علاقه رو به رشد برای گیاه مبتنی بر خوردن در کانادا

63 درصد از کانادا گیاهخواران هستند که در زیر سن 38 با 4 درصد از flexitarians متعلق به فرزندان نسل. Pixabay یک

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399
Vegan
63 درصد از کانادا گیاهخواران هستند که در زیر سن 38 با 4 درصد از flexitarians متعلق به فرزندان نسل. Pixabay

یک تیم از محققان کانادایی به تازگی مجموعه ای از برای کشف کانادا مصرف کننده دلبستگی به مصرف گوشت و تمایل خود را برای اتخاذ یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه. این مطالعه شامل یک نظرسنجی آنلاین که پر شده بود با بیش از یک هزار نفر از پاسخ دهندگان. این مطالعات به طور معمول برای دریافت کمک به درک بهتر از چگونگی جمعیت مشاهده مصرف پروتئین و آنچه که در آینده دیدگاه هستند. این است که فوق العاده مربوطه در حال حاضر به عنوان پیشرفت های تکنولوژیکی در حال ارائه همیشه در حال گسترش در دسترس بودن جایگزین پروتئین و به خصوص در کانادا به عنوان ملی راهنمای غذایی به طور فعال در حال تغییر است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

این مطالعه نشان داد که حتی اگر نیمی از پاسخ دهندگان مصرف گوشت روزانه اکثر ادعا به فکر کاهش شخصی خود مصرف گوشت قبل از. بعلاوه کامل نیم قصد انجام این کار در آینده با یک سوم حمایت برای شروع در عرض 6 ماه. این تقابل به شدت توسط یک هنوز هم غالب باور است که به عنوان انسان این است که "طبیعی" برای ما گوشت. در واقع یک چهارم از تمام شرکت کنندگان در نظرسنجی بر این باورند که آنها را مریض و یا احساس ضعف و بدون خوردن گوشت بدیهی است که عمده روانی مانع که هنوز به آنها رسیدگی شود در حمایت از تلاش های.

به طور کلی محققان تخمین می زنند که بیش از 6.4 میلیون کانادایی نوعی رژیم غذایی است که به کاهش یا حذف مصرف گوشت. سلامت و رفاه حیوانات, محیط زیست و طعم و مزه به نظر می رسد عمده محرکها برای این تغییر در رژیم غذایی.

Vegan
یک تیم از محققان کانادایی به تازگی مجموعه ای از برای کشف کانادا مصرف کننده دلبستگی به مصرف گوشت و تمایل خود را برای اتخاذ یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه. Pixabay

63 درصد از کانادا گیاهخواران هستند که در زیر سن 38 با 4 درصد از flexitarians متعلق به فرزندان نسل. برخی از جالب همبستگی بين جوان:

مصرف کنندگان جوان تر کمتر احتمال دارد به این باور است که خوردن گوشت یک حق اساسی است.
جوان و تحصیل کرده بیشتر پاسخ دهندگان کمتر احتمال دارد به "عشق" غذا با گوشت.
جوانتر از شرکت کنندگان در نظرسنجی به نظر می رسد بیشتر پذیرای کشت, گوشت, با وجود این واقعیت است که آن را و حشرات/اشکالات بودند به طور کلی منفور به عنوان پروتئین جایگزین.
بیشتر به طور گسترده مصرف کنندگان با مدرک کارشناسی ارشد به نمایش گذاشته بالاتر تمایل به کاهش مصرف گوشت بیش از 6 ماه آینده. جالب است بدانید بیش از نیمی از خانواده ها با سه یا بیشتر از کودکان به نظر می رسد بیشتر تحت تاثیر تنظیمات طعم احتمالا با توجه به استرس های درگیر در بسیاری از کودکان به گرد هم می آیند به خوردن وعده های غذایی سالم. در همین حال بیش از نیمی از خانواده ها با کودکان نگران هستند مزایای بهداشت و درمان از رژیم های غذایی مختلف.

این گروه تحقیقاتی گزارش می دهد که مزایای بهداشت و درمان به نظر می رسد مهم برای هر دو جنس یکسان در حالی که به نظر می رسد زنان بیشتر نگران در مورد رفاه حیوانات و تنظیمات سلیقه. بعلاوه به نظر می رسد زنان به رسمیت شناختن پتانسیل جایگزین برای گوشت و آسان تر از مردان است. با این حال حدود نیمی از پاسخ دهندگان ادعا می دانید که چگونه به جای گوشت در رژیم غذایی خود را با سایر منابع پروتئین هستند.

همچنین بخوانید: Facebook و گوگل باید به زودی پرداخت رسانه های خبری برای مطالب: استرالیا

در طرف دیگر طیف جنسیتی مردان نشان داده شد به احتمال زیاد به در نظر گرفتن خوردن گوشت به عنوان یک لذت بزرگ در زندگی است. به عنوان یک ماده در واقع مردانی که کمتر تحصیل کرده هستند احتمال بیشتری برای دیدن خود را به عنوان طرفداران بزرگ گوشت به طور کلی. این نظر به ویژه در مردان مسن تر است.

به طور کلی این مطالعه تولید برخی از آمار و ارقام جالب و پشتیبانی از این ایده از رشد قوی در منافع گیاهی و رژیم غذایی. طرفداران حیوانات را پیدا خواهد کرد بیشتر مدرک و شواهدی وجود دارد که آنها می توانند تمرکز تلاش های خود را نسبت به اکثر روشنفکر گروه: جوان مردمی و زنان است. این مطالعه همچنین ارائه برخی از فرصت های ریخته گری net گسترده تر. (Faunalytics)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن