخيز

بیشتر: گروه های زیست محیطی ستایش رژیم صهیونیستی است. DeSantis کابینه برای رای دادن به خرید پلنگ زیستگاه

آنها نگران هستند. یکی دیده می شود نوزاد خود را بز می میرند. دیگر ترس است که قبیله اش را از دست دادن خانه خود و قبیله ای هویت به دریا افزایش می یابد و سیل و زمین او. یکی مجبور به ترک خانه اش در فلوریدای جنوبی به دلیل مادر او حاضر به صورت یکی دیگر از طوفان به عنوان ترسناک به عنوان ایرما. همه آنها آرزو می کنم که آنها نمی باید بخشی از یک طرح دعوی در دادگاه.

بدون شک در تغییر آب و هوا را مطرح خطرات اضافی به این کودکان و مال شما در طول زندگی خود. یک 2019 مقاله در مجله پزشکی نیوانگلند گفت که تغییرات آب و هوایی بزرگترین اضطراری برای بهداشت عمومی در زمان ما و به خصوص مضر برای نوزادان, نوزادان, کودکان و نوجوانان است.

طرح دعوی در دادگاه —رینولدز v فلوریدا -- می پرسد دولت ما برای تضمین این حق قانونی از این کودکان به امن آب و هوا و فضای سالم. آن است که مبتنی بر این فرض استوار است که کودکان ما باید یک حق اساسی برای زندگی است و تمام زندگی بستگی به ثبات آب و هوا است که قادر به حفظ زندگی است.

آنها ادعا می کنند که دولت اقدام, اما, انجام کارهای اشتباه. آنها می گویند دولت است که با ایجاد و تداوم یک سیستم انرژی مبتنی بر سوخت های فسیلی است.

به نظر می رسد هر چند که ما فرماندار و سازمان های مسئول در سیستم های انرژی ما در فلوریدا را قبول ندارند. آنها استدلال می کنند که مسائل مطرح شده در این کت و شلوار باید حل و فصل از طریق قانون و نه قضایی حاکم است.

اما تغییر آب و هوا است نه یک مسئله سیاسی است. این یک واقعیت علمی است. آن است که یک موضوع سلامت یک موضوع ایمنی مواد غذایی مسئله یک مسئله امنیت ملی و یک موضوع اقتصادی است. علاوه بر این کودکان مناسب هستند: تغییر آب و هوا باید درک به عنوان یک موضوع حقوق قانونی. آنها را به حقوق اساسی به زندگی و آزادی است که باید پایدار آب و هوا.

شما می توانید شرط می بندم که برخی از ما فرمانداران قبلی گرفته اند نگاهی به پرونده کرد و گفت: "این کودکان مناسب هستند. ما باید در حفاظت از آنها است."

مطابق با این تفکر سابق رژیم صهیونیستی. Charlie Crist تهیه یک طرح اقدام آب و هوا برای وزارت امور خارجه است که دقیقا آنچه این کودکان هستند درخواست خود را در طرح دعوی در دادگاه. کودکان هستند و درخواست از دادگاه برای اعلام آنچه دولت انجام شده است خلاف قانون اساسی است و از آنها بخواهید برای موجودی از فلوریدا انتشار گازهای گلخانه ای و ایالتی طرح به ما را قطع کربن تولید گازهای گلخانه ای.

کودکان و وکلای آنها در حال فرانت لاین دیفندرز برای امن آب و هوا برای همه. شما می توانید کمک به آنها با حمایت از فرزندان ما اعتماد به فلوریدا.

(پاملا McVety است آب و هوا فعال مستقر در تالاهاسی. "مهاجم دریا" است که از نظر بازوی فلوریدا آب و هوا گزارش شبکه مشترک از سازمان های خبری در سراسر کشور با تمرکز بر تهدیدات ناشی از گرم شدن آب و هوا.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن