مهمان نظر: نگاهی نزدیک تر به پزشکی کمک درمان برای اعتیاد

مارسل Gemme ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 16 سال 2020پزشکی کمک درمان یا حصیر برای اعتیاد به

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399

پزشکی کمک درمان یا حصیر برای اعتیاد به مواد مخدر در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب. آن را در حال حاضر در نظر گرفته شده استاندارد طلا وقتی که می آید به درمان کسانی که با سوء مسائل اما نمی آید و بدون بحث است.

با اعتیاد دیده می شود و کمتر به عنوان یک ضعف اخلاقی و بیشتر به عنوان یک بیماری روانی, درمان با دارو مانند هر اختلال است. این داروها مشابه در آرایش شیمیایی به موادی مردم استفاده می کردند اما این مشکل نیست. استفاده از این مواد مخدر است که در آن اختلاف وجود دارد.

بیشتر: "او نمی تواند جا.' سلامت روان برنامه ها نمی تواند کمک به نوجوانان و نیازهای رفتار

بیشتر: مهمان نظر: در حال حاضر بیش از هر زمان بیایید محافظت از جنوب غربی فلوریدا کودکان

بیشتر: بچهداری در طول یک بیماری همه گیر: داستان های شخصی از زنان در سراسر جنوب غربی فلوریدا

وجود دو مکتب فکری:

یکی با استفاده از داروها به شدت به افراد از مواد مخدر. این روش شامل به حداقل رساندن علائم ترک است که مردم را از کمک به دنبال. یک بار به کار گرفته شده این دارو است که دیگر استفاده می شود.

دیگر رویکرد لابی برای استفاده مداوم از این داروها. پس از یک برنامه درمانی یک فرد می تواند بر روی آنها قرار داده و برای مدت نامعلوم به جلوگیری از فردی از به دنبال قاچاق مواد. این استفاده طولانی مدت باعث کاهش خطر عود و بالقوه مرگ است.

استفاده از مواد مخدر به مواد مخدر است "مبارزه با آتش با آتش" تکنیکی است که پژوهش به اثر بخشی آن. اما این بستگی دارد که چه تعریف شما موثر است. اگر هدف شما این است برای جلوگیری از مصرف بیش از حد و عود پس از آن سودمند است. اگر اثر می آید در قالب یک فرد نیست که وابسته به یک ماده شیمیایی, این است که رسیدگی به این مشکل است.

حامیان حصیر می گویند که آن را ماده "سوء استفاده" اگر مواد مخدر مصرف آنها در حال تجویز و مصرف آنها آنها را به عنوان کارگردانی. اما از شدت اعتیاد با تمرکز بر دیدگاه روش MAT رسیدگی نیست وابستگی. بدن است که هنوز هم وابسته به مواد مخدر مصنوعی و یا در غیر این صورت. شاید بیماران عملکرد بهتر است چرا که آنها نه به دنبال "رفع" در خیابان. اما این نمی کند رسیدگی به موضوع اعتیاد و در همه واقعیت افزایش آن است.

فوق مکتب فکری را می توان در مقایسه با کسی که ترک سیگار با استفاده از تکه های نیکوتین.

مدرسه برای اولین بار می خواهم تکه و گام به گام یک فرد را تا زمانی که وجود دارد بدون نیاز به عرضه بدن با نیکوتین.

مدرسه دو را فردی با استفاده از تکه های به طور نامحدود برای جلوگیری از فردی همیشه از سیگار کشیدن دوباره. این است که همه انجام می شود برای جلوگیری از عود و اثرات مضر که سیگار کشیدن باعث به بدن است. نمی شود آن را غیر معمول نیست برای کسی که به تکه های نیکوتین که عرضه آنها با بیشتر نیکوتین سپس آنها را در ابتدا معتاد به. اگر شخص نمی دود نمی اتلاف پول در سیگار و یک حرفه ای پزشکی مجاز مقدار نیکوتین قرار گرفتند و سپس آن را می توان به عنوان یک موفقیت است.

این دوگانگی در استفاده است که در آن هسته اصلی بحث نهفته است. آیا این درست است که استفاده از دارو به هر میزان لازم برای اطمینان از فرد نمی کند و استفاده از مواد مخدر? پاسخ به این سوال پیچیده است به دلیل وجود مزایای این رویکرد به حدی است که مردم کمتر صورت و گسترش بیماری است.

از سوی دیگر هدف از درمان باید به حل این مشکل نمی ماسک آن است. توسط هر معنی لازم ممکن است قابل قبول ایستگاهی راه حل اما تمرکز نیاز به تغییر جهت به دست زدن به ریشه مشکل نیست و عواقب آن است.

(مارسل Gemme شده است کمک به مردم مبارزه با سوء مصرف مواد برای بیش از 20 سال است. او برای اولین بار شروع به عنوان یک مشاور برای مصرف مواد مخدر مرکز توانبخشی در سال 2000. در طول 5 سال به عنوان یک مصرف مشاور به او کمک کرد تا بسیاری از معتادان درمان دریافت مورد نیاز آنها و دیدم دست اول چقدر فشار اعتیاد در خانواده و چگونگی آن می تواند اشک روابط از هم جدا. با الکل و مواد مخدر مشکلات به طور مداوم در حال افزایش است او مورد استفاده خود در وب سایت Addicted.org و توسعه جامعه به عنوان یک راه برای گسترش آگاهی است. او تمرکز اصلی سه گانه است: آموزش و پرورش, پیشگیری و توانبخشی است.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن